Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Cim vsetkym si prechadza auto pri Launch control? Viem si predstavit ze na ten moment ked auto akceleruje zo 4000ot/min je to prenos velkej sily cez prevodovku az na kolesa v kratkom momente, ale ide mi o to ci je nejake racionalne obmedzenie na pocet startov napr. Viem ze pri o mnoho vykonnejsich autach som sa docital, ze po par pokusoch nastali technicke problemy rozneho typu. Aj predajca ked mi odovzdaval auto tak tak nejak naznacil ze je to sice tam, ale nejak casto by to nepouzival. 

 

No bylo mi řečeno to samé. Po pravdě to moc nepoužívám - naposled když jsme porovnávali zrychlení s Alfou Romeo Veloce 280hp. Po asi 5 - 6 pokusech mi to hlásilo přehřáty DSG. Nicméně třeba takový Porsche udělá těch LC třeba 50x za sebou bez problému a to to ještě startuje z 5-6 tisíc otáček.

  • Autor

Tomu celkom rozumiem - viem si predstavit ze PDK je stavane na ine vykony.

Ako skoncilo porovnavanie s Alfou?

Po tom co ti vypisovalo priehratie tak malo auto nejake odmedzenia? Alebo stačilo len nechat schladit?

Stačilo to nechat chvíli zchladit a pak to zase šlo. Pocitově jel líp superb, ale na stopkách byla rychlejší alfa. Ta auta jsou úplně odlišná, srovnatelný je jen obsah a výkon.

  • Autor

Uz len zo zaujimavosti... Pamätáš si aj casy na 100? Superb ma 5.8 alfa 5.7 ak som to spravne pozeral.

5.8/6 vs 5.6 mám pocit, ale zrovna AR veloce neměla LC nebo nebyl použit.

  • 7 měsíců později...

Technicky dotaz - pri launch controlu sepnou pustenim brzdy lamely spojky napevnou nebo je tam nejaky elektronikou rizeny okamzik prokluzu?

 

  • 1 rok později...

Nedávno jsem se o této funkci dozvěděl a určitě ji u nového auta neplánuji dlouho zkusit, dokud nebude mít motor a auto celkově něco za sebou.

 

Jaké máte zkušenosti s ním vy? Už jste vyzkoušeli nebo si netroufáte? Nebo dokud je auto v záruce :D

Díky za postřehy, rady

To by si chcel cakat 5 rokov,aby si vyskusal LC?Oficialna funkcionalita,kludne ju vyskusaj kedykolvek.

Vyzkoušel jsem asi 3x, u 4x4 poměrně solidní zrychlení z nuly. Nicméně vzhledem k předstartovní přípravě jako u raketoplánu (vypnout přes radio ASR, dát S, brzdit levou), je to pro běžný provoz nepoužitelné, nehledě na to, že auto takto dostává po prdeli.

Zajimalo by mne, jaky je rozdil ve zrychleni s LC a bez LC :)

Pokud je s LC 5,7 (predpokladam, ze tabulky ukazuji vzdy nejrychlejsi zpusob), kolik je realita pri beznem startu bez LC? :)

  • 8 měsíců později...

Zdravím, chtěl bych se zeptat, jsou funkcí Launch Control vybaveny všechny superby III  tsi 200kw jako součást této motorizace? Nebo to má jen sportline?

Ahoj 

nemám Sportline ale L@K a mám ho

 

Já ho mám i v 2.0 TDI L&K. Občas pro potěšení své nebo dětí použiju.

  • 8 měsíců později...

Já mám s LC takový problém, nedaří se mi aktivovat. Auto mám už přes rok, ale k testu LC jsem se odhodlal až teď (synovci chtěli zažít). Postupoval jsem +- podle návodu. 

  • DCC na Sport (přepne převodovku do S)
  • Start-Stop Off
  • ESP Off (ESP Sport je to samé)
  • Levá noha na brzdu
  • Pravá na plyn až na kick-down
  • Motor zahřátý (olej 95°C)

Výsledek je, že otáčky kolísají mezi 3200 a 3800, jako by tam byl omezovač. Na displeji se neobjeví hláška, že LC je aktivní. Jako odpich to má pěkný i tak, ale nepřijde mi, že je to ono. Zkoušel jsem i jiné varianty nastavení, ale všechny limitují otáčky na stabilní 2000.

před 20 hodinami, chatoooo napsal:

ESP Off (ESP Sport je to samé)

 

jen pro jistotu ...

"esp off" je zmacnuti tlacitka

potrebujes ho podrzet dele ... do toho sport rezimu .. ukazuje se i jinak na pristrojich

jinak to vsechno sedi

  • 4 týdny později...

Zkus to opačně. Start stop mám vypnutý stále, takže u mě je postup následující:

1. ESP sport nebo ESP off, nehraje roli 

2. Převodovka do S

3. Sešlápnout brzdu

4. Sešlápnout plyn

 

Pokud se nechytne, tak pustit plyn i brzdu a 3. a 4. znovu.

  • 10 měsíců později...

Nevíte někdo, proč se u některých S3 nezobrazuje na MaxiDot hláška "Launch control program active" (neznám přesný český překlad)? Na fórech se píše, že to jsou starší ročníky a že DSG neposílá do jednotky 17 patřičný signál.? 

  • 8 měsíců později...

Dobrý den.

Když jsem teď zkoušel Launch control, tak ať jsem to dělal jak podle manuálu nebo internetu, tak jsem prostě nedocílil zobrazení Launch control program aktivní na Maxidot. Vím, že to dříve fungovalo bez problémů a tuto hlášku to zobrazovalo. 
Při samotném odpichu (po puštění brzdy) to krásně kopne a letí, ale nevím, proč to najednou nezobrazuje. Aktualizace map + infotaimentu mám aktuální z ledna a jediné co mám jinak je nastavení klapek, aby byly pořád otevřené (i v D módu).

Může to někdo zkusit s poslední aktualizací? Jako o nic nejde, ale chtěl bych vědět, kde může být chyba.

 

Jedná se o 10/2016 206 kW.
Děkuji.

Upraveno od ztr00

A je vidět, že opravdu vyskočí otáčky? 

Ptám se na to proto, zda je problém v zobrazení hlášky nebo samotném sepnutí Launch Control.
Nemyslím si, že to spuštění je provedené špatně, ale jen pro jistotu:
Nastavení ESC na vypnuto nebo ESC Sport, jízdní režim S, motor a převodovka na provozní teplotě, držení brzdy a plynu zároveň - objeví se hláška "Launch Control aktivní" a poté pustit brzdu. Zároveň se musí zvednout otáčky motoru nad 3.5 tisíce (tuším že 4 tisíce).

Ano, otáčky normálně skočí k 4k. Postup dělám stejně jak píšeš. Motor zahřátý do plna. Ještě přemýšlím, že vlastně někdy si auto po sešlápnutí plynu při sešlápnuté brzdě "sedlo" a někdy ne.  Ale ani jednou to ten LC neoznámilo na Maxidotu.

Jak říkám, nejlepší by bylo, jestli má někdop poslední update a mohl by to zkusit. :-)

na tu brzdu musis opravdu tvrde ... normlalni silne seslapnuti nepomuze ... 

lehce jsem s tim taky bojoval na podzim ... 

 

rozdil jestli je nebo neni pak poznas pri dalsim razeni, kdy v rezimu LC razeni hodne kope ... 

 

(nemam stejnou verzi motoru jako ty ... )

Děkuji, zkusím ještě pořádně tu brzdu a uvidím. Jinak to první kopnutí na rozjezd z nuly je cítít pořádně. Zabírají všechny kola, takže bych řekl, že to funguje. 

tak .. kola zabiraji vzdycky a prvni kopnuti bude i bez LC, pokud stojis na plynu.

poznas to pak tak, ze to kope i potom. radi to proste jinak, nez normlane (i ve sportu) pod plynem ...

 

(ale nejsem zadny expert na LC .. udelam to tak max 5x rocne :) )

Ještě mě napadá, ale nevím to teď na 100% jistě, zda není nutné prošlápnout i Kick-Down tlačítko, tzn. že nebude stačit jen plný plyn. 

Auto totiž zejména 1,2,3 řadí o dost tvrději a až při vyšších otáčkách, když se rozjezd udělá přes Kick-down, než přes plný plyn :) 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.