Přejít na obsah

Snímač vonkajšej teploty


jano495

Doporučené příspěvky

Zdravím páni,

vlastním Rapid 1,2TSI 66KW, Ambition, r.v.5/2016,naj. cca. 19000km, vlastním ho 11mesacov od 10500km, auto kúpené zo salónu škoda, vlastnili ho VW finančné služby, jazdené jediným finančným agentom, auto som preberal od neho, mal zaňho hmotnú zodpovednosť. Auto nebolo nikdy búrané ani nijak opravované. A mám taký problém, že čidlo vonkajšej teploty mi ukazuje rôzne údaje, pozorujem to od kedy ho mám. Ráno sadnem do auta ktoré stálo celú noc vonku, palubák ukazuje -5 stupňov, po prejdení 17 km, ukazuje stále -5 stupňov, čo je aj reálna hodnota, motor zohriaty na 90, olej 88 stupňov. Po hodine prídem k autu a vonkajšiu teplotu ukazuje +4 stupne, no reálne je stále -5 stupňov. Naštartujem a po prejdení pár metrov sa teplota začne meniť, zhruba po 1km už ukazuje opäť -5stupňov, čiže reálnu hodnotu. Deje sa to aj v lete, to znamená že ukazuje reálnu hodnotu počas jazdy, alebo keď auto stojí dlhšie (pár hodín), no ak stojí len pár minút, hodinu až dve už ukazuje cca.7-9 stupňov viac. Pravdepodobne sa nahreje od tepla pod kapotou. Deje sa to aj vám, alebo je to čidlo chybné? Chcel by som to reklamovať nakoľko je auto stále v záruke.

Editováno: , autor: jano495
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co já vím, tak už historicky od Octavie MR00 pokud stojí auto hodinu, dvě tak se měří reálná teplota až od 20km aby nebylo čidlo ovlivněno teplotou od motoru a nedocházelo např. k plnému náběhu klimatizace. Mám na to někde celý text ale teď jsem ho nenašel. Bude to i v manuálu sekce Climatronic nebo hledat už se to tu probíralo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To isté som si všimol poslednú dobu aj na svojej F3 1.2TSI 81kW.... všimol som si to hlavne túto zimu, keď už mám celý spodný kryt motora. Minulý rok s polovičným krytom teplotné zmeny neboli až také veľké. Pripisujem to tomu teplu z motora a nejak to riešiť neplánujem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snímač sa nachádza pri  ľavej hmlovke za mriežkou chladiča, vypadnutý nie je. Krytovanie mám pod celým motorom. Keď som mal FI 1,2HTP, či OII 1,6MPI tiež som mal celý spodok zakrytovaný no také rozdiely v snímaní teploty som nikdy nezaznamenal, max tak 1-2 stupne, tak mi to prišlo zvláštne tých 7-9 stupňou. No nič mi asi neostane len to brať ako vlastnosť, aj podľa vaších odpovedí, že sa to nahreje od chladiča. Každopádne dík za vaše odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...