Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravím, začlo jaro a při sepnutí klimi vůbec nereagovala (zvýšená spotřeba, studený vzduch prostě nic)

Po napojení na diagnostiku a zapnutem tlacitku AC vubec nesel proud do kompresoru. (U kamaráda na aute to ukazuje 0.870A na volnoběh, mě 0A. Zvláštní je že podle hodnot z diag. Pri 2300ot./min. Ihned kompresor reaguje, na hodnotach to ukazuje 0.890A a klima je jak mrazák.

Zkusili jsme do neho na volnoběh pustit 12V a ihned se zvýšila spotřeba a klimatizace fungovala ale po chvíli sla z motoru pára z přetlakového ventilu (což přisuzuji ze jsem tam pichnul 12V bez jakéhokoli omezení Ampérů - tudiz se asi ventil regulace na kompresoru otevřel úplně a došlo k přetlakování okruh) "ASI"

Otázkou zůstává proc do kompresoru jde proud az pote co se otáčky motoru zvýší nad 2300ot./min.   

Vite nekdo kde hledat chybu ?

Editováno: , autor: Gastos
Vloženo

Dále se chci zeptat kolik je minimální požadovaný tlak pro spuštění klimakompresoru... podle diagnostiky mi čidlo tlaku hlásí že tam mám 4,8 baru

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...