Přejít na obsah

Odhlučnění interiéru


Mira28

Doporučené příspěvky

Vylepil jsem zadek pod rezervou, podběhy a podlahu až pod zadní sedáky tímto materiálem:

https://www.ahifi.cz/3-vrstvy-tlumici-material-gladen-aero-multi.html

Musel jsem sundat tapec vzadu (kombi) a demontovat zadní opěradla (jinak to nejde). Chce to trpělivost a pečlivou práci.

Hluk od zadních kol se snížil celkem dost, Hlavně je to poznat na dálnici. Odhlučnění vpředu je docela problematické, protože demontovat palubku je sebevražda a navíc vpředu se mi zdá, že je tlumících materiálů celkem dost. Vzadu je jen holý plech (pod zadními sedáky) nebo trochu "postrašený" tlumícím tmelem a sem tam je nalepený kousek tenké antivibrační hmoty. Dělal jsem to už u mých předchozích aut (samá kombi) a osvědčilo se mi to. Taky pomůže vylepit střechu, ale to jsem zatím zavrhl (nechce se mi demontovat tapec střechy), prostě pokud mám letní ALU kola, tak je hluk v interiéru pro mne akceptovatelný. S plecháčema je to horší. Jo a to odhlučnění kapoty jsem taky namontovat a pod toto odhlučnění jsem nalepil zbytky toho materiálu Gladen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vypadá fakt zajímavě díky.

Nějaké foto z realizace by se hodilo uvažuju nad tím že ten zadek udělám taky přece jen tam toho tlumícího materiálu není tolik a za ty peníze To není žádná hrůza Hlavně aby ten výsledný efekt stál za to.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 hodinami, nseries100 napsal:

@dodoB tenhle kryt je spíš takový placebo. Reálný přínos co se snížení hluku týče bych v tom nehledal.

Jestli je to placebo nebo ne, o tom se nechci přít,taky jsem napsal že je to můj subjektivní dojem, ale pokud je kapota motoru vystlaná nějakou tlumící hmotou tak podle mého názoru to nějaký vliv mít musí... Ale jak říkám, nikomu to nevnucuji, názor ať si udělá každý sám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo ono se není čemu divit kdyby jsme si to spočítali tak ono by to hodilo pěkný balík a hlavně jestli to tam je A nebo není to nikoho neodradí si jít auto koupit takže Proč na tom nešetřit že jo vždyť on si to zákazník kdyžtak dokoupí Tak jdem utrácet za doplňky:lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, Mira28 napsal:

To vypadá fakt zajímavě díky.

Nějaké foto z realizace by se hodilo uvažuju nad tím že ten zadek udělám taky přece jen tam toho tlumícího materiálu není tolik a za ty peníze To není žádná hrůza Hlavně aby ten výsledný efekt stál za to.

 

Foto z realizace nemám, protože to je v podstatě to samý, co uvidíte, když si projdete montáže na https://www.ahifi.cz/3-vrstvy-tlumici-material-gladen-aero-multi.html#tab-mounting

i jinde na netu je toho vylepování plno. Stáhnul jsem si dílenskou příručku pro interiér Fabia III, abych věděl jak rozebrat tapec, abych nic neurval a nezmršil. Šlo to sice ztuha, ale zdařilo se bez poškození čehokoliv. Prostě odmastit benzinem nebo lihem, nastříhat a lepit a přitlačit tapetovacím válečkem.

 

Jo a tady je odkaz na to, jak jsem si dolepil druhé těsnění na dveře. Zimu to přežilo a myslím, že se osvědčilo.

https://forum.skodahome.cz/topic/138317-tesnenie-dverí/?tab=comments#comment-2246708

 

Editováno: , autor: Pepyczech
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 4. 2018 na 18:41, Pepyczech napsal:

Vylepil jsem zadek pod rezervou, podběhy a podlahu až pod zadní sedáky tímto materiálem:

https://www.ahifi.cz/3-vrstvy-tlumici-material-gladen-aero-multi.html

Musel jsem sundat tapec vzadu (kombi) a demontovat zadní opěradla (jinak to nejde). Chce to trpělivost a pečlivou práci.

Hluk od zadních kol se snížil celkem dost, Hlavně je to poznat na dálnici. Odhlučnění vpředu je docela problematické, protože demontovat palubku je sebevražda a navíc vpředu se mi zdá, že je tlumících materiálů celkem dost. Vzadu je jen holý plech (pod zadními sedáky) nebo trochu "postrašený" tlumícím tmelem a sem tam je nalepený kousek tenké antivibrační hmoty. Dělal jsem to už u mých předchozích aut (samá kombi) a osvědčilo se mi to. Taky pomůže vylepit střechu, ale to jsem zatím zavrhl (nechce se mi demontovat tapec střechy), prostě pokud mám letní ALU kola, tak je hluk v interiéru pro mne akceptovatelný. S plecháčema je to horší. Jo a to odhlučnění kapoty jsem taky namontovat a pod toto odhlučnění jsem nalepil zbytky toho materiálu Gladen.

 

 

A mohl byjste mi prosím říct kde jste stáhnul tu dílenskou příručku děkuji

Editováno: , autor: Mira28
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mam vytlumrnej celej kufr a prostor rezervy a dale potom plech pod zadnima sedackama... pod origo dekl na kapote jsem taky nalepil antivibracni hmotu a pak jeste na stene mezi motorem a kabinou jsem nalepil nekolik pasu antivibracni hmoty.. celkove je auto tissi. Malem bych zapomnel ze mam vytlumene vsechny dvere. Strop jsem zatim odlozil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 12. 4. 2018 na 16:57, Bikes napsal:

@Mira28 pokud myslis ten kryt kapoty, tak oni ho tam puvodne davali. Ale pak v ramci setreni myslim od r2017 ho spolu s dalsimi vecmi vyskrtli.

 

Tak já už mám auto od minulého týdne vyrobeno a ten kryt kapoty tam mám Takže už ho tam asi zase začali dávat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Uz mam vytlmene i ja, vsetky 4 dvdre a veko kufra. Pouzity STP Gold, robil co kamos, co uz ma nieco za sebou. Viem ze platy narezaval, nahrieval teplovzdusnou pistolou aby lepsie lepilo. Na kazde dvere pouzite 1 az 1.5 balenia. Hmotnost navyse netusim, auto je na okreskach tichsie, dialnice otestovane nemam, uvidime o par dni. Foto u mna v teme

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Odhlučňovací jste někdo podběhy ? Přemýšlím jestli pouze odhlučnění podběhu bude mít nějaký znatelný účinek na hučení kol při jízdě, je mi jasný že na kamínky a vodu to poznat bude. Jen si tak říkám jestli se hluk stejně nebude přenášet vibracema přes uložení nápravy a tlumičů. 

Do odhlučnění podlahy se mi moc nechce kvůli demontáži interiéru, přemýšlím max na odhlučnění toho kufru od zadních sedaček dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Ja mam vytlumena komplet auta.

Vzdy jsem to delal, je to prace kdyz se to dela, cele tak na tyden :-)

Ty podbehy jdou poznat hlavne na širsich pneu na hrubem asfaltu či ve vyssi rychlosti na dalnici.

Musi se to delat poradne a davat bacha kde to lepis aby si pri montazi nezjistil ze mas kratke srouby :-)

ja davam slabe velkoformatove podlozky s povrchovkou pod hlavu sroubu.

Jako start je tlumeni  podbehu zaklad.

 

Editováno: , autor: Ondra B.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...