Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

 

mám problém s ovcí. Občas se stane že otočím klíčkem a startér ani necvakne. začne problikávat přístrojovka, zamykat se a odemykat dveře. V tu chvíli na startér jde cca 8 V. Baterka je ok, relátka a spínací skřínka vyměněna, ale problém pořád není vyřešen. Ted se to projevuje tak, že za jízdy problikává podsvícení přístrojovky, vypíná se rádio a když rádio vypne, tak se rozsvítí kontrolka ABS, ASR a dobíjení. Jakmile radio pustí, kontrolky zhasnou. Když pak auto chcípnu, tak už starétr neotočí. Kolikrát stačí párkrát otočit klíčem a auto naběhne nebo ho nechat chvíli stát. Předpokládám že problém bude někde v elektrice, nemáte s tím někdo zkušenosti? :mellow:

Vloženo

Že by rádio :-)
Pokud je auto po někom, zkontroluj zapojení u rádia jestli tam není nějaká prasárna. Jinak odpoj rádio, případně pojistku rádia a uvidiš co bude dál.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo (editace)

Tak bych s dovolením toto vlákno zase oživil. Problém s autem stále trvá, ale už mám zas víc indikací.

 

Baterka je ok, má přes 12V, ale na zapalovači, kterej je pod napětím i bez klíčku je 8-9V, při otočení klíčku do polohy 1 napětí v autě problikává, relátko 103 furt spíná a vypíná, asi nemá dost šťávy. Tohle to dělá i za jízdy, takže šťáva do auta nejde ani od alternátoru. Nevím přesně jak je ta elektřina zapojená, neví někdo kde by se to napětí mohlo ztrácet?

 

I přes odemykání přes centrál auto sotva blikne a neodemkne se celý. Někde od baterky se to napětí ztrácí a já už fakt nevím kde..

Editováno: , autor: mrkyk
Vloženo

Pri starte ti spinacka odopne niektore veci  aj za pomoci relatok.takze bud samotna spinacka alebo nejake rele,skontroluj ukostrenia a tie velke poistky na baterke ci maju utiahnute kontakty.

Vloženo

A pomohlo to? Jinak teď taky řeším spínačku a bude to celkem boj, protože je to (u mě) na tři části - vložka, zámek volantu a plastová část ovládající elektriku. Čekal jsem, že to bude ta, ale prý ne a je to na rozborku tý 2. části, pokud nepomůže, pak výměna všech zámků na autě - WTF? Nechce se mi dávat 20k nebo kolik za 2 klíčky, skříňku, vložku do dveří a od nádrže. Kódovačky a všechno.

Vloženo

Nepomohlo, po rozdělení toho panelu to na chvíli zmizelo, ale teď se to vrátilo a auto stojí mrtvý. Do auta jde všude jen 8V a ani se nehne..

Vloženo

Jestli pomůže tenhle popis, mám v zapalovači adaptér co ukazuje napětí.. bez klíčku to ukazuje 10 V, při otočení klíčku do polohy 1 to ukazuje 6 V, pak stačí zapnout vyhřívání jediný sedačky na jedničku, tak zapalovač je bez napětí a v přístrojovce začne něco cvakat jak zběsilý. zkoušel jsem i jinej akumulátor a stejný problém, pojistky na baterii ok, relé taky, spínačka jetaky nová, tak už fakt nevím. Doopravdy nikdo neví? ?

Vloženo

Sehnal bych si elektrická schémata pro tvé auto a s člověkem, který rozumí elektrice měřil, kde se napětí ztrácí. Zkontrolovat ukostření, vytáhnout pojistky na baterce, očistit tam všechný kontakty, zkontrolovat jestli není uvolněné lisované kabelové oko vůči kabelu .......

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Tak se auto po x měsících opět ozvalo a zase nestartovalo. Odpojoval jsem baterku a kabel na mínusu byl úplně rozpálený. Po chvíli vychladl a auto normálně naskočilo. Předpokládám že teda někde asi bude zkrat a půjde to přes kostru zpátky. Mohlo by to tak být? 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...