Publikováno Duben 26, 20187 r Zdravím, mám problém s ovcí. Občas se stane že otočím klíčkem a startér ani necvakne. začne problikávat přístrojovka, zamykat se a odemykat dveře. V tu chvíli na startér jde cca 8 V. Baterka je ok, relátka a spínací skřínka vyměněna, ale problém pořád není vyřešen. Ted se to projevuje tak, že za jízdy problikává podsvícení přístrojovky, vypíná se rádio a když rádio vypne, tak se rozsvítí kontrolka ABS, ASR a dobíjení. Jakmile radio pustí, kontrolky zhasnou. Když pak auto chcípnu, tak už starétr neotočí. Kolikrát stačí párkrát otočit klíčem a auto naběhne nebo ho nechat chvíli stát. Předpokládám že problém bude někde v elektrice, nemáte s tím někdo zkušenosti?
Duben 26, 20187 r Že by rádio :-)Pokud je auto po někom, zkontroluj zapojení u rádia jestli tam není nějaká prasárna. Jinak odpoj rádio, případně pojistku rádia a uvidiš co bude dál.
Leden 25, 20196 r Autor Tak bych s dovolením toto vlákno zase oživil. Problém s autem stále trvá, ale už mám zas víc indikací. Baterka je ok, má přes 12V, ale na zapalovači, kterej je pod napětím i bez klíčku je 8-9V, při otočení klíčku do polohy 1 napětí v autě problikává, relátko 103 furt spíná a vypíná, asi nemá dost šťávy. Tohle to dělá i za jízdy, takže šťáva do auta nejde ani od alternátoru. Nevím přesně jak je ta elektřina zapojená, neví někdo kde by se to napětí mohlo ztrácet? I přes odemykání přes centrál auto sotva blikne a neodemkne se celý. Někde od baterky se to napětí ztrácí a já už fakt nevím kde.. Upraveno Leden 25, 20196 r od mrkyk
Leden 26, 20196 r Pri starte ti spinacka odopne niektore veci aj za pomoci relatok.takze bud samotna spinacka alebo nejake rele,skontroluj ukostrenia a tie velke poistky na baterke ci maju utiahnute kontakty.
Leden 26, 20196 r Autor Spínačka je nová, panel s relátky už byl taky venku a kontrolovaný, relátka se taky měnila.
Leden 26, 20196 r A pomohlo to? Jinak teď taky řeším spínačku a bude to celkem boj, protože je to (u mě) na tři části - vložka, zámek volantu a plastová část ovládající elektriku. Čekal jsem, že to bude ta, ale prý ne a je to na rozborku tý 2. části, pokud nepomůže, pak výměna všech zámků na autě - WTF? Nechce se mi dávat 20k nebo kolik za 2 klíčky, skříňku, vložku do dveří a od nádrže. Kódovačky a všechno.
Leden 26, 20196 r Autor Nepomohlo, po rozdělení toho panelu to na chvíli zmizelo, ale teď se to vrátilo a auto stojí mrtvý. Do auta jde všude jen 8V a ani se nehne..
Leden 28, 20196 r Autor Jestli pomůže tenhle popis, mám v zapalovači adaptér co ukazuje napětí.. bez klíčku to ukazuje 10 V, při otočení klíčku do polohy 1 to ukazuje 6 V, pak stačí zapnout vyhřívání jediný sedačky na jedničku, tak zapalovač je bez napětí a v přístrojovce začne něco cvakat jak zběsilý. zkoušel jsem i jinej akumulátor a stejný problém, pojistky na baterii ok, relé taky, spínačka jetaky nová, tak už fakt nevím. Doopravdy nikdo neví? ?
Leden 29, 20196 r Sehnal bych si elektrická schémata pro tvé auto a s člověkem, který rozumí elektrice měřil, kde se napětí ztrácí. Zkontrolovat ukostření, vytáhnout pojistky na baterce, očistit tam všechný kontakty, zkontrolovat jestli není uvolněné lisované kabelové oko vůči kabelu .......
Květen 28, 20196 r Autor Tak se auto po x měsících opět ozvalo a zase nestartovalo. Odpojoval jsem baterku a kabel na mínusu byl úplně rozpálený. Po chvíli vychladl a auto normálně naskočilo. Předpokládám že teda někde asi bude zkrat a půjde to přes kostru zpátky. Mohlo by to tak být?
Květen 29, 20196 r Tak na tom kabelu máš přechodový odpor a to buď na styku kabel-očko(spíše) a nebo očko-baterka. A zřejmě je to důvod proč ti to v minulosti blblo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.