Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 37 minutami, Atrani napsal:

Tak sláva, mám ho tam :D

denso.JPG

Ty se máš. Do nových aut dodnes dávají šmejdy od Sandenu. Asi se jim to i přes pár hnidopichů, kterým uznají reklamaci a dají Denso, pořád vyplatí.:angry:

I v náhradním autě (půl roku starém) byl Sanden,  manuál klima a bzučel. Právě jsem myslel, že to dělá jen u automatické.

vymenené :) Za denso. Síce to tam bolo týždeň aj niečo, nakoľko najskôr nebol dostupný kompresor, potom zasa nemali funkčnú plničku. Ale vymenené :) Ak by ste potrebovali nejake info , kľudne ma kontaktujte.

Vymieňali Sanden za Denso a je na to normálne TPI. Akurát nemôžu objednávať kompresor klasicky cez ich systém lebo je nedostupný v celej Európe. Musia to objednávať odniekiaľ priamo, aspoň čo vraveli. Preto sa najskôr báli RMA ale je to popísané aj niekde v tom TPI ako to majú objednávať :) Zatiaľ ticho :)

Gratuluji Patrik97!!!

Borci hádam s týmto pomôžem všetkým :)

ATI 11/2017_Zvolen

TPISKODA.jpg

Upraveno od Patrik97

@Patrik97 díky za info a aj za dokument.. len sa chcem ešte opýtať, v ktorom servise ťa poriešili? :)

 

V septembri ma čaká prvá serviska, tak im chcem predostrieť tento problém,, ale po minuloročných bojoch s autorizákmi kvôli nefungujúcemu Surroundu sa mi do toho vôôôbec nechce! :D



Borci hádam s týmto pomôžem všetkým [emoji4]
ATI 11/2017_Zvolen

Tak to je tedy bomba. Tady je vidět, že buď je Denso do výroby moc drahý, nebo nestíhá vyrábět pro všechny automobilky a tudíž Škoda vzala zavděk polským Sandenem.

Tak chlapi, trocha naděje postrknout Škodu. Oslovil jsem prdejce dílů skoda-díly, že není dobre nabízet SANDEN kompresor. Nejdříve mi vůbec nevěřili, ale odkázal jsem je na naše Rapid forum, poslal fotky, video atd., přidal i forum od Fábie III, kde řeší to samé. Nakonec skoda-dily oslovila Škodou, "wo-co-jako-jde", ať podají vysvětlení atd. :-) Tak uvidíme. Je vidět ale, že Škoda za každou cenu tutlá jak může :-), dyť ty technické slajdy o problému jsou už z roku 2015 :-)

 

Upraveno od bobanHTP

Hlásím se do klubu :-), jemně cvrliká.. najeto 3000. V pěti budu měnit olej, tak to rovnou zareklamuju, pokud se to bude zhoršovat.

IMG_20180613_191242.jpg

před 18 hodinami, brrrrm napsal:

@Patrik97 díky za info a aj za dokument.. len sa chcem ešte opýtať, v ktorom servise ťa poriešili? :)

 

V septembri ma čaká prvá serviska, tak im chcem predostrieť tento problém,, ale po minuloročných bojoch s autorizákmi kvôli nefungujúcemu Surroundu sa mi do toho vôôôbec nechce! :D

Impa Žilina :)  Len treba sa pripraviť na to, že to nebude zo dňa na deň :)

Nakoniec mňa na 4 krát vybavili :) ale poskytli aj náhradné vozidlo :) 

před 3 hodinami, paslik napsal:

Hlásím se do klubu :-), jemně cvrliká.. najeto 3000. V pěti budu měnit olej, tak to rovnou zareklamuju, pokud se to bude zhoršovat.

IMG_20180613_191242.jpg

Ahoj, nejlepší je velké vedro a tak nejméně hodinu jízdy, pak mi to začne bzučet zaručeně :-) V servisu mě napoprvé neuznali reklamaci, protože samozřejmě jen nastartovali vychládlé auto a zapli AC :-) Ale mám to nahrát na video a přijít znovat.

Stačí teplota nad 22 stupňov, nastav si klímu na 21 a riadne ju daj naplno asi na 10 sek a potom na 2 paličky :) a jemne pridavaj medzi 1400 a 2000 ot 

Zdravím,

i já se hlásím do klubu. Čím větší klub, tím lepší, že. 986947437_kompresorklimatizacevrobnttek.thumb.jpg.cafad7878fa4249216e41c69e4a6977e.jpg

V servise obdobný přístup - nic neslyší, ani na videu.

Asi si myslí, že si člověk u měsíc starého auta chce jeho část nechat rozložit a složit jen tak z plezíru. Ach jo.

 

Moc díky uživatelům výše za TPI i jiné snahy okolo. Snad se to pohne správným směrem.

Hezký den, Honza.

 

Upraveno od Honza2121

před 23 hodinami, miklisek napsal:


 


Tak to je tedy bomba. Tady je vidět, že buď je Denso do výroby moc drahý, nebo nestíhá vyrábět pro všechny automobilky a tudíž Škoda vzala zavděk polským Sandenem.

osobně to vidím tak, že je mají spočitané, že je vyjde levněji dávat Sandem, a udělat "pár reklamací", než celoplošne dávat Denso.

 

Viz např. Ford a jeho Pinto.

"V tehdejší kauze „Ford Pinto“ šlo tehdy o to, že automobilka během produkce tohoto vozu zjistila jeho kritickou výrobní vadu - palivová nádrž byla tak špatně umístěna, že při nárazu zezadu hrozilo zvýšené riziko její exploze a následné vznícení automobilu. Odstranění této závady by však navýšilo o jedenáct dolarů cenu každého Pinta, které se prodávalo za dva tisíce dolarů.

    Ford si proto zpracoval interní „cost-benefit“ analýzu (analýzu nákladů a přínosů, pozn. red.), která předpověděla dopady vadného umístění nádrže následujícím způsobem: 2 100 zničených aut, 180 těžce zraněných a 180 mrtvých pasažérů. Náklady na případné soudní vyrovnání pak vyčíslila na 200 tisíc dolarů za každé úmrtí a 67 tisíc dolarů za těžké zranění. Celkem Ford odhadoval, že by za soudní výlohy zaplatil 49,5 milionu dolarů.

Potřebná úprava všech vozů Pinto by však automobilku vyšla celkem na 137 milionů dolarů, tedy na mnohem vyšší částku. Ford se proto rozhodl pokračovat ve výrobě defektního vozidla.

"

https://zpravy.idnes.cz/cdv-analyza-cena-zivota-dopravni-nehody-f01-/domaci.aspx?c=A180131_101655_domaci_hell

Upraveno od Bikes

Taky jsem se pokusil o reklamaci. Technik sice ochotný (akorát při zmínce o fóru mě málem vyhnal), ale dopadlo to dle očekávání.  Projeli jiné auto a dělalo to samé, takže nezájem, závada to není. Ani nevím, zda viděli videa, která jinak velmi kvitovali a chtěli je poslat.

 

Video

 

Jak teď postupovat? Můžu jim poslat fotku toho TPI? 

Asi zkusit jiný servis :/

před 15 minutami, Twisted napsal:

Taky jsem se pokusil o reklamaci. Technik sice ochotný (akorát při zmínce o fóru mě málem vyhnal), ale dopadlo to dle očekávání.  Projeli jiné auto a dělalo to samé, takže nezájem, závada to není. Ani nevím, zda viděli videa, která jinak velmi kvitovali a chtěli je poslat.

 

Video

 

Jak teď postupovat? Můžu jim poslat fotku toho TPI? 

Prvú chybu čo si spravil je že si spomenul forum :D dvakrat som to skusil nevyplatilo sa to :D vždy su ochotní ked sa citia ako na koni, že vedia najviac a pod :) teda aspoň v niektorých servisoch :) chvalabohu česť výnimkám :) najhoršie je keď im povieš že vieš čo by to bolo a potom sa cítia ako neschopný a posielajú ťa preč :D

 

Skús tam ísť že nie fóra ale bol si po ceste v nejakom servise kde ti napr. dofukovali pneu a povedz, že si sa ich oblúkom spýtal na ten kompresor, a že ti povedali, že je na to TPI kde sa kompresor mení zo SANDEN na Denso a že to robia, ale povedz že tam si sa stavil len po ceste zo služobky a sú ďaleko.... Tým pádom oni sa na to mrknú a nájdu to sami :D takže sa budú cítiť ako indiana Jones ktorý našiel stratený poklad :D a spravia to :) TPI im zatiaľ neukazuj :) skús ich len nenápadne naviesť na správnu cestu :D

 

P.S: Týmto som nechcel nikoho uraziť, len v niektorých servisoch mi zopár technikov takto príde :) keď som spomenul fórum alebo pod. tak som bol nepriateľ sveta č.1 ktorý si myslí že fórum so skúsensosťami je múdrejšie ako jeho skúsenosti a potom ma už len odpálkovával :)

 

Indiana Jones.:lol: Máš pravdu. Ale když mně to přijde celé absurdní, přece toho tolik nechci.

 

Myslíte, že má význam napsat na zákaznický servis Škody a poslat jim nahrávku, jestli o té závadě mají nějaké informace a můžou se mi k ní vyjádřit?

No ja neviem :) ja som tam písal asi dva krát ale vždy to bolo také navštívte najbližší autorizovaný servis :)

Normalne skus este raz ze si bol napr. v čechách na služobke a mal si podozrenie na defekt tak si sa stavil v skoda servise a tam ti povedali ze je na to tpi.

Tak ze si prisiel ci to nemozu skusit pozriet :)

Nenechte se odbýt. Musíte dojít s tím, že jdete nahlásit závadu kompresoru klimatizace, je na to TPI a Škodovka to mění za tento konkrétní Denso. Tady máte videa, pojďme si to projet. To je vše. Pokud to neopravíte, budu jezdit do jiného AS. Pokud videa nepošlete do Škodovky na schválení, pošlu je tam sám.

 

Loni jsem se taky nechal vyhodit s přístupem: "Něco mi tu cvrliká a nedělá to vždy a na fórum psali, že by to mohlo být tohle...atd.".

 

Protože to ticho po výměně je přímo "ohlušující" :)

Zkusil jsem to opět řešit. Prý se pískání pořádně ani neprojevilo a videa poslali k posouzení s negativním výsledkem, tudíž není co reklamovat (posuďte sami, jestli vám projev na videu přijde normální). V podstatě mi bylo řečeno, ať to řeším, až se klima rozsype. Nerad se s někým dohaduji a potřeboval jsem řešit dalších 10 věcí, tak jsem nad tím mávl rukou. Pokud bude cvrlikání neúnosné, zajedu o kousek dál ke konkurenci a budu neodbytnější.

Upraveno od Twisted

@Twisted Zkus to video udělat trochu lépe. Na rovném úseku drž mobil v pravé ruce a tlačítko AC vypínej/zapínej druhou. Nebo úplně nejlépe ať jede někdo s tebou a natáčí on. Strašně špatně se to nahrává, ale já udělal asi 10 videí (2 telefony) a doma pak zkoumal, na kterých je to nejlépe slyšet. Nebo místo mobilu přímo kameru, ty mají mikrofony většinou lepší.

Ještě takové doplnění, je dobré si na rádiu dát nastavení -> servis, aby bylo na videu vidět i VIN auta, působí to pak věrohodněji.

Díky za rady. Dnes v servisu překvapili (byl jsem objednán skrz příslušenství) a sami nabídli, ať se kdyžtak stavím po delší cestě, aby to mohli zhodnotit. Do té doby připravím lepší nahrávky.

Já to zatím budu sledovat, není to tak tragický, ale je.. S výměnou oleje cca uprostřed léta to zkusím taky zareklamovat.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.