Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Na tlak vezmu z práce nějaký budík co máme na stlačení vzduch a nějak to tam dorvu... Vagem si nemyslím že to pude... V DP to myslím je popsáno taky s nějakým externím tlakomerem.

Ta netesnost saciho potrubí je prý normální chyba u těchhle motorů. Prý je to chyba řídící jednotky ve škodovce prý přehráli celou jednotku a byl klid.  Někde jsem o tom četl taky tema. Já tu chybu tam mám taky...  

Vloženo (editace)

Jasny no,  vim o tom. Ale ten motor strasne skube a kdyz vymazu chybu jde normálně sca 10s a pak zase skube.. Asi servis na prehrani sw... 

Editováno: , autor: Jan Pospik
Vloženo

Na zkoušku te tesnosti  je nějaký sprej, prý se to nastrika na spoj sani a pokud tam je netesnost tak se motoru sníží otáčky na chvíli... Myslím že kdyby se vzal startovací sprej tak to udělala na opak. No ale zas aby to na tom motorů někde nechytlo...

 

Pokud to půjdeš přehrát dej vědět jak to probíhalo. To vlákno z kterého jsem to vycet  je už trošku staršího data...   

 

Já teď s autem nic nedělám jsme na dovolené... :-D 

S akci zkoušek vstriku se ozvu tak za dva týdny... 

Vloženo

Okej, no o speji jsem slyšel, ale pod cim to hledat.. Aha tak tady jsem Nasel :) takze super cena cca 300kc to docela jde. Jinak k tomu sw asi se tam dostanu taky az nekdy po lete.. Holt neni cas... Uzi si dovcu kdyz neco vykoumam hned to pisnu... 

Vloženo


Rada pro ty co nemají měřák na tlak paliva. Na čerpadle jsou 2 hadice, jedna co jde do filtru s regulátorem a druhá co přepouští přetlak z regulátoru zpět. Stačí tu zpětnou odpojit strčit do flašky a nastartovat auto, když z ní nic nejde zpátky do nádrže, tak je tlak menší než 3 bary a tedy čerpadlo v háji.

Odesláno z mého MI 8 Lite pomocí Tapatalk

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Tak panove zavada vyresena kdo uhadne čím to bylo vyhraje zlateho bludistaka... ]:-) 

A. Lambda sonda

B. Cerpadlo benzinu

 

Jinak tet resim dalsi zahadu kdo mi prosim poradi viz video.. Budiky blbnnou.. zustanou seknute. Pri naky studenak ale kde? 

Editováno: , autor: Jan Pospik
Chyba v textu
Vloženo (editace)

Dobre ty

.. Trefa do cerneho, z 15l/100km jsme se dostal na 5-7l/100km zalezi jak nato slapu.. Jinak neni se cemu divit auto má najeto 250tis tak holt holka lamba z výroby uz nevydrzela..... Tak treba budes mit stejný problém... Kazdopadne to z budikama vyreseno pouha pojistka... O bludistaka si na napis do České Televize :) :-P ]:-o

Editováno: , autor: Jan Pospik
  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Ahoj,

prosimte resim něco podobneho, taky to tipuju na lambdu.

Kterou jsi menil ty, pred kata nebo za?

Díky za info!

Cole

Editováno: , autor: colejek
  • o 2 roky později...
Vloženo

Pridavam vlastni zkusenost. 1.4 mpi smrad u vyfuku klepani motoru na volnobehu dusive rozjezdy. Nasel jsem pricinu v mem pripade benzin/lpg na benzin temer na umreni na lpg v pohode. 

Takze vleve casti kdyz se divate pred autem do motoru u spolujezdce tak asi 30 cm pod torpedem je prechod kabelu "spojka" na lamba sondu u me tam byl od predchoziho majitele jeden kabel navazany jak od decka do spojky uzlikem. Casem hadam uz prez nej nesel proud. Chyby na palubce zadne. V vcds kupa.  Zitra smazu a uvidim co jeste vyskoci. Nebo jak se projevi snad nekomu pomuze.

20230531_160636.jpg

20230528_121736.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...