Publikováno Červenec 6, 20187 r Zdravim, jednockovou octavku 1.6 rv2003, kdyz je motor uplne studeny, tak ihned po nastartovani se par vterin motor dusi a otacky se nedostanou nad 500, pak si motor na par vterin zacne pridavat az na 1200-1500ot , pak se otacky srovnaji na 900 a je vse ok. Pri dalsim startu kdyz je uz motor teply nic takoveho nedela. Dela to vzdy jen kdyz je motor uplne studeny. Nemel nekdo podobne zkusennosti , co to muze byt? Diky! Upraveno Červenec 6, 20187 r od Kamil295
Srpen 7, 20187 r Mám stejný problém u fabie 2003 1,2 htp 47kw... Jak zjistím, že to dělá zrovna teplotní cidlo?
Září 2, 20187 r teplotní čidlo je kravina ,ale taky teď řeším stejný problém. Háže mi to chybu 16555 - řada 1 systém dávkování paliva, vypadá to na lambdu před katalyzátorem asi. Mám taky octavku 1.6 Mpi 75kw 2008, vyčistil jsem šrtící klapku, ta byla ale vcelku čistá po 137 000 km. Tak uvidíme Upraveno Září 2, 20187 r od jurajda
Září 9, 20187 r Jasne ze cidlo a lambda su somariny.Za vsetkych podmienok musi ist motor dokonale.Pozrel by som EGR cez VAG nielen ci klika ale ci sa aj hybe.poriadne ho utesnit.potom este odvetranie kluky a tesnost nadobky a hadicky s aktivnim uhlim.A ak sa to naozaj pravidelne opakuje aj rozvody mimo mozu taketo starty sposobovat.
Září 10, 20187 r Že by rozvody mimo mohly způsobovat kolísání otáček jen při studeném startu a při teplém ne ? Haha ! Zkontroloval bych EGR a hlavně teplotní čidlo. Samotné teplotní čidlo nemusí rovnou hlásit chybu, ale může hlásit hodnoty odchylující se od skutečných - třeba při 0 stupních venku může čidlo hlásit -40 a už je problém.
Září 10, 20186 r Aj keby realne bolo -60 motor musi ist dokonale.Nemente stale cidlo a lambdy preto ze dakto povedal.zakladom su kompresia, cidlo na kluke a skrtiaca klapka.Bez ostatnych vstupnych doplnkov si RJ poradi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.