Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ahojte, Váš problém bol do nedávna aj môj. Komunikoval som a napísali viz. niže. Spravil som a už to funguje.Tiež som nezabudol ešte zdôrazniť, aby o tomto verejnosť aj informovali.

ivko

 

,,Dobrý deň,

kolegovia z infolinky nás požiadali o vybavenie Vášho podnetu.

V pondelok prebiehala na našom serveri aktualizácia ktorá mohla zapríčiniť krátkodobé výpadky. Podľa mnou dostupných informácii bol problém vyriešený v pondelok vo večerných hodinách. V prípade ak problém pretrváva, vysúšajte ešte zavrieť aplikáciu, tak aby nebola otvorená na pozadí. Otvorte je znovu, ak bude hlásiť opäť chybovú hlášku odinštalujte aplikáciu a nainštalujte ju opätovne. Ak ani to nepomôže vyhotovte nám aktuálnu snímu a pošlite nám ju, postúpime to na výrobcu vozidiel ŠKODA.

Obchodné podmienky k službám ŠKODA Connect Vám boli doručené do vašej emailovej schránky pri vytvorení objednávky. Skontrolujte si svoju poštovú schránku v období kedy ste vytvárali objednávku. K ich nenájde pošleme Vám ich emailom.

 

S pozdravom

 

 

Peter Triebeľ, After Sales Technika

ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o., Sabinovská 6, 821 02 Bratislava, Slovak Republic

servis.info@skoda-auto.sk, www.skoda-auto.sk, www.skoda-auto.com

 

 

Mne to teda nepomohlo.

Inak neviem o ziadnom pondelku, kedze este v piatok mi appka fungovala.

Presne tak ...

Odinštaloval a nainštaloval som ju 3x a stále nefunguje...

Takže len kecy.

A keď im akože pošlem screen shot tak co...?

Pošlu mi technika ku mne domov :-)

 

Screenshot_2021-12-19-19-01-02-731_cz.skodaauto.connect.jpg

Upraveno od titanius

V nastaveni aplikaci vybrat Škoda connect, zastavit aplikaci, smazat cache, odebrat aplikaci. Nainstalovat a spustit. Tak vám to také neběhá? Mě to pomohlo, a pokud mám auto online (bílá planetka na MIB3), tak mi to jde. Občas při zapnutí NT aplikace napíše, že vypršel čas a mám to zkusit později, ale zapne se, ačkoliv tvrdí aplikace, že ne.

Asi to bude problém jen částečného počtu uživatelů, jelikož některým uživatelům v sekci Enyaq "zmizeli auta" z účtu a nejdou ani přidat. Mě to třeba bez problému funguje. Jinak ty rady o promazání cache apky, odinstalaci a zasílání screenshotů jsou už známé, vždycky se snaží řešit problém u uživatele, ale bohužel z vlastních zkušeností, kdy mi Connect neběžel 2.měsíce vím, že je problém na straně provozovatele :-D 

před 3 hodinami, deto napsal:

Mne to teda nepomohlo.

Inak neviem o ziadnom pondelku, kedze este v piatok mi appka fungovala.

přesně tak, apka nefunguje od soboty

 

zkoušel jsem kde co, odinstalovat, vymazat data, několikrát a nic a píše mi to po přihlášení:

 

Screenshot_20211219-205822_MyKODA.thumb.jpg.2c72bd378275bc1789386458aa4fc6a0.jpg

 

a když dám po přihlášení OBNOVIT GARÁŽ, chvíli se to snaží a naskočí to samé,

 

když dám + PŘIDAT,zadám nebo vyfotím VIM, tak naskočí:

 

Screenshot_20211219-205907_MyKODA.thumb.jpg.203767990d5d41cea6dd51801f1ff3ac.jpg

 

když se přihlásím na https://www.skoda-connect.com/ , tak naskočí:

 

image.thumb.png.7d050c529737fb4562916191227381ce.png

 

a nejlepší paradox na to je, že jsem psal hodnocení aplikace, že nechápu proč do toho furt vrtají a proč zrušili widget, tak mi zrovna v pátek odepsali, že pracují na nové lepší verzi a že se widgery ve vylepšené funkčnosti vrátí zpět a že se moc omlouvají

Upraveno od guest100

Před hodinou, waikiki napsal:

V nastaveni aplikaci vybrat Škoda connect, zastavit aplikaci, smazat cache, odebrat aplikaci. Nainstalovat a spustit. Tak vám to také neběhá? Mě to pomohlo, a pokud mám auto online (bílá planetka na MIB3), tak mi to jde. Občas při zapnutí NT aplikace napíše, že vypršel čas a mám to zkusit později, ale zapne se, ačkoliv tvrdí aplikace, že ne.

a kdy ti to pomohlo? teď o víkendu, nebo kdysi?

No, mne apka funguje...

Odporúčam starý windowsácky trik: odinštalovať, vypnúť fón na minimálne 10 sekúnd (30 optimum), zapnúť, nainštalovať nanovo...

a jakou máš verzi a na čem, já mám Android 11 a verzi aplikace 5.0.2

 

nicméně jak jsem psal, nejede ani webová aplikace...

ja na tom byl jako @guest100 ...

po postupu @stafa   uz jen: Nepovedlo se pripojit ...

 

A11, 5.0.2 ... minuly tyden stejna verze na klientu a jelo to ...

 

online stejny jako u @guest100

Upraveno od hamoun

včera jsem jim psal i jako recenzi na apku, na mail neodepsali, recenze na apku byla po pár hodinách vymazána

 

jediné co funguje je informace o opuštění oblasti a o rychlostí, to chodí...

 

nezbývá než čekat a doufat

Upraveno od guest100

před 13 minutami, guest100 napsal:

a jakou máš verzi a na čem, já mám Android 11 a verzi aplikace 5.0.2

Súhlasí.

Pokud nejede apka a ani portál nemá cenu cokoliv řešit. Jak jsem psal výše co mám zkušenosti z poslední doby jde vždycky o problém na straně provozovatele. Jinak pokud píšete na klasický infoline ŠA, přehodí to sem connectivity.helpdesk@skoda-auto.cz.

Jinak mě funguje portál i apka 5.0.2, A12.

píšu vždy sem: support@skoda-info.cz

U mna appka cely vikend funkcna bez problemov.

 

Android 11, app v5.0.2

před 2 hodinami, l79 napsal:

Asi to bude problém jen částečného počtu uživatelů, jelikož některým uživatelům v sekci Enyaq "zmizeli auta" z účtu a nejdou ani přidat. Mě to třeba bez problému funguje. Jinak ty rady o promazání cache apky, odinstalaci a zasílání screenshotů jsou už známé, vždycky se snaží řešit problém u uživatele, ale bohužel z vlastních zkušeností, kdy mi Connect neběžel 2.měsíce vím, že je problém na straně provozovatele :-D 

Ano mám Enyaq a v pátek ráno jsem si přes appku vyhřál auto a odpoledne jsem v appce auto neměl :/ a to trvá doteď přes veškeré snahy o typy a triky s telefonem a aplikací...stále nic. Ani přidat nejde s hláškou "služba není dostupná".

IMG_7BC3F313DB01-1.jpeg

Upraveno od Shaffi

a uz to zase jede .. app i web ... no .. je to masakr, co jsou s tim schopni na strane SERVERU delat ...  :(

Wau...asi im nabehli nové internetové dáta,tak to opravili :-)

Screenshot_2021-12-20-11-03-53-786_cz.skodaauto.connect.jpg

Klasika, vždy se s tím jebou o víkendu, jako by každý o víkendu ležel u televize a nikam nejezdil.. 

Nevíte, jestli tyhle problémy jsou jenom s aplikací na android nebo i iOS? Pokud by to bylo na straně serveru, tak asi u obou že?

i u iOS, tedy ani na ovoci to nejelo

Upraveno od guest100

Mi to teda na iOS průběžně fungovalo.

proste to bylo zavisle na serveru ... asi i na konkretnich uctech .. ale problem NE v aplikaci, ale jinde ...

Čo k tomu dodať...

100% amatérizmus...

Screenshot_2021-12-22-13-58-33-098_cz.skodaauto.connect.jpg

Je to individuální, mě to šlape bez problémů.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.