Přejít na obsah

Škoda Connect


Doporučené příspěvky

U mne stránky fungují, ale dnešní tři pokusy o zapnutí topení skončily neúspěchem. Navíc mám připojené nabíjení, ale aplikace tvrdí, že je odpojeno. Ostatní věci - stav km, uzamčení jsou OK. Pořád se chystám zavolat na infolinku, ale asi bych jim říkal nějaká nepěkná slova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To stejné u mne, já jsem několikrát přeinstaloval aplikaci, restartoval telefon a nic. Pak jsem pokusně odebral auto a už ho nemůžu dostat zpět. Byl jsem dneska kvůli tomu v servise a závada je prý na nějakém serveru v Německu. 

Celé ta "online konektivita" je pěkně nespolehlivá a to za ní chtějí zaplatit. 

Nejvíce mne vysírá, že si nemůžu dálkově zapnout topení abych při odjezdu z odpolední nemusel lézt do vymrzlého auta, zvláště v těchto dnech. A proč nepoužívám plánovač? Protože funguje jako generátor náhodných událostí - zkoušel jsem to týden a 3x jsem nasedal do studeného auta. 

Editováno: , autor: Mira96
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já taky kdysi "odebral" a zpět už se nepovedlo. Tak jsem si založil nový učet s jiným emailem a na ten to auto napárovat šlo. 

A souhlasím s vámi. Toto služba by měla  být zdarma. Aby nikoho netrápilo že v 60% nefunguje.  U ně často nejvíc po ránu kdy bych ji nejvíc potřeboval. :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mě aktuálně vše funguje. Web moc nepoužívám, ale aplikace mi teď asi měsíc jede bez problému. Zkuste vymazat data aplikaci MySkoda, restartovat telefon a pak se znovu přihlásit. Mě to většinou pomůže

Editováno: , autor: vita12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi byl zase výpadek, apky, ta mi odpoledne nešla, teď je v pořádku, jízdní data sedí. Web portál byl funkční po celou dobu. Jednou mi nešlo nic dokonce měsíc až s tím auto bylo i v servisu. Jediné čeho jsem dosáhnul bylo 3.měsíční prodloužení platnosti. Co furt mění ty obchodní podmínky, tak se vlastně ŠA ze všeho včetně funkčnosti "distancuje", což je u placené služby docela úsměvné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Mira96 napsal:

To stejné u mne, já jsem několikrát přeinstaloval aplikaci, restartoval telefon a nic. Pak jsem pokusně odebral auto a už ho nemůžu dostat zpět. Byl jsem dneska kvůli tomu v servise a závada je prý na nějakém serveru v Německu. 

Celé ta "online konektivita" je pěkně nespolehlivá a to za ní chtějí zaplatit. 

Nejvíce mne vysírá, že si nemůžu dálkově zapnout topení abych při odjezdu z odpolední nemusel lézt do vymrzlého auta, zvláště v těchto dnech. A proč nepoužívám plánovač? Protože funguje jako generátor náhodných událostí - zkoušel jsem to týden a 3x jsem nasedal do studeného auta. 

Proto jsem nedával odebrat auto, protože pak ho tam přidat v nefunkční apce je za trest. Já po každém updatu apky odinstaluji a znova nainstaluji a šlo to, nyní nic. Opravdu je to katastrofa, celé IT škody by měli propustit, po každém update apky je s něčím problém. A to mi za rok končí a platit ? To si ještě sakra rozmyslím. No za týden dvouletá prohlídka, tak se tam na téma apky pěkně vyzpovídám. To vyhřívání dopředu nám šlo, někdy to trvalo a na několikátý pokus ale šlo to. Nevím zda má tyhle problémy i apka VW ? netuší někdo ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si také rozmyslím nákup online konektivity na příští období. Ale na druhou stranu je fajn mít auto pod kontrolou (když to funguje). Přemýšlel jsem o tom, pokud by zakoupil, tak hlídat dny, kdy to nefunguje a pak je otravovat a za ty dny chtít peníze zpátky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Postup debugovani  každého funkčního či méně funkčního software je ho vypnout/zapnout a pokud problém přetrvává tak projít logy, které doufejme už nové infotaimenty umí poslat on-line.

 

Úlohou infolinky pak většinou bývá dát uživateli nějaký nesmyslný úkol...

 

Část lidí odpadne protože je to zbytečná námaha a část lidí neví jak úkol splnit no a ti zbylí vytrvalí (otravní) se pak odbudou v horším případě že se na to technik někdy (nikdy) podívá nebo v lepším případě nějakou malou slevou.

 

Upřímně dělat na infolince v okamžiku když zaměstnavatel něco podělá je peklo a ještě větší když dlouhodobě nemá nebo nechce mít řešení.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tady je primárně většinou problém přímo na serverech, kde Connect běží. Při měsíčním výpadku, který jsem měl, jsem řešil s podporou - oddělením, které Connect spravuje (myslím, že je to částečně externí firma nebo zaměstnanci). Infolinka totiž neumí vyřešit nic, jen poradí poslat screeny apod. Můj problém nakonec vyřešilo smazání blíže nespecifikovaných dat auta v databázi, zajímavé že všechna data zůstala. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 2. 2023 na 15:10, Mira96 napsal:

Já si také rozmyslím nákup online konektivity na příští období. Ale na druhou stranu je fajn mít auto pod kontrolou (když to funguje). Přemýšlel jsem o tom, pokud by zakoupil, tak hlídat dny, kdy to nefunguje a pak je otravovat a za ty dny chtít peníze zpátky. 

To jsem zkusil s minulým Superbem. Nebyla to moc intenzivní snaha, ale totálně reklamaci odignorovali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Shrnutí mého případu nefunkční konektivity:

- ve čtvrtek 9.2 telefonát na infolinku, odeslání emailu s fotkami stavu, ještě ten týž den odpověď ze Škodovky o předání případu na příslušné oddělení

- 10.2 email z oddělení Connect, aby upřesnil svého servisního partnera , že bude kontaktován. Pokus o připojení neúspešné.

Dnes (sobota 11.2.) jsem po příjezdu z nákupu vykonal pokus o připojení a náhle HEURÉKA, volejte sláva a tři dny se radujte. Proběhlo úspěšné připojení pod registrovaným emailem a heslem. Také se mi povedlo stát se zase hlavním uživatelem, ale to bylo až na třetí pokus. Aplikace také ihned funkční.

Jediné co mi docela kazí radost - zmizely veškeré jízdní záznamy za dobu vlastnictví auta. (Asi abych se samou radostí nezbláznil 😉 )

 

data.jpg

Editováno: , autor: Mira96
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se včera vrátil ze servisu, auto si tam nakonec pobylo přes noc. Přehrávali mi tam nějaký SW. Musím oželet všechna jízdní data, o které jsem předtím (když se aplikace kousla) přišel a auto bylo ve výchozím nastavení - jako nové. Ale konečně jsem se zbavil natvrdlého infotaimentu, který mne neskutečně vytáčel. Teď to konečně funguje svižně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Je to tak. Co update -> to fuckup. Aktuálně mi již druhým měsícem nelze zapnout dálkově topení, což zrovna v zimě oceňuji a v aplikaci nelze zobrazit jízdní data, respektive změnit na spotřebu od startu/tankování/dlouhodobou. Při pokusu aplikace zamrzne. 
 

Po posledním update “změny barvy ikony” na černou pohřební to dojebali snad nejvíc, co kdy bylo. Asi tou barvou snad chtěli i něco povědět. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...