Michal B. Vloženo 2. Únor 2023 Sdílet Vloženo 2. Únor 2023 mobil úplně v pohodě, prohlížeč ani chrome, ani edge ....... ani jiný PC :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 2. Únor 2023 Sdílet Vloženo 2. Únor 2023 Ja zase na mobile neviem otvoriť online príručku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo 3. Únor 2023 Sdílet Vloženo 3. Únor 2023 U mne stránky fungují, ale dnešní tři pokusy o zapnutí topení skončily neúspěchem. Navíc mám připojené nabíjení, ale aplikace tvrdí, že je odpojeno. Ostatní věci - stav km, uzamčení jsou OK. Pořád se chystám zavolat na infolinku, ale asi bych jim říkal nějaká nepěkná slova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 4. Únor 2023 Sdílet Vloženo 4. Únor 2023 Už tie online manuály nabehli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 7. Únor 2023 Sdílet Vloženo 7. Únor 2023 stále web nefunkční, apka škoda v mobilu neaktualizuje jízdy, nabíječka připojena a tvrdí že je odpojena, nabíjení funkční..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo 7. Únor 2023 Sdílet Vloženo 7. Únor 2023 (editace) To stejné u mne, já jsem několikrát přeinstaloval aplikaci, restartoval telefon a nic. Pak jsem pokusně odebral auto a už ho nemůžu dostat zpět. Byl jsem dneska kvůli tomu v servise a závada je prý na nějakém serveru v Německu. Celé ta "online konektivita" je pěkně nespolehlivá a to za ní chtějí zaplatit. Nejvíce mne vysírá, že si nemůžu dálkově zapnout topení abych při odjezdu z odpolední nemusel lézt do vymrzlého auta, zvláště v těchto dnech. A proč nepoužívám plánovač? Protože funguje jako generátor náhodných událostí - zkoušel jsem to týden a 3x jsem nasedal do studeného auta. Editováno: 7. Únor 2023, autor: Mira96 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel CZ Vloženo 7. Únor 2023 Sdílet Vloženo 7. Únor 2023 Já taky kdysi "odebral" a zpět už se nepovedlo. Tak jsem si založil nový učet s jiným emailem a na ten to auto napárovat šlo. A souhlasím s vámi. Toto služba by měla být zdarma. Aby nikoho netrápilo že v 60% nefunguje. U ně často nejvíc po ránu kdy bych ji nejvíc potřeboval. :-) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vita12 Vloženo 7. Únor 2023 Sdílet Vloženo 7. Únor 2023 (editace) Ahoj, mě aktuálně vše funguje. Web moc nepoužívám, ale aplikace mi teď asi měsíc jede bez problému. Zkuste vymazat data aplikaci MySkoda, restartovat telefon a pak se znovu přihlásit. Mě to většinou pomůže Editováno: 7. Únor 2023, autor: vita12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 7. Únor 2023 Sdílet Vloženo 7. Únor 2023 Asi byl zase výpadek, apky, ta mi odpoledne nešla, teď je v pořádku, jízdní data sedí. Web portál byl funkční po celou dobu. Jednou mi nešlo nic dokonce měsíc až s tím auto bylo i v servisu. Jediné čeho jsem dosáhnul bylo 3.měsíční prodloužení platnosti. Co furt mění ty obchodní podmínky, tak se vlastně ŠA ze všeho včetně funkčnosti "distancuje", což je u placené služby docela úsměvné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 8. Únor 2023 Sdílet Vloženo 8. Únor 2023 před 9 hodinami, Mira96 napsal: To stejné u mne, já jsem několikrát přeinstaloval aplikaci, restartoval telefon a nic. Pak jsem pokusně odebral auto a už ho nemůžu dostat zpět. Byl jsem dneska kvůli tomu v servise a závada je prý na nějakém serveru v Německu. Celé ta "online konektivita" je pěkně nespolehlivá a to za ní chtějí zaplatit. Nejvíce mne vysírá, že si nemůžu dálkově zapnout topení abych při odjezdu z odpolední nemusel lézt do vymrzlého auta, zvláště v těchto dnech. A proč nepoužívám plánovač? Protože funguje jako generátor náhodných událostí - zkoušel jsem to týden a 3x jsem nasedal do studeného auta. Proto jsem nedával odebrat auto, protože pak ho tam přidat v nefunkční apce je za trest. Já po každém updatu apky odinstaluji a znova nainstaluji a šlo to, nyní nic. Opravdu je to katastrofa, celé IT škody by měli propustit, po každém update apky je s něčím problém. A to mi za rok končí a platit ? To si ještě sakra rozmyslím. No za týden dvouletá prohlídka, tak se tam na téma apky pěkně vyzpovídám. To vyhřívání dopředu nám šlo, někdy to trvalo a na několikátý pokus ale šlo to. Nevím zda má tyhle problémy i apka VW ? netuší někdo ? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 8. Únor 2023 Sdílet Vloženo 8. Únor 2023 Mne napríklad chýba v apke stav batérie. Na infotainmente ti vypíše, že batéria je slabá. Tak prečo nie aj v apke? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo 8. Únor 2023 Sdílet Vloženo 8. Únor 2023 Já si také rozmyslím nákup online konektivity na příští období. Ale na druhou stranu je fajn mít auto pod kontrolou (když to funguje). Přemýšlel jsem o tom, pokud by zakoupil, tak hlídat dny, kdy to nefunguje a pak je otravovat a za ty dny chtít peníze zpátky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo 9. Únor 2023 Sdílet Vloženo 9. Únor 2023 Před chvílí jsem vytočen zavolal na infolinku a výsledek: - restartoval jste infotaiment? No jistě, myslím že 3x stačilo - pošlete nám foto - odesláno, čekám na odpověď Vskutku "skvělé" služby 🤬 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ExecutedDonut Vloženo 9. Únor 2023 Sdílet Vloženo 9. Únor 2023 Postup debugovani každého funkčního či méně funkčního software je ho vypnout/zapnout a pokud problém přetrvává tak projít logy, které doufejme už nové infotaimenty umí poslat on-line. Úlohou infolinky pak většinou bývá dát uživateli nějaký nesmyslný úkol... Část lidí odpadne protože je to zbytečná námaha a část lidí neví jak úkol splnit no a ti zbylí vytrvalí (otravní) se pak odbudou v horším případě že se na to technik někdy (nikdy) podívá nebo v lepším případě nějakou malou slevou. Upřímně dělat na infolince v okamžiku když zaměstnavatel něco podělá je peklo a ještě větší když dlouhodobě nemá nebo nechce mít řešení. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 9. Únor 2023 Sdílet Vloženo 9. Únor 2023 Tak tady je primárně většinou problém přímo na serverech, kde Connect běží. Při měsíčním výpadku, který jsem měl, jsem řešil s podporou - oddělením, které Connect spravuje (myslím, že je to částečně externí firma nebo zaměstnanci). Infolinka totiž neumí vyřešit nic, jen poradí poslat screeny apod. Můj problém nakonec vyřešilo smazání blíže nespecifikovaných dat auta v databázi, zajímavé že všechna data zůstala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 10. Únor 2023 Sdílet Vloženo 10. Únor 2023 V 8. 2. 2023 na 15:10, Mira96 napsal: Já si také rozmyslím nákup online konektivity na příští období. Ale na druhou stranu je fajn mít auto pod kontrolou (když to funguje). Přemýšlel jsem o tom, pokud by zakoupil, tak hlídat dny, kdy to nefunguje a pak je otravovat a za ty dny chtít peníze zpátky. To jsem zkusil s minulým Superbem. Nebyla to moc intenzivní snaha, ale totálně reklamaci odignorovali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo 11. Únor 2023 Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 (editace) Shrnutí mého případu nefunkční konektivity: - ve čtvrtek 9.2 telefonát na infolinku, odeslání emailu s fotkami stavu, ještě ten týž den odpověď ze Škodovky o předání případu na příslušné oddělení - 10.2 email z oddělení Connect, aby upřesnil svého servisního partnera , že bude kontaktován. Pokus o připojení neúspešné. Dnes (sobota 11.2.) jsem po příjezdu z nákupu vykonal pokus o připojení a náhle HEURÉKA, volejte sláva a tři dny se radujte. Proběhlo úspěšné připojení pod registrovaným emailem a heslem. Také se mi povedlo stát se zase hlavním uživatelem, ale to bylo až na třetí pokus. Aplikace také ihned funkční. Jediné co mi docela kazí radost - zmizely veškeré jízdní záznamy za dobu vlastnictví auta. (Asi abych se samou radostí nezbláznil 😉 ) Editováno: 12. Únor 2023, autor: Mira96 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 11. Únor 2023 Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 Je zajimave, ze Skoda, ze vsech platicich uzivatelu dela testery... Za mne, sluzba co je placena by mela fungovat na 100 procent... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 13. Únor 2023 Sdílet Vloženo 13. Únor 2023 Já hlásím také provozuschopnost webového rozhraní. Podpora infolinky psala že měli dlouhý výpadek a nyní již jede vše jak má, chtěli potvrdit funkčnost - což jsem jim potvrdil. Jsem zvědav jak dlouho to pofičí, snad už pořád. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo 13. Únor 2023 Sdílet Vloženo 13. Únor 2023 Já už jsem také v provozu (až na ty jízdní data), ale ze Škodovky mi přišlo abych navštívil svůj servis kde bude provedena nějaká aktualizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo 16. Únor 2023 Sdílet Vloženo 16. Únor 2023 Tak jsem se včera vrátil ze servisu, auto si tam nakonec pobylo přes noc. Přehrávali mi tam nějaký SW. Musím oželet všechna jízdní data, o které jsem předtím (když se aplikace kousla) přišel a auto bylo ve výchozím nastavení - jako nové. Ale konečně jsem se zbavil natvrdlého infotaimentu, který mne neskutečně vytáčel. Teď to konečně funguje svižně. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 17. Únor 2023 Sdílet Vloženo 17. Únor 2023 V pondělí jdeme na servis a mi apka funguje, web taky. Ale ta pomalost infotaitmentu mě vytáčí což jim řeknu. Tak uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iMe1980 Vloženo 9. Březen 2023 Sdílet Vloženo 9. Březen 2023 Je to tak. Co update -> to fuckup. Aktuálně mi již druhým měsícem nelze zapnout dálkově topení, což zrovna v zimě oceňuji a v aplikaci nelze zobrazit jízdní data, respektive změnit na spotřebu od startu/tankování/dlouhodobou. Při pokusu aplikace zamrzne. Po posledním update “změny barvy ikony” na černou pohřební to dojebali snad nejvíc, co kdy bylo. Asi tou barvou snad chtěli i něco povědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miziov Vloženo 9. Březen 2023 Sdílet Vloženo 9. Březen 2023 Na iPhone se mi to ted sekne pokazde kdyz tuknu na jizdni data… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaddDogg Vloženo 9. Březen 2023 Sdílet Vloženo 9. Březen 2023 Mám stejný problém s iPhone verzí, nezbývá doufat než že to opraví v příštím updatu. (nečekám že to tak bude) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.