Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,


potřebuji poradit mám Fabii I hatch. 1.4 16V motor AUB r.v. 2000 74kW a nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru. Auto šlo na diagnostiku, kde mi řekli, že odešla lambda před katalyzatorem. Nechal jsem ji vyměnit za novou a současně jsem měnil i svíčky avšak žádná změna mimo to, že diagnostika teď ukazuje chyba kodovani rj kód 18020 a dale 17589 a 17604. Každý mi radí něco jiného jeden že mám nechat vyměnit kabelový svazek od motoru a druhý ať to nechám přímo ve škodovce napojit na diagnostiku. Jaký máte vy na toto názor nebo nesetkali jste se vy s něčím podobným? Podotýkám že k uvedeným změnám došlo z ničeho nic a motoru strašně klesl výkon někdy mám já 80kg problém vyjet na 3jku kopec a spotřeba se pohybuje cca 9-10l/100. Děkuji za rady. Ps současně hledám někoho kdo je schopen nakódovat RJ nejlépe z Moravy... já jsem z Českého Těšína.

Vloženo

Jestli to chceš nakódovat sám, tak postup jak nakódovat řídicí jednotku motoru je popsán v dílenské příručce. Ta je k mání např. v sekci "Stahování". Konkrétně v pro tvůj motor je to soubor "Motor zážehový 1,4-55kW 1,4-74kW vstřikování.pdf" str. 127.

Potřebuješ k tomu PC např. s programem VDSPRO nebo VAG-COM (nebo novější VCDS) a kabel.

Nicméně nechápu proč ti to nenakódovali už ti borci, u kterých si byl na diagnostice. Pokud víš jak na to je to otázka minut.

Vloženo

Chtělo by to, abys sem dal diagnostický protokol před výměnou dílů a po výměně dílů.

Nedílnou součástí opravy by mělo být i ověření diagnostikou, takže předpokládám, že po výměně dílů ti vymazali všechny chyby, nastavili readiness kódy a provedli testovací jízdu (viz vybrané kapitoly z dílenských příruček).

Vloženo (editace)
před 2 hodinami, abclab napsal:

Jestli to chceš nakódovat sám, tak postup jak nakódovat řídicí jednotku motoru je popsán v dílenské příručce. Ta je k mání např. v sekci "Stahování". Konkrétně v pro tvůj motor je to soubor "Motor zážehový 1,4-55kW 1,4-74kW vstřikování.pdf" str. 127.

Potřebuješ k tomu PC např. s programem VDSPRO nebo VAG-COM (nebo novější VCDS) a kabel.

Nicméně nechápu proč ti to nenakódovali už ti borci, u kterých si byl na diagnostice. Pokud víš jak na to je to otázka minut.

Nemám kabel ani program tak spíše touhle cestou hledám někoho kdo by to opravil a já mu za to zaplatím. Mimo to chyba kodovani rj nejde vymazat...pise ze se jedná o trvalou závadu. 

Editováno: , autor: Anniela Maria
Vloženo

Chyba 18020 se nedá smazat, ale zmizí jakmile se nastaví v ŘJ motoru správné kódování. U Fábií s tímto motorem se stává že ŘJ "zapomene" své kódování pokud se nechá delší dobu odpojená baterie. Předpokládám že to se stalo i u tebe, když ti vyměňovali lambda sondu a svíčky.

Doporučuju ti pročíst si tu kapitolu o kódování motoru v dílenské příručce a pak se vrátit k tomu borci co ti dělal diagnostiku. Jestli má VAG-COM, tak podle návodu to určitě zvládne. Nebo si na netu najdi jakýkoli autoservis v okolí, který se chlubí tím že dělá diagnostiku. Každopádně by ti měli pomoct v každém autorizáku Škoda.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...