Atrani Vloženo 15. Srpen 2018 Vloženo 15. Srpen 2018 Máte nějakou zkušenost s využitím Mobility plus od škodovky v zahraničí? Resp. dle tohoto se to tváří, že si zákazník platí pouze kapaliny. Právě řeším před cestou do Itálie, zda v případě čehokoliv volat asistenci pojišťovny v rámci havarijního nebo Škodu v rámci mobility. Díky. Citovat
Šutrák Vloženo 17. Srpen 2018 Vloženo 17. Srpen 2018 Ten dokument ctes spatne. Precti si posledni vetu na prvni strance. Citovat
Atrani Vloženo 17. Srpen 2018 Autor Vloženo 17. Srpen 2018 * V rámci paketu Mobilita Plus se do 5 let / 100 tis. km neplatí poplatek za prodloužení Záruky mobility ** Palivo a provozní kapaliny hradí zákazník Služby nezahrnují náhradní díly a jejich výměnu, tyto náklady jsou již hrazeny zákazníkem v rámci servisního úkonu u autorizovaného servisního partnera ŠKODA" Tak placení za náhradní díly pokud to není na záruku beru jako samozřejmost. Mě spíš jde o tu zkušenost v zemích EU. Protože třeba odtah je ultra drahý i u nás. Citovat
deto Vloženo 17. Srpen 2018 Vloženo 17. Srpen 2018 Kedysi ked som mal auto na SK znackach a som v CR volal odtah 4x. Zavolal som linku na SK, kde som nadiktoval udaje a popisal, co sa stalo. Nasledne mi volali z CZ asistencie, kde mi zabezpecili odtah do najblizsieho servisu. Zarucna oprava nasledne sa vykonala v servise kam auto odtiahli. Citovat
KJiri Vloženo 13. Červenec 2022 Vloženo 13. Červenec 2022 Dobrý den právě k vůli tomu abych se ujistil jak je to s tím pojištěním tak jsem zašel do HAVEXU kde jsem čekal profesionální přístup a oni vůbec nic nevědí a ať si raději zavolám infolinku. OSTUDA! Citovat
ben06 Vloženo 13. Červenec 2022 Vloženo 13. Červenec 2022 Mobilitu jsem řešil nedávno, přímé jednání s několika AS k ničemu, až řešení nepojízdného auta přes linku ŠA někam vedlo a tam bych směřoval i dotazy. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.