Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ahoj vsichni, skoro vubec nerozumim autum, a chtel bych se zeptat jesltli je normalni tohle - mam ve fabii poloautomatickou klimu, a kdyz jedu tak mi rucicka teploty ukazuje vsechno v pohode ale jakmile si treba nastavim nizkou teplotu a zacne foukat z tech fukaru studenej vzduch rucicka teploty okamzite klesa a po chvili se to zase vyrovna, je to normalni???..je normalni ze si ta fabie to takhle reguluje?...diky za odpo

Vloženo

zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

Vloženo
zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D

Vloženo
zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D

to je nějaký divný, jak by se motor mohl chladit, když z něj ani neodebíráš teplo? jinak já jsem v servisu... B)

Vloženo (editace)

nevim, netusim, autum moc nerozumim, ale nic s tim autem neni, pred tydnem byla na prohlidce, kupoval sem novej chladic a silenbloky, jinak je tam vse v poradku, vcera jsem si vsiml tohohle, a pry je to v poradku...takze to asi necham bejt...jestli nekdo bude mit cas a naladu, tak az se vam zahreje motor, tak zkuste klimu nastavit na co nejnizsi teplotu a uvidite ze se vam schladi motor...a kdyz ne, tak mam zase nejakou zavadu B)

Editováno: , autor: Feryn-
Vloženo

cuss, tak jak sem popisoval ten problem s klimou a teplotou motoru, tak sem si v tom aute poradne sjel, a zjistil sem ze asi po 15 minutach jizdy zacne rucicka ukazatele telpoty padat dolu, jakoby se motor ochlazoval, a pozdeji se zase dostane do normalni polohy, a pak zase napr. po hodine to same, je to nepravidelne...chtel bych se zeptat jestli je to nejaka tezsi zavada nebo jenom nejak zaspinene nebo zanesene cidlo teploty v chladaku?

Vloženo (editace)

Vymena cidla teploty alebo kontrola zapojenia to vyriesi :) Aspon tak predpokaldam -_-

Ja som mal to iste pred mesiacom, zacala mi blbnut teplota ako tebe a vymena cidla to vyriesila. Sice nemam klimu.

Editováno: , autor: jogofogo
Vloženo
zajímavá chybička. :unsure: .mělo by to být spíš naopak, protože kompresor má dost odběr a tím zvyšuje odpor altíku, kterej pak víc zatíží motor a ten se rychlejc ohřeje (používám to v zimě, s klimou se motor ohřeje rychlejc)...napadá mě, že ti možná blbně termostat nebo čidlo teploty... :ph34r:

no jo, to je ale kdyz je venku zima a z fukaru ti fouka uplne horkej vzduch tak se motor vic nahriva, ale kdyz je to opacne a z fukaru ti fouka naopak hodne ledovej vzduch tak se motor zase vice chladi...todle mi rekli v autoservisu:D

to ti povedal servisak alebo vratnik v skodovke ? lebo podla toho vyroku to sedi na vratnika ktory sa hra na servisaka.

len pre tvoju informaciu tak ucicka teploty je vo fabii urobena tak ze v strede sa drzi ako pribita. to je kvoli tomu aby ludia s tym nelietali do servisu ze maju nieco s autom ked i teplota kolise +-. ja som este take nic nezaznamenal.

Vloženo

Čidlem to být může, ale na termostat bych nezapomínal... ;)

Je možné že sleduješ reálný pohyb teploty na motoru (nebo vychytávku pro zvýšení pozornosti řidiče :smich::smich::smich: ).

Vloženo

Zapnuti klimy na plnej vykon (regulace teploty na modrej puntik a ventilator na 4) muze mit za urcitych podminek za nasledek zakolisani teploty motoru (regulacni zpozdeni systemu s termostatem), ale na rucicce by to myslim nemelo byt videt. Uz proto, ze rucicka NEkopiruje presnou teplotu motoru.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...