Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Aha tak výstražné je mezi výdechy ?

Výstražné mezi výdechy, vyhřívání na panelu A/C (předpokládám že bude stejný jako u současné Ibizy/Arony a Pola

image.thumb.png.1d4cd5f79208ab43f9b9207eddbfe9c5.png

Dnes v Autosalonu videorecenze z předprodukčního testování maskované Scaly.

Tlacitka na zamceni/odemceni, start stop a dalsi, jsou jeste umisteny pod radici pakou ;)

nahrál jsem obrázek ve větším rozlišení + výřez okolo panelu klimatizace. Vyhřívání přední sedadel a výstražných světel mají své talčítka

Výstřižek.PNG

SCALA-interior-sketch.jpg

Koukám blbě nebo chybí samostatné fyzické tlačítko na vnitřní cirkulaci vzduchu?

 

Jestli ano, tak je to tedy pěkný fail, protože zrovna tohle používám celkem často, stačí dojet třeba starou avii a jistě víte o čem mluvím... A hledat to někde v menu za jízdy... kol114

Upraveno od Qual

Vnitřní cirkulace = během cca 1min. zamlžené všechny okna při plném obsazení vozu.

Včera v recenzi řikali, že výplně dveří budou mít vzor krystalu a v základu má být lane assist.

Vnitřní cirkulace má hlavní využití při zamezení vniknutí nechtěného smradu do interiéru např. když před vámi jede stará avie :wacko: ... jinak interiér vypadá super :)

 

Edit. Koukám že už to psal Qual..:doh

Upraveno od bunicek

Mě teda Avie nesmrdí ?, a když už chytnu nějaké živočišné pachy kolem pole nebo čističky tak už je pozdě zmáčknout cirkulaci, smrdět už to nepřestane ?

Jinak ten čistý vzhled se mě hodně zamlouvá, jen ta velká integrace ovládacích prvků na jedno místo u mě vždy znamená podívat se kam šahám, poslepu se na malé tlačítko netrefím. 

Upraveno od MilanHos

SCALA - podvozek z nového Pola, tedy šířka rozchodů kol jako u Clia, i20, Ria nebo nové Fiesty. Opět nejde o plnohodnotný hatch segmentu C a ale jen přerostlé Polo na délku. A je to škoda.

Snad alespoň přidají měkčené plasty a dají konečně sedačky z Golfu, protože ty v Rapidu i Octávii III časem tlačí do lopaket. Zlatý Megane III, tak mají fungovat sedačky - částečně pohltí, ale drží záda a ne že mě ve Škodě doslova tlačí ven :-)

 

Scala je postavená na MQB A1 (nebo jak to značí), tzn na modulární platformě. Scala má rozchod 1531/1516, nové Polo 1499/1484 mm. Pro porovnání Golf 1543/1514mm. Takže bych to neviděl jako žádnou tragédii z tohoto pohledu.

bobanHTP jako obvykle blábolí úplné nesmysly... Nová Fiesta 1504-1513/1466-1476.

  • 2 týdny později...

Možná jinačí dekor...

69143D8A-E79C-4F4D-9E1F-0EB55A4130A0.jpeg

Upřímně by mne zajímalo jak bude řešeno ovládání rychlosti ventilace (naštěstí díky tlačítku na vypnutí klimatizace uplně asi nebude až tolik chybět, jako by chybělo u současného Rapidu/Fábie) a "A/C off" (to je pro mne asi to nejvíce chybějící), nastavení směru nejspíš už jen přes infotaiment (ale to jsem naštěstí ještě u FIII za tu dobu co ji mám nepoužil)...

Upraveno od Martab

Nevyzerá zle, celkom sa páči... len som zvedavý na bordel za displejom. A ako budú vyzerať nižšie stupne výbavy.. budú mať len menšie displeje alebo sa zmenší aj celé rádio?

 

Ale ten plastový krúžok na riadiacej páke... pekne!

Já tedy nekvituji dotykové ovládání displeje po stranách. Hrozná móda.

Souhlas, ale naštěstí ty tlačítka po boku displeje využívám minimálně (většinu ovládám přes volant). Osobně mne nevadí ani tak to že je to dotykové, jak spíš to, že to bude chytat otisky a špínu už jen pohledem.

Za mě osobně je to velmi líbivé a nemůžu se dočkat, jak na tom bude OIV. Už teď se těším [emoji106]

Co se týče infotainmentu, velikost je perfektní a skleněný design taktéž. Otisky, prach atp. naprosto něřeším ani na současném autě, které má také skleněný design. Mám u řadičky mikrovlákno a 1x za týden utřu. Vypadá to v interiéru daleko lépe a elegentněji. Tablet a mobil bývá také uťapaný a nikdo to neřeší :-)).

Jestli dobře koukám pohybem ofuku do stran se budou zavírat a otevírat, takže nebude možnost směrování do stran...

Přátelé nadávat mi hned do pomatenců aniž byste si ověřili co jste vyhledali přes google, to se chováte přeně jako náš prezident :-)

Píšu tady už dlouho, ale abych hanil někoho za jiný názor, tak hluboce jsem neklesl a to nejsem admin fóra Pawouku :-)

 

Nové Polo - 1525/1505 (6mm, 11mm) Zdravím Martab :-)

Nová Fiesta - 1508/1471 (23mm, 45mm) - vzadu budiž, ale vpředu 2cm navíc, tak to opravdu je velký krok, možná Scala už patří do segmentu D ? :-)

Kia Rio - 1518/1524 (13mm, -12mm) - no comment :-):-)

SCALA - 1531/1516  - nic proti, je to Rapid 2, vzadu stejný, vpředu naštěstí už posun k lepšímu

 

Hatchbacky segmentu C

Nový Focus - 1572/1553

Megane - 1591/1586

Peugeot 308 - 1559/1553

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.