Listopad 8, 20186 r Výstražné mezi výdechy, vyhřívání na panelu A/C (předpokládám že bude stejný jako u současné Ibizy/Arony a Pola
Listopad 8, 20186 r Tlacitka na zamceni/odemceni, start stop a dalsi, jsou jeste umisteny pod radici pakou
Listopad 9, 20186 r nahrál jsem obrázek ve větším rozlišení + výřez okolo panelu klimatizace. Vyhřívání přední sedadel a výstražných světel mají své talčítka
Listopad 9, 20186 r Koukám blbě nebo chybí samostatné fyzické tlačítko na vnitřní cirkulaci vzduchu? Jestli ano, tak je to tedy pěkný fail, protože zrovna tohle používám celkem často, stačí dojet třeba starou avii a jistě víte o čem mluvím... A hledat to někde v menu za jízdy... Upraveno Listopad 9, 20186 r od Qual
Listopad 9, 20186 r Vnitřní cirkulace = během cca 1min. zamlžené všechny okna při plném obsazení vozu. Včera v recenzi řikali, že výplně dveří budou mít vzor krystalu a v základu má být lane assist.
Listopad 9, 20186 r Vnitřní cirkulace má hlavní využití při zamezení vniknutí nechtěného smradu do interiéru např. když před vámi jede stará avie ... jinak interiér vypadá super Edit. Koukám že už to psal Qual.. Upraveno Listopad 9, 20186 r od bunicek
Listopad 10, 20186 r Mě teda Avie nesmrdí ?, a když už chytnu nějaké živočišné pachy kolem pole nebo čističky tak už je pozdě zmáčknout cirkulaci, smrdět už to nepřestane ? Jinak ten čistý vzhled se mě hodně zamlouvá, jen ta velká integrace ovládacích prvků na jedno místo u mě vždy znamená podívat se kam šahám, poslepu se na malé tlačítko netrefím. Upraveno Listopad 10, 20186 r od MilanHos
Listopad 16, 20186 r SCALA - podvozek z nového Pola, tedy šířka rozchodů kol jako u Clia, i20, Ria nebo nové Fiesty. Opět nejde o plnohodnotný hatch segmentu C a ale jen přerostlé Polo na délku. A je to škoda. Snad alespoň přidají měkčené plasty a dají konečně sedačky z Golfu, protože ty v Rapidu i Octávii III časem tlačí do lopaket. Zlatý Megane III, tak mají fungovat sedačky - částečně pohltí, ale drží záda a ne že mě ve Škodě doslova tlačí ven :-)
Listopad 16, 20186 r Scala je postavená na MQB A1 (nebo jak to značí), tzn na modulární platformě. Scala má rozchod 1531/1516, nové Polo 1499/1484 mm. Pro porovnání Golf 1543/1514mm. Takže bych to neviděl jako žádnou tragédii z tohoto pohledu.
Listopad 16, 20186 r bobanHTP jako obvykle blábolí úplné nesmysly... Nová Fiesta 1504-1513/1466-1476.
Listopad 29, 20186 r Interiér: http://www.auto.cz/skoda-scala-poprve-odhaluje-interier-jak-mu-slusi-zcela-nova-obrazovka-126131
Listopad 29, 20186 r Tady trochu kvalitnější foto/render interiéru Tady se to trochu komprimuje, tak ještě odkaz: https://www.skoda-storyboard.com/direct-download/2018/11/181129-Scala-interior-1.jpg Více kvalitních fotek: https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/skoda-scala-prvni-fotografie-interieru/ Upraveno Listopad 29, 20186 r od Qual
Listopad 29, 20186 r Upřímně by mne zajímalo jak bude řešeno ovládání rychlosti ventilace (naštěstí díky tlačítku na vypnutí klimatizace uplně asi nebude až tolik chybět, jako by chybělo u současného Rapidu/Fábie) a "A/C off" (to je pro mne asi to nejvíce chybějící), nastavení směru nejspíš už jen přes infotaiment (ale to jsem naštěstí ještě u FIII za tu dobu co ji mám nepoužil)... Upraveno Listopad 29, 20186 r od Martab
Listopad 29, 20186 r Nevyzerá zle, celkom sa páči... len som zvedavý na bordel za displejom. A ako budú vyzerať nižšie stupne výbavy.. budú mať len menšie displeje alebo sa zmenší aj celé rádio? Ale ten plastový krúžok na riadiacej páke... pekne!
Listopad 29, 20186 r Souhlas, ale naštěstí ty tlačítka po boku displeje využívám minimálně (většinu ovládám přes volant). Osobně mne nevadí ani tak to že je to dotykové, jak spíš to, že to bude chytat otisky a špínu už jen pohledem.
Listopad 29, 20186 r Za mě osobně je to velmi líbivé a nemůžu se dočkat, jak na tom bude OIV. Už teď se těším [emoji106]Co se týče infotainmentu, velikost je perfektní a skleněný design taktéž. Otisky, prach atp. naprosto něřeším ani na současném autě, které má také skleněný design. Mám u řadičky mikrovlákno a 1x za týden utřu. Vypadá to v interiéru daleko lépe a elegentněji. Tablet a mobil bývá také uťapaný a nikdo to neřeší :-)).
Listopad 29, 20186 r Jestli dobře koukám pohybem ofuku do stran se budou zavírat a otevírat, takže nebude možnost směrování do stran...
Listopad 30, 20186 r Přátelé nadávat mi hned do pomatenců aniž byste si ověřili co jste vyhledali přes google, to se chováte přeně jako náš prezident :-) Píšu tady už dlouho, ale abych hanil někoho za jiný názor, tak hluboce jsem neklesl a to nejsem admin fóra Pawouku :-) Nové Polo - 1525/1505 (6mm, 11mm) Zdravím Martab :-) Nová Fiesta - 1508/1471 (23mm, 45mm) - vzadu budiž, ale vpředu 2cm navíc, tak to opravdu je velký krok, možná Scala už patří do segmentu D ? :-) Kia Rio - 1518/1524 (13mm, -12mm) - no comment :-):-) SCALA - 1531/1516 - nic proti, je to Rapid 2, vzadu stejný, vpředu naštěstí už posun k lepšímu Hatchbacky segmentu C Nový Focus - 1572/1553 Megane - 1591/1586 Peugeot 308 - 1559/1553
Listopad 30, 20186 r Já vycházel u Pola z těchto dat:https://www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/predstavujeme/volkswagen-polo-vi-predvidatelne-novy_46075.html
Prosinec 3, 20186 r Přímý přenos premiéry dne 6.12.2018 v 18.30: https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/primy-prenos-svetove-premiery-noveho-modelu-skoda-scala-zive-na-internetu/
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.