Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Mně to taky nešlo v autosalonu, když jsem auto přebíral. Jsem si připadal jak lama, tak to zkusil prodejce a taky nic. Síla nepomohla, ale spíš se trošku povrtět na sedadle a během toho zkoušet páku. Od té doby jsem na to nesahal a u spolujezdce ještě vůbec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, vormen napsal:

..... Síla nepomohla, ale spíš se trošku povrtět na sedadle a během toho zkoušet páku.

Jako jo, každý nový model má nějaké porodní bolesti, takže nic ve zlém, ale vrtět se na sedačce v roce 2020, abych s ní pohnul, to mě pobavilo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je hodně špatný.  Přebíral jsem nadšeně auto, prolezl zvenku, prostě nadšenej jak malej kluk, pak jsem skočil na sedadlo, to bylo vzhledem k výšce prodejce hodně vysoko, tak intuitivně sahám na známé místo pro nastavení výšky. Beru dolu, nahoru a nic a hned mě napadlo WTF, to teda pěkně začíná, takhle se to chovat nemá. Fakt jsem zkoušel velikou sílu, abych nevypadal před prodejcem jak magor.  Tak jsem řekl, že to nejde a zkoušel se to on zvenku, když jsem na sedadle seděl a taky nic a bylo vidět, že se taky fest snaží. Přesně nevím, co způsobilo to, že se to hnulo a pak už to mělo normání chod. Auto řídím jenom já, takže už se na to nesáhlo a nebýt tohoto příspěvku, zapomněl bych na to.  Taky nemuselo jít otočit volantem, tak jsem z toho vyvázl ještě dobře :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, Rapid1.0 napsal:

@vormen Chápu, ten nadšený pocit znám. No snad to Škodovka postupně vychytá, opraví v rámci záruky a auto pošlape brzy jak má. Na druhou stranu to u tebe zrovna žádný problém není, když tu sedačku nastavíš jednou a hotovo.

Ještě nedávno jsem byl tady poučen že Scala je jiné auto, když jsem šel do předchůdce protože věřím na ty bolesti, fakt je jiná ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To každopádně je, nedá se srovnávat. Jsem si na tebe vzpomněl v úterý, když jsem jel na dálnici v silném poryvu větru.  Scala jela pořád rovně, kdežto s Rapidem to hází od čáry k čáře :) Prostě si konečně užívám jízdu tak, jak má být. Taky nezapoměň na problémy u prvních Rapidů, jako voda ve dveřích.  Rapid je přemisťovadlo, radost s řízení a komfort nikde, za tím si stojím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši tak u spolujezdce se mi to nějakým záhadným způsobem podařilo rozhýbat, ale u řidiče pořad nic. Koukal jsem na ten mechanizmus a zdá se mi, že to tam je nějaké zašprajcované. Tak to ještě trochu zkusím a kdyžtak to nechám až pojedu k prodejci na výměnu sloupku u dveří (byl mírně poškrábaný), ale sami na to upozornili a slíbili výměnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně. Jako věřím, že když se mi povede to nějak uvolnit, tak to pak půjde, ale jen prostě nechci zatáhnout a utrhnout to. :-) 

Je to blbost, kterou člověk nastaví jednou a jezdí, ale stejně bych byl radši, kdyby to fungovalo, jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezlobte se na mě, ale řešit takovou věc u nového vozu je do nebe volající. Vormenovi to nejde na začátku už před prodejcem, Wazi to nerozchodil vůbec, Csabac si za jízdy může lehnout, to tam na tom výstupu u dodavatele pracuje kdo?

A nebo proč třeba nedělají alespoň předprodejní úkony, aby k těmto fraškám nedocházelo.

Bojím se dne kdy mě auto opustí a budu muset řešit nové :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K nepochepeniu je to, ze ak je chyba a ŠA o tom vie, tak sa ju znažím riešiť.

Ak riešenie nemám, ako to je pri motoré 1.0, čo má problémy so štartom, tak dám stanovisko, že na odstránení pracujeme a akonáhle budeme mať riešenie Vám vadu vyriešime.

Ale nie, že vieme o sedanke, vedia to z viacerých krajím EU a ešte ich menia za tie isté kusy, lebo jedno klapne jedno nie. No dodávateľa by som už dávno riešil, že čo mi to dodáva a buď si to opraví, alebo končíme.

Samozrejme je jasné, že prechod nie je taký jednoduchý, no už by som mal plán a oslovil iných, že kedy by ho vedeli nahradiť.

Trhový mechanizmus a nenechám si predsa pokaziť reputáciu nekvalitnými dodávkami.

A to je smutné. Tak buď saa tomu postavíme čelom a povieme, že mmt. nemámem riešenie, ale pracujeme na tom. Alebo proste to vyriešia k spokojnosti. Všetko medzitým je zavádzanie zákazníka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si tady s tím pořád hraju a nakonec se mi to povedlo zprovoznit, ale zase nechápu jak. Sahal jsem na to lanko, nebo drátek, co je tam navinuty. Asi to fakt bylo nějak zaseknuty,nebo nevím. Aspoň, že tak. Tak snad to už bude fungovat jak má. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešil bych to dokud je to v záruce, ať se stará Škodovka. Navíc zrovna sedadlo řidiče beru i jako bezpečnostní prvek není tak možné, aby se samo sklápělo, nešlo nastavit, případně dokonce samo spadlo dolů. Přijde mi to jako šlendrián, toto jsem u žádného nového ani ujetého auta nemusel řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedadlo u funglovky musí být na 100% to je jasná věc. Až příště někam pojedu, nalepím si značky na kolečko a budu sledovat povolování. Jinak problémy s tím výškovým nastavením se u zánovních aut objevují hodně často už od F1/O1, stačí tady zapátrat. Příp. zagooglit a hned se problém objeví u všech značek, tím nechci ale omlouvat vadu z fabriky, resp. předprodejní prohlídku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...