Jump to content
R_B_S

Zapach benzinu po zaparkovani

Recommended Posts

Zdravim,

 

pred par dny jsem po zaparkovani ucitil u prave zadni casti vozu zapach benzinu. Od te doby se na to soustredim a citim ho po kazdem dojeti (vice ci mene). 
Nemyslim si, ze by to byl normalni jev, do kufru chodim casto a vracim se prave stranou u spolujezdce a nemam dojem, ze bych ho driv citil. Nema nekdo tuseni, cim by to mohlo byt? 
Diky!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim,

 

mam uplne ten samy zazitek. Nevim jestli to je zavada jestli se dostane benzin az nekam kde takle je zacitit. Mam pocit ale, ze to neni pravidelne uplne bude tam neco to bude zpusobovat. Treba nezavisle topeni ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Občas jsem to také vypozoroval, stává se to na pravé straně a je to celkem silný zápach benzínu. Nezávislé topení nemám.
2.0TSI 162 kW, rv2017

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mě to dělalo nezávislé topení. Měl jsem totiž zapnutou funkci přihřívání a docházelo k topení i v průběhu chodu motoru.

Od té doby, kdy jsem příhřev vypnul, je to ok. Mělo by to být cítit ze strany spolujezdce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vracím se jeste jednou k tomuto tematu.

 

O víkendu se mi stala prihoda s autem, ktera dost mozna bude mit co docineni s tímto zapachem. Auto stalo 3 dny zaparkovanea zniceho nic zacal kapat benzim z prave casti auta u zadniho kola z pod zadniho narazniku. Po te co jsem kouknul pod auto co se jako kurna deje jsem si vsiml, ze benzin kapal z nejake hadicky k tomu urcene. Dostal jsem pocit, že asi v nadrzi je byt nepochopitlne nejaky vetsi tlak a tudy se uvolnuje ven. Otevrel jsem vicko nadrze a vychrstlo na me asi 3dcl benzinu. Vtip je v tom, že nadrzi byla z poloviny plna takže přetankovana rozhodne nebyla. Nevim jestli jste se stim nekdo setkal ale na Briskoda to tam par lidi popisuje to same a zejmena v motorizaci 206kW. Pry by se snad melo jedna o vyparnik s aktivnim uhlim, ktery prave ma za ukol odparit palivo nebo palivove pary kdyz dojde k jejich vetsi tvorbe a nelze je spalit kdyz auto nejede. Tudiz pokud se vyparnik nejakym zpusobem asi ucpe tak to nema kudy prirozene unikat.

 

Po telefonatu do servisu mi bylo receno, ze zkusi zavadu popsat a poslat do skodovky ale pokud jsem nic nenatocil tak to bude tezke dokazat zejmena pokud se to nedeje pravidelne a pokud se stim nesetkali nebo co. 

 

Takze zapach benzinu muze byt prave zpusobe nadmernou tvorbou benzinovych vyparu v nadrzi a ty pak unikaji prave v lokalite praveho zadniho kola kde je i ten vyparnik :)

 

Pocitam, že budu jediny komu se to prihodilo ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co vím, tak recyklace benzín.výparu (akumulace v aktivním uhlí) byla povětšinou umístěna u PP kola - v nadkolí.
Jestli to je dneska jinak, to nevím.
S tím přetlakem může souviset i ucpané hadice toho okruhu - odvětrání paliv.nádrže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkontrolujte dotažení /upevnění těch hadic EVAP systému + vedení paliva k pumpě. U mě to smrdělo když byla vycvaklá ta hadička co vede od trnu z nádrže do nádobky s aktivním uhlím, a pak ještě jednou když jsem měl povolenej ten ... pff, není to ventil, ale takovej dutej šroub do kterýho vede trubka, naspod vysokotlaké palivové pumpy. Kapalo to a smrdělo.

 

Pokud se ucpou ty další hadice s ventilama, co vedou od nádobky s uhlím, tak to vyhazuje EVAP fault na diagnostice a je potřeba je vyměnit. Co jsem slyšel, stává se to když se postupně ucpou uhlím co vylítá z nádobky a ucpe takový filtry v těch ventilech, ale jak tomu předejít nevím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno jeste doplnim, ze diagnostika neukazovala zadnou chybu. Zrejme za jizdy stim problem nebude, protoze tam je ten zpetny odvod par z nadrze do motoru a tam se to spaluje. Tudiz pri bezicim motoru to je ok. Tohle se stalo az kdyz auto stalo v klidu delsi dobu a ty pary nemely kam unikat zrejme.  Kdyz nad tim tak premyslim tak nejednou se stalo kdyz jsem otevrel vicko nadrze pred tankovanim, ze si to ufouklo ven. Ale to je jednalo o vypary nikoliv, ze by benzin nastoupal az po vicko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto mam vyzvednute, ze servisu a svete div se. Servis rikal, ze Skoda ma na tyhle pripady popsane a meni se nadobka s aktivnim uhlim v ramci zaruky. Urcite to je pro pripad kdy je benzin tlakem v nadrzi vytlaceny ven ale uz si nejsem jist jestli to je i pro pripad kdy je po jizde citit benzin byť to je jeden z ucelu nadobky s uhlím aby to nesmrdelo.

 

Doufam, ze to je timto vyresene :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By eauto1.cz
      ŠKODA OCTAVIA2 2005 1.6MPI 75kW KLIMATRONIC VYHŘ.SEDAČKY ALU
      2.MAJITEL NEHAVAROVÁNO BEZ KOROZE TOP STAV!
      NEBOURANÝ VŮZ Z NĚMECKA OD 2. SOUKROMÉHO MAJITELE

      Modelový rok:2005 provoz:09.2004
      Tacho: 150.000km
      Servisní kniha: ano, VEDENÁ PRAVIDELNĚ
      Palivo:natural 95
      Motor:1.6 MPI, 1595ccm, 75 kW (105k) EURO4
      Převodovka:manuální, 5 stupňová
      Max.rychlost: 192 km/h
      Barva: Červená vínová metalíza
      Karoserie: Liftback, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
      Možnost leasingu / úvěru: ANO
      Původ: dovoz SRN
      Prověření původu: Cardetect
      Váha vozu: 1306 kg
      Rozměry (v š d): 1449 x1769 x4669 mm
      Hmotnost bržděného přívěsu: 1300 kg
      Objem kufru (min./max.): 560 / 1350litrů
      Spotřeba mimo město: 5,5 L/100km
      Spotřeba kombinovaná: 6,8 L/100km
      Objem nádrže: 55 litr
      Disky: Alu Škoda Vega R16
      Pneu: 205/55/16 asi 50% vzorku Michelin   VÍCE FOTO KLIKNI ZDE!
       
      Nové STK na dva roky*
      *Vyřídíme po dohodě s kupujícím

      Vnější vzhled
      Dálkově ovládané centrální zamykání, tónovaná skla, ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, kliky+zrcátka v barvě vozu, bosch aerotwin stěrače, mlhovky, parkovací asistent PDC přední+zadní, integrované držáky střešních nosičů, litá kola Škoda, blikače v zrcátkách, tažné zařízení Škoda Westfalia sundávací bajonet 1300kg, zadní stěrač s integrovaným ostřikovačem.

      Vnitřní výbava
      10x Airbagy, Klimatizace Klimatronic dvouzónová automatická, Tempomat, palubní počítač, chlazená schránka v palubní desce na 2l nápoje, chlazená schránka v jumbobox, jumbobox s klimatizováním prostoru zadních sedaček, dělená zadní sedadla, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek s vyhříváním, 2x výškově stavitelná přední sedadla, 2x bederní opěrky, vyhřívání sedaček s pětirychlostním ovládáním, volant stavitelný v obou osách, plato kufru, pylový filtr, osvětlení dveří, kapsy ve všech dveřích, držák nápojů, pylový filtr, krásný zachovalý černý interiér, loketní opěrka přední, odkládací schránka nahoře v palubce +pod sedačkou 2x +před kolenem řidiče +v loketní opěrce, automatické zamykání, ISOFIX, kožený volant, 4x Kotoučové brzy, hlídání defektu, páté rezervní plnohodnotné kolo s nářadím

      Prověřené auto z dovozu
      Investujte do kvality a ušetřete na servisu

      Audio
      RÁDIO ŠKODA velké, 6x CD, MP3, AUX, sound systém s 8mi reproduktory, gala: automatická hlasitost.

      Technický stav
      2.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, vše originál Škoda, 2x vystřelovací klíče od vozu

      Servis
      Servisní historie v DE vedená doposud, ježděny dálnice v DE, v CZ nejeto, bez úprav, vše originál, černý interiér, vyměněny brzdy přední

      Technika
      5ti stupňová manuální převodovka, ESP EDS ABS ASR BAS MSR posilovač řízení

      Volat předem
      tel 737 888 840
      Slavkov 74757 CZ
      VÍCE FOTO EMAILEM
    • By eauto1.cz
      Škoda Octavia2 2005 1.6 FSI 85kW Xenon Klimatronic Alu Tažné
      1.MAJITEL NEHAVAROVÁNO BEZ KOROZE TOP STAV!
      NEBOURANÝ VŮZ Z NĚMECKA OD 1.SOUKROMÉHO MAJITELE
      provoz: 12.05.2005
      166.000 km
      Servisní kniha VEDENÁ PRAVIDELNĚ
      natural 95
      1.6 FSI, 1598ccm, 85 kW (110k) EURO4 198kmh
      Převodovka: manuální, 5 stupňová
      Stříbrná diamantová metalíza
      Liftback, 5dveří
      Stav: velmi dobrý, dovezeno nehavarované
      Původ: dovoz SRN
      Prověření původu: Cardetect
      kufr:560/1350L
      Spotřeba mimo město:5,5L
      kombinovaná:6,8L
      Objem nádrže:55 litr
      Disky: Alu Škoda Vega R16
      Pneu:205/55/16 asi 95% vzorku Continental

      VÍCE FOTO KLIKNI ZDE!
      VIDEO KLIKNI ZDE:

      Xenonové světlomety, ostřikovače světel, DO centrální zamykání, tón.skla,tmavé okna, vnější teploměr, vyhřívaná zrcátka, kliky+zrcátka v barvě vozu, bosch aerotwin stěrače, mlhovky, parkovací asistent PDC zadní, blikače v zrcátkách, tažné zařízení Škoda Westfalia sundávací bajonet 1300kg, zadní stěrač s integrovaným ostřikovačem.

      10x Airbagy, Klimatizace Klimatronic dvouzónová automatická, Tempomat, Multifunkční volant, MAXIDOT velký palubní počítač, chlazená schránka v palubní desce na 2l nápoje, chlazená schránka v jumbobox s klimatizováním prostoru zadních sedaček, dělená zadní sedadla, 4x el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek s vyhříváním, 2x výškově stavitelná přední sedadla, 2x bederní opěrky, vyhřívání sedaček s pětirychlostním ovládáním, volant stavitelný v obou osách,loketní opěrka přední+zadní, čidlo deště, automatické stěrače, čidlo světla, automatická světla, COMING+LIVING HOME, automatické zamykání, ISOFIX, kožený volant+ řadička +ruční brzda, automatická clona zrcátka, 4x Kotoučové brzy, hlídání defektu, páté rezervní plnohodnotné kolo s nářadím, Hands Free Parrot s připojením nabíjení mobilu a přehrávaní hudby z mobilu přes rádio

      RÁDIO ŠKODA velké, 6xCD, MP3, AUX, 8repro, USB+MicroUSB+Iphone vstup +Hands Free, streamování hudby z mobilu

      1.majitel, servisní kniha, servisováno v DE, bez závad, nehavarováno, nekuřák, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, vše originál Škoda, 2x vystřelovací klíče od vozu+ 2x klíče od tažného.

      Servisní historie v DE vedená doposud, Ježděny dálnice v DE, v CZ nejeto, krásný černý interiér bez kosmetických vad, vyměněny brzdy, rozvody, olej.

      5ti stupňová manuální převodovka, ESP EDS ASR MSR EBA ABS posilovač řízení

      Velmi úsporné a bezpečné auto, inteligentní řízení pohonu, krásné neponičené auto, v CZ nejeto, čerstvý dovoz
      Krásný černý interiér bez kosmetických vad, bez koroze, top stav, bez investic, čerstvý dovoz, v CZ nejeto, servisováno PRAVIDELNĚ.
      Nová STK+ME na přání čerstvě při prodeji na celé 2roky. Přepis 800kč. Ověřená plná moc připravena, prodej možný i o víkendu, možnost převozní značky, možnost odvozu.
      PRECIZNĚ VEDENÁ SERVISNI HISTORIE U ŠKODY.
      Žádné další investice do oprav!
      Mobil: 737 888 840
      Lokalita: Slavkov 74757 Opava CZ
    • By Michal Tvrdík
      Měl jsem teď tři dny na test motorizaci 1.5 TSI v automatu, tak mohu napsat nějaké shrnutí a porovnání se silnější litrovou verzí v manuálu. Jednapětku v automatu jsem již měl při předváděčce, ale tam lze tězko udělat nějaký hlubší závěr. Pro ty, kteří chtějí vědět hned verdikt - ten motor se do Scaly hodí a jsem rád, že mám auto objednané právě s ním. A neskákal :)
      S přítelkyní jsme si udělali výlet do Krušných hor, takže se projelo město (Praha), mimoměsto, dálnice i horské serpentiny. Takže všehochuť, 2 lidi v autě a lehce naložený kufr.
       
      Za mě je super ochota zrychlovat, předjíždení do kopce nedělá Scale problémy a zrychluje velmi ochotně (situace - Němec se plazí místo 90ky sedmdesát a ve dvoupruhovém stoupání nepochopitelně zrychlí na 90, takže Scala velmi rychle na 110 a šup před něj). V tomto případě (a obecně když víc přitlačíte na plyn) tam z D6 hodila Scala D4 a auto velmi slušně zrychlovalo. Jelikož měla Scala volbu režimů, většina trasy byla absolvována v Dčku (Normal) a sem tam jsem zkusil i Eco a Sport.

      ECO - dáte nohu z plynu a hned to řadí N, což při určité situaci může přijít vhod - nebrzdíte motorem. Otázka je, jestli to neustálé vyřazování (v praxi je velmi jemné a neucítíte ho) nezatěžuje spojku. Na můj vkus to má ale línější rozjezdy.
      Dodatek k ECU - zkoušel jsem dnes ve městě - ranní hustá doprava přes celou Prahu, líně jedoucí vozidla. Vypnut tedy Start-Stop a jízda v ECU. Fungovalo to dobře, na rovinkách dojíždění aut na neutral cajk. Zkoušeno v autě bez adapt. tempomatu a spotřeba 6l/100 km na městkou jízdu mi přišla OK.
       
      D (Normal) - AP řadí velmi rozumně, jsou ale sitauce, kdy si ale pádlem pod volantem podřadím o stupeň níže a motor je živější. AP v té situaci podřadí až když více šlápnete na plyn/nebo začnou rychleji klesat otáčky k tisícovce. Za mě s pádlama pro věšinu situací super volba. AP pak ve spojení s adaptivním tempomatem bude super volba na dalnice/popojížďky ve městě.
      Brždění motorem - pokud opakovaně víc šaháte na brzdy (táhlé klesání), motor to pozná a podřazuje si.

      Sport - do horských silniček super režim, výjezdy ze zatáček jsou zábavnější. Nicméně stalo se mi, že při sjezdu pod kopem do ostré zatáčky (bržděno motorem i brzdama) zůstala zařazena dost dlouho dvojka a motor "řval" - já bych už tam šoupnul vyšší stupeň, což jsem pak taky manuálně udělal.

      Přikládám i dva screeny se spotřebou. První cesta tam (= víc do kopců a víc zkoušení co ten motor umí): druhá cesta zpět, již trošku klidnější. Za mě spotřeba velmi slušná, kdo jezdí rovinnaté okresky 90kou, bude bez problému někde mezi 4-5 litry.
      Výhody oproti 1.0 TSI 85kW  - jistota v předjíždění, kultivovanost na volnoběh/nižší otáčky, zábavnost a ve výsledku myslím i podobná spotřeba.


    • By jirka7251
      Ahoj lidi,
       
      přemýšlím o úpravě Superba 2.0 TSI 200 Kw. Nemáte někdo zkušenost s firmami BSR nebo Hothatchshop? Líbilo by se mi udělat Stage II úpravu vozidla. Snažil jsem se přečíst co se dalo, pustil jsem si snad všechny videa na YT, ale stále se nemohu rozhodnout pro jednu z firem. Také, co mě trochu zaráží je chiptuning dělaný pomocí nahrání univerzálního SW. Vím, že jsou úpravci, kteří dokáží odladit motor dle potřeby. Našeho minulého Supa 2.0 TDI 125. KW jsme si nechali upravit u Motorpowera a s ním musím říct, že jsme byli 100 % spokojeni. Tak si říkám jestli jedna z možností také není to, že bych si nechal pouze vyměnit díly a chip poté provedl u Motorpowera nebo v Dieselpoweru.
       
      Další otázka směřuje na STK, myslíte že s úpravou stále projdu?
       
      Budu rád za jakékoliv komentáře a příspěvky.
       
      Díky,
      Jirka
    • By Wiking
      Prodám vůz Škoda Superb L&K 1,8 TSI manuál, cappuccino metalíza, béžový interiér
      1. majitel, do provozu 6/2017, najeto 21 tis. km.
      Auto je v perfektním stavu, lak ošetřován karnaubským voskem, interiér nanokosmetikou Pikatec. Pouze ruční mytí.
       
       
      Kromě standardní výbavy L&K (Bi-xenony, kožený interiér, navigace, elektrická sedadla, adaptivní tempomat, adaptivní podvozek, KESSY, Soundsystem Canton atd)
       
       
      je navíc příplatková výbava:
      Ventilace předních sedadel
      3 zónová klimatizace
      Tažné zařízení
      Boční airbagy vzadu
      Zadní stěrač
      Vyhřívaný volant
      Zásuvka 230 V
      Sada orig. alu zimních kol 17“, najeto cca 5 tis. km
      3. RZ pro nosič na jízdní kola
      Gumové koberečky a vložka v kufru
      Prodloužená záruka na 5 let/100 tis. km
       
      Olej vyměněn v cca 15 tis. km.
       
      Cena 690 tis. vč. DPH
      (možnost odpočtu DPH)
      V případě zájmu prosím volejte na č. 606 484 935
      V. Nejedlý
      Praha 12

       




×
×
  • Create New...