Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

358 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

S motorem 1,0 jsem jel (ne v Yetim). Ale u tohoto motoru nečekám, že zareaguje hned. Reakce je pomalejší rozjezd při naložení auta také. Ale v podstatě pořád.

U klokana (1,5 TSI) motor jednou hopsá, podruhé ne. Chová se nevyzpytatelně. A to je nejen nepříjemné, ale i nebezpečné. V tomto případě tedy ne vlastnost, ale nepříjemná a nebezpečná chyba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karoq 1.5 manuál. Zkušenosti po prvních 3000 km. Vyjíždím z podzemních garáží. Motor není studený a auto škube na 1 i na 2. Jízdu po dálnici doprovází nejistota motoru při akceleraci, a to mě hodně vadí. Víc  než škubání při rozjezdu. Auto si jakoby rozmýšlí, jestli má zabrat. Přesedlal jsem po 15 letech z nafty na benzín, ale takový průšvih jsem nečekal. Jsem nespokojený a servis tvrdí, že na to není řešení (zatím). Update SW mi ani nenabídl. Budu to řešit se Škodovkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1.5 manuál a bez filtru...auto drobet cukalo..minulý týden při návštěvě servisu mě byl přehran sw...změna tam nějaká je k lepšímu...auto je teď na normal režim živější jak před tím na sport.Jinak už mám celkově 33.000km a nestalo se aby mě auto ohrozilo jak někteří popisují výše...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když je auto po updatu SW živější, tak tam možná nahráli jinou motorovou mapu. Jak jste na tom se spotřebou ? Čekal bych jí po updatu vyšší. Mě vadí víc ta nerozhodnost motoru při přidání plynu. Na režim sport je o něco menší, ale je tam pořád. Kolega má 4 měsíce novýho golfa variant 1.5 TSI manuál. Je to taky klokan. Psal jsem dnes na škoda zákaznický servis, tak uvidíme. Servisy už reagují na klokany dost "apaticky". Nedivím se jim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já nevím, jestli je nerozhodnost normální pro moderní motory. Jel jsem s O III MT a tímto motorem na služebku. Úžasná spotřeba v plně naloženým autě, plynulý a rychlý zátah na plyn. Táhnul hezky od spodu. Skoro jako nafta.Tak jsem si říkal, tohle chci do Karoqu.  V testech samé superlativy. Tak ten motor mám, akorát ho nepoznávám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12 hours ago, slavino74 said:

Šklbanie za studena. Ja som tento problém nemal a aj tak mi prišla pozvánka na zvolávaciu akciu 24EV. Je to akcia na odstránenie tohto javu. Preinštalovali mi softvér, trvalo to cca 1 hod. Auto je citelne živšie ako pred výmenou softvéru.

Uz je na to zvolavacia akcia? Bol som v tom ze je len vydane tpi a ked sa clovek stazuje a zastavi v servise tak proste prehraju sw. Nemyslel som si ze uz aj sami zvolavaju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se taky hlásím že občas mi to při prvních rozjezdech škube. Mám najeto cca 3800km. Pokusil jsem se to nahrát. Jako by zadrhával otáčkoměr.

S prasklinami na světlometů je to druhá věc a to auto nemám ani dva měsíce.

 

https://photos.app.goo.gl/QyEL65KcwSHtg96Z8

 

Mám 1.5 TSI manuál.

 

Odesláno z mého Pixel 2 XL pomocí Tapatalk

 

 

 

 

Editováno: , autor: DaroshCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

Minulý týden jsem byl přehrát SW ve Škodě Karoq 1,5 TSi DSG. Nebudu se rozepisovat, co dělalo auto před tímto přehráním, které Škoda vydala po roce, co auto mám. Myslel jsem si, že po přehrání SW všechny anomálie zmizí. Ale zmýlil jsem se. Škubání studeného motoru, které se postupně projevovalo i za tepla se snížilo na minimum. Ale to je asi vše. Při přeřazení na 2, 3, 4, jako by auto na zlomek času vynechalo. Je tam díra. Dále se mi zdá, že jede auto jako by na dva válce, i když není kontrolkou tato jízda detekována. Hlavně u chladného motoru, kdy by jízda na dva být neměla z důvodu teploty motoru. Spotřeba mi přijde na stejné trase, stejný styl jízdy a srovnatelné podmínky o něco málo vyšší. Nejsem si jist, jestli se povedlo tímto SW odstranit problémy s těmito motory. Asi se povedlo Škodě vyřešit „studený“ motor, ale to je vše. Píši na toto fórum proto, abych se dozvěděl i Vaše zkušenosti po tomto přehrání. Všem díky za odpovědi na napsání svých pocitů z jízdy s novým SW.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, take jsem byl na prehrani. Mam manual bez filtru a mel jsem problemy pouze pri nizkych teplotach v zime. Nemohu tedy potvrdit zda zmizelo skubani, to overim az v zime. Kazdopadne s novym sw jsem velice spokojeny, motor ma vetsi silu v nejnizsich otacka a plynovy predal reaguje mnohem lepe. Drive jsem sledoval, ze je jedno zda davam 3/4 plynu nebo plny auto reagovalo stale stejne, nyni plynovy pedal reaguje linearne a asi trochu rychleji. Take zmena prevodu 1-2, 2-3 nyni jiz probiha naprosto plynule bez skubnuti, drive jsem si pripadal jak zak v autoskole co neumi preradit a musel jsem se predevsim na prechod 1-2 stale soustredit. Nyni jiz vuz funguje tak jak jsem byl zvykly u mych predchozich 5-ti vozu. Coz v zasade neni zadny uspech, ale predevsim obrovska ostuda VW, ktery tento motor vyvjel a nyni testuje na uzivatelich.

Jinak doporucuji nenechat se odbyt tim, ze servis nic nevi o novem sw. Sam jsem mel rok otevrenou reklamaci na tento problem, zacatkem mesice se mi ozval servis, ze je novy sw, ale jelikoz mam tento servis, kde jsem mel otevrenou reklamaci cca 2h cesty, tak jsem se rozhodl zajet do nejblizsiho servisu. Tam mi nejdrive rekli, ze k memu vozu nevidi zadnou servisni akci, ale po pripojeni online vozu s vyrobnim zavodem byl najednou sw k dispozici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 15. 9. 2019 na 8:08, Patrik1971 napsal:

Ziadna nieje,bud si uz riesil,reklamoval a vedia o tebe,tak Ta pozvu,alebo pri beznej navsteve podla vin zistia,ze je tam novy update pre ECU a ponuknu prehratie/moj pripad/

Nakoľko som ziadne skackanie ani hopkanie ani nič podobné nemal tak je jasné, že som ani nič nereklamoval. V servise som totiž ani pred zvolávačkou nebol. Zvolávačka mi prišla poštou od predajcu kde som auto kúpil. Technik v servise mi potvrdil, že je to zvolávačka 24EV

 

Editováno: , autor: slavino74
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem zvědav, až se vrátím z cest, zda na mě čeká nějaké svolávací písmo od prodejce ... bo co zkouším lustrovat své VIN přes embasoportál, tak už mě to asi 10 dnů píše, abych to zkusil později ... jo a jen tak mimochodem ... v nulové, nebo minimální nadmořské výšce mě klokan neskáče ... tak nevím, jestli je to tou výhružkou, že poletí ze skály ... a nebo jestli si ještě někdy koupím embéčko, jestli se mám rovnou i odstěhovat s embéčkem do nějaké kuči na pobřeží jadranu :-). Žádné podivné chování jsem nezaznamenal během současně ujetých 1500 km, po dálnici wagen na tempomat jede jak hodinky, ani mě nikde nechtěl zahubit na křižovatce, nebo popojíždění v omezení. Příští týden mě cestou zpět čekaj hory a cesty necesty, tak uvidíme, jaký vliv měla ta nadmořská výška na hopsing ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Mám klokana už osm měsíců a už jsem byl dvakrát přehrávat ř.j. Stejně to při mírném rozjezdu pořád skáče. Dá se to eliminovat rozjezdem na trochu vyšší otáčky , potom to neskáče ani za studena ale zase asi trpí spojka. Podle mě je ten motor velká ostuda a lituji toho , že jsem nekoupil TDI. Už na ty reklamace nemám nervy a jak auto splatím půjde do světa. Jako auto bezva ale motor trgédie. Škoda , že jsem si toto fórum nepřečetl před koupí  vozu ‼️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před 9-ti měsíci jsme bohužel všichni věděli prdlačku. Velký boom s klokanem nastal až někdy na jaře, kdy začalo prosakovat, že problém s tímto motorem je napříč koncernem a ne jenom u Karoqa.

Z toho pro mě plyne veliké ponaučení a to kupovat jen vyzkoušené a ověřené věci (motory)

Editováno: , autor: sheep-master
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že zatím aktuálně žádný skutečně ověřený motor není, neb kilometrové nájezdy po zpřísnění měření emisí mají všechny motorizace v nižším řádu.

A na druhou stranu, sám motor nebude nejspíš špatný, jenže jej zřejmě sráží jeho nastavení na co nejnižší emise.

S Karoqem jsem měl možnost jezdit o jednom víkendu hned na začátku jeho výroby a ve spojení s DSG (tu já sice nemusím) jsem nepociťoval nijaké škubání (jenže to bylo ještě před zpřísněním limitů).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...