Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu 373 členové hlasovali

  1. 1. Škube Vám (anebo neškube) při rozjezdu motor 1.5 TSI s manuální převodovkou/DSG?

    • 1.5 TSI manuál - škube
      91
    • 1.5 TSI manuál - neškube
      35
    • 1.5 TSI DSG - škube
      24
    • 1.5 TSI DSG - neškube
      48

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Měl bys like, kdybys nebyl deaktivován B) Díky.

 

Tady je to kangaroo viditelný na otáčkoměru cca od 20 vteřinky :D ale upřímně, rozjezd na 1000ot. to je prasárna ... snad to není celé jen o tom ... :t

 

Upraveno od rayx

Tak to je mazec, tak hrozné to nemám. Třikrát až čtyřikrát se to zhoupne. Přidávám i více plynu, při tak nizkých otáčkách...........

před 9 hodinami, Hophop napsal:

Já mám r.v. 1/2019 Karoq 1,5 tsi manual už s filtrem .

SIII 10/2018 s filtrom manuál.

Upraveno od embecka

Konečně jsem viděl alespoň na videu co vám to dělá, rozjezd ala Škopková v Slunce seno jahody :D má někdo tenhle problém u DSG? 

Nojo, když se nad tím zamyslíte, ten polák to má studený, venkovní teplota 12,5, nastartuje a hned po 10vteřinkách se rozjíždí i se zvýšenými otáčkami, ani nedá čas na případný ukončení fáze zahřívání katu (ano, má fungovat od 18 ale i tak to má otáčky volnoběhu stále zvýšený ...), takže tím to je evidentně zkreslený.

Tohle by se mělo jasně vysvětlit, že prostě musí buď kousnout cukání, a nebo počkat do minutky od startu. Jenže ti blbcí v manuálu včetně některých pisálků z médií všude píšou "vyjeďte hned" ...

Upraveno od rayx

Přesně tak jak je to na videu to dělá i mně . Když dám víc plynu tak je to o chlup lepší. Karoq 1,5 man 1/2019   Už aby s tím mistři ze Škody něco provedli. 

Skoušel jsem minutu počkat až spadnou otáčky pod 1000 a je to stejný . Až po zahřátí motoru je to ok.

Mám 1.5 dsg style tři týdny takže dodáno začátkem března najeto asi 700km a ještě ani jednou necuklo někdy se rozjedu hned někdy po chvilkovém zahřátí ale mám strach jestli to teprve nezačne tak uvidíme. Domnívám se že vw stáhlo 1.5 proto aby dávalo silnější motory. 

@OomTak to vypadá dobře ☺️ pokud to nezačalo dělat hned tak už nezačne. Alespoň jsi další jako já co má tuhle zkušenost a potvrzuje to tvrzení mého prodejce. Víc takových. Přeji mnoho šťastných km.

Upraveno od Čočkyn

@Oom Tak to je dobře že Ti to neškube . Ale s motory  to bude asi jinak,protože VW např. v Německu a i jinde  má 1.5.tsi 110kw stále v aktuální nabídce.

@cilda1jenže pokud maj "aktuální" veřejný konfigurátory jako u nás v ČR tak ve skutečnosti být v nabídce nemusí. 1.5 v 4x4 taky byla jakou dobu v nabídce ale skutečnost byla jiná.

Důvod vyřazení neznáte, tak zde není místo ke spekulacím - to si nechte někam do hospody. Už jsem to tady jednou promazával.

@cilda1 ano byla. Nebudem spekulovat a zpět k tématu. Má někdo nějaký info jak je to s tím novým sw? Dobrý by bylo kdyby dalo více lidi info co dostali auto teď jak se jim chová.

 

 

 

Nojo, když se nad tím zamyslíte, ten polák to má studený, venkovní teplota 12,5, nastartuje a hned po 10vteřinkách se rozjíždí i se zvýšenými otáčkami, ani nedá čas na případný ukončení fáze zahřívání katu (ano, má fungovat od 18 ale i tak to má otáčky volnoběhu stále zvýšený ...), takže tím to je evidentně zkreslený.

Tohle by se mělo jasně vysvětlit, že prostě musí buď kousnout cukání, a nebo počkat do minutky od startu. Jenže ti blbcí v manuálu včetně některých pisálků z médií všude píšou "vyjeďte hned" ...

 

Tak jsem se na tím zamyslel, a mohu tě ubezpecit, že se sesterskym motorem 1.8TSi bez této DPF vychytávky mohu mít venku pod nulou, bleskově nastartovat a okamžitě se rozjet, tj. "vyjedte ihned" bez žádných podobných jízdních artefaktů [emoji1786] Je to samozřejmě důsledek tě honby za snižováním emisí...

1.8tsi ani 1.4tsi nelze konstrukčně srovnávat s 1.5tsi.....1.5tsi vymyslel atomový inženýr s díly, které musí být vyrobeny zřejmě s nulovou tolerancí, aby vše fungovalo.

 

Aktualizace softwaru na poslední verzi u jednoho z uživatelů bude zřejmě při další návštěvě znamenat nahrání původního softwaru, který byl naštěstí rovněž vydán jako aktualizace.

 

Zase, je ale pravda, že 1.8 tsi CDAA s prvními verzemi softwaru byla schopná po prudkém přidání plynu taky začít cukat a řešil to rovněž software.

 

Osobně vidím jako horší problém, že se řeší, že auto nereaguje na přidání plynu.

Upraveno od ferda25

Zkouška 1.5 TSI DSG čtrnáct dnů na salonu, najeto 280 km. Při zahřívací fázi tj. od teplota vody 60 až 80 a jemném přidání plynu, prostě cuká...

Mám nového Leona 1.5 96kw manuál  a jak vyjedu hned po startu tak bych neřekl že to nějak škube nebo cuká....  Ale nevím jestli tam je stejný soft nebo ne jak u škodovky :rolleyes:

Hodnotím tady projev motoru 1.5 TSI 110 kW DADA. Myslím si, že je jedno jestli vyjedeš hned nebo po minutě, jak se hne ručička teploty vody, začne to při lehké noze na plynu, cukat. Jel se mnou prodejce a jen pokyvoval hlavou, něco ve smyslu "Charakteristický projev motoru" ?

Pokud jsou 2 tábory lidí co ten problém mají a pak nemají, tak ať mi někdo řekne jak je to možný. Měl jsem půjčené 2 auta a ani jedno nebylo klokaní.

Tak isto sa pridam k necukajucemu taboru. Je to O3 v manuale vyrobena 12/2018. Tak isto mam dalsich dvoch znamych s tymto motorom v O3 a bez problemu. 

To se čte hezky. Snad i můj Sportline bude ve formě.

před 4 hodinami, ferda25 napsal:

Zase, je ale pravda, že 1.8 tsi CDAA s prvními verzemi softwaru byla schopná po prudkém přidání plynu taky začít cukat a řešil to rovněž software.

Nic takového jsem Jirko nezažil ani s tou předchozí CDAA (MR2010).

Ano projev byl jen u mechanické převodovky, DSG si podřadilo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.