Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

358 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Měl bys like, kdybys nebyl deaktivován B) Díky.

 

Tady je to kangaroo viditelný na otáčkoměru cca od 20 vteřinky :D ale upřímně, rozjezd na 1000ot. to je prasárna ... snad to není celé jen o tom ... :t

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo, když se nad tím zamyslíte, ten polák to má studený, venkovní teplota 12,5, nastartuje a hned po 10vteřinkách se rozjíždí i se zvýšenými otáčkami, ani nedá čas na případný ukončení fáze zahřívání katu (ano, má fungovat od 18 ale i tak to má otáčky volnoběhu stále zvýšený ...), takže tím to je evidentně zkreslený.

Tohle by se mělo jasně vysvětlit, že prostě musí buď kousnout cukání, a nebo počkat do minutky od startu. Jenže ti blbcí v manuálu včetně některých pisálků z médií všude píšou "vyjeďte hned" ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1.5 dsg style tři týdny takže dodáno začátkem března najeto asi 700km a ještě ani jednou necuklo někdy se rozjedu hned někdy po chvilkovém zahřátí ale mám strach jestli to teprve nezačne tak uvidíme. Domnívám se že vw stáhlo 1.5 proto aby dávalo silnější motory. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

 

Nojo, když se nad tím zamyslíte, ten polák to má studený, venkovní teplota 12,5, nastartuje a hned po 10vteřinkách se rozjíždí i se zvýšenými otáčkami, ani nedá čas na případný ukončení fáze zahřívání katu (ano, má fungovat od 18 ale i tak to má otáčky volnoběhu stále zvýšený ...), takže tím to je evidentně zkreslený.

Tohle by se mělo jasně vysvětlit, že prostě musí buď kousnout cukání, a nebo počkat do minutky od startu. Jenže ti blbcí v manuálu včetně některých pisálků z médií všude píšou "vyjeďte hned" ...

 

Tak jsem se na tím zamyslel, a mohu tě ubezpecit, že se sesterskym motorem 1.8TSi bez této DPF vychytávky mohu mít venku pod nulou, bleskově nastartovat a okamžitě se rozjet, tj. "vyjedte ihned" bez žádných podobných jízdních artefaktů [emoji1786] Je to samozřejmě důsledek tě honby za snižováním emisí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.8tsi ani 1.4tsi nelze konstrukčně srovnávat s 1.5tsi.....1.5tsi vymyslel atomový inženýr s díly, které musí být vyrobeny zřejmě s nulovou tolerancí, aby vše fungovalo.

 

Aktualizace softwaru na poslední verzi u jednoho z uživatelů bude zřejmě při další návštěvě znamenat nahrání původního softwaru, který byl naštěstí rovněž vydán jako aktualizace.

 

Zase, je ale pravda, že 1.8 tsi CDAA s prvními verzemi softwaru byla schopná po prudkém přidání plynu taky začít cukat a řešil to rovněž software.

 

Osobně vidím jako horší problém, že se řeší, že auto nereaguje na přidání plynu.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hodnotím tady projev motoru 1.5 TSI 110 kW DADA. Myslím si, že je jedno jestli vyjedeš hned nebo po minutě, jak se hne ručička teploty vody, začne to při lehké noze na plynu, cukat. Jel se mnou prodejce a jen pokyvoval hlavou, něco ve smyslu "Charakteristický projev motoru" ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...