Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

358 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Tak me to stve, ze se pripojuji Superb 1.5 TSI vyroben 8.3.2019 skace a skace. Navic nekdy i teply motor pri rozjezdu netahne je treba spojku a pridat a pak zase hrabou kola. Driv mi i chcip ted uz to vzdy zvladnu spojkou povazuji to za nebezpecne. Jeste mam soukrome svoji predchozi Octavii 1.4 103kw rv2015 a to je nejlepsi motor co jsem mel a proto jsem tak na.., jak muzou tak zmrsit dobrej motor, resp. ze si Skoda troufne to prodavat. Auto je nastesti sluzebni protoze dat 3/4 milionu za svoje asi bych to nerozdejchal. Tohle si ale v budoucnu nekoupim. Tak jen ze SuperB skace taky, prej si nikdo na SuperB nestezuje tak ja si stezuju. 

Verzi SW mam 6091 vim ze existuje 7420.V001 ale dle servisu Skoda resi jen obcasne nestartovani a to me ani tolik netrapi takze cekam a cekam.

Editováno: , autor: Bonup
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nediv se, doba a ekoteroristi z Brusrlu je nuti. Museli uvest "normalni" motor.

1,0 je motor je jen pro male procento lidi, naftu vyuziji jen ti s velkym najezdem.

Pokud by tedy nebyl moror 1,5 (nebo jiny podobny), nemel by koncern do svych aut co montovat. Tak to riskli a ....... vytvorili klokana

A, dle meho nazoru, kolkan klokanem zustane. Mozna uvedou novy software, ale bude to "neco za neco". Mozna odstrani skakani, ale zpusobi tim jinou neprijemnost.... Jen muj nazor....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne jak rika ve videu. Podle me to skace ze je to moc chude chtelo by to “sytic” a pak jeste okamzitou odezvu na pridani plynu. Neumim s tim doted poradne radit, mam najeto 7k km a stale pri prerazovani to neni plynule protoze nez plyn prida, mam tam kvalt uz davno a spojku uvolnenou a brzdi motorem nez prida. Vcera jsem vytahl veterana 2.0 KJetronic mech. rizeny vstrik. a tam stale radit plynule umim, protoze plyn dela to co ma. Neskube, ale samozrejme krasne smrdi benzinem z vejfuku. Spozdeni plynu jsem ani nereklamoval protoze proste v ramci zachovani nizkych emisi si prida jednotka az ona uzna za vhodne. Reseni je jen hybridni pohon rozjezdy a akcelerace resi elektro motor a spalovaci motor si muze bezet v optimalnich podminkach. Moc take neverim ze by to slo vyresit jen SW bez nejakeho jineho efektu. Spis me prekvapuje ze je nas malo co maji problem. Bud to vetsinu netrapi protoze maji nizsi naroky na motor pak je to ale neresitelne, nebo jde o chybu jen nekterych motoru a pak by se melo dat vyresit. 

Editováno: , autor: Bonup
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve videu ale říká přesný opak - bohatá směs. Obdobně to mají motory předchozí generace TSI, říkají tomu "zahřívání katalyzátoru" (je to k nalezení diagnostikou v bloku měřených hodnot), ŘJ tam u studeného motoru sníží předstih a leje do něj benzín kvůli zvýšení teploty výfukových plynů, aby se co nejrychleji ohřál katalyzátor bez ohledu na další okolnosti (kultura chodu motoru, škubání při rozjezdu, zvýšený hluk z výfuku, etc.). Toto se děje pouze v určitém intervalu teploty chladící kapaliny, délky odstávky motoru a má to relativně přesné časové ohraničení od studeného startu (cca 45 vteřin).  Ale toto se tady už probíralo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to co rikal Pawouk jsem psal taky a mel jsem dvě 1.4 TSI obe mi to dělali jak je vyše uvedene takže je logicke že podobne to bude u Karoqu ja myslim že to děla skoro všem ale někteři nevi že je nějake škoda forum,někteři to neřeši, někteři přešli z fabii a podobnych aut a ten maly zbytek to řeši ale asi nic nevyřešime poptavka po karoqu je pořad velka takže proč by nam vyhověli ale co mame Karočka tak ho mějme radi takovy jaky je ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Pawouk napsal:

Ve videu ale říká přesný opak - bohatá směs. Obdobně to mají motory předchozí generace TSI, říkají tomu "zahřívání katalyzátoru" (je to k nalezení diagnostikou v bloku měřených hodnot), ŘJ tam u studeného motoru sníží předstih a leje do něj benzín kvůli zvýšení teploty výfukových plynů, aby se co nejrychleji ohřál katalyzátor bez ohledu na další okolnosti (kultura chodu motoru, škubání při rozjezdu, zvýšený hluk z výfuku, etc.). Toto se děje pouze v určitém intervalu teploty chladící kapaliny, délky odstávky motoru a má to relativně přesné časové ohraničení od studeného startu (cca 45 vteřin).  Ale toto se tady už probíralo.

Škoda,že se tato prasárna, která nemá s ekologií nic společného nedá diagnostikou vypnout. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasim s Pawoukem, ale dotycny rekl presne to co ja. Jinak ano smrdi je bohaty, ale kdo dobre poslouchal slysel ze prave kvuli emisim skubou protoze jsou chudy pri akceleraci alespon tak to tam rekl presne v 6:20. To je presne co ten motor dela. Kdyz se rozjedu uplne bez plynu neskube jen me nesmi napadnout pridat a zrovna to me vetsinou napadne protoze jsem na to zvyklej ze az do ted to bylo normalni. Moje 1.4TSI z r. 2015 jen 103kw to nedela mam ji ted v archivu budu ji potrebovat az za dva mesice a nemelo cenu ji davat pryc, ale sel jsem ji dnes projet po dvou mesicich nejezdeni a je to krasa jak jede a neskube jeste ze jsem si ji koupil pro soukrome pouziti. Jinak motor je to sice super ale zivotnost nic moc uz je menena vodni pumpa a buhvi co se po... v budoucnu a najeto jen 120k km. Proto jsem s duverou sel do 1.5 a bohuzel slapl jsem vedle.

Editováno: , autor: Bonup
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Bonup napsal:

Souhlasim s Pawoukem, ale dotycny rekl presne to co ja. Jinak ano smrdi je bohaty, ale kdo dobre poslouchal slysel ze prave kvuli emisim skubou protoze jsou chudy pri akceleraci alespon tak to tam rekl presne v 6:20. To je presne co ten motor dela.

jj, máš pravdu, to už mi uniklo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, pro Karoqa je tam nové jen 05E906018 R 9832, který už dostal první update v březnu, verzi 7421. Jde o MY 2019 (od 30.7.2018) s OPF, manual nebo DSG.

 

Ti co maj starší MY Karoqa v povedení bez OPF, tedy ECU 05E906018 P, a hopsá jim, ti maj stále smolíka, pro ně nic nového vydáno nebylo ...

 

A jen mě bude zajímat, do čeho bude Škodovka montit nebo snad už montí jednotku 05E906018 D, ta se dosud používala jen u Seat Ibiza B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, koukni po foru po 05E906018, např.

https://forum.skodahome.cz/topic/146568-siii-combi-15-tsi-act-110-kw-vs-20-tdi-cr-110-kw/?do=findComment&comment=2381543

https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-dsg-škubání-při-rozjezdu/?do=findComment&comment=2394478

 

dnes už maj u škodovky další vozidla i jednotky s 1.5 ...

 

takže, AB je pro Kamiq a Scala, AF je pro Kodiaq 4x2, no a to D je záhada, Fabka jako ekvivalent Ibizy dosud 1.5 nema a jistě ani mít nebude pro již neplatnou emisní normu, asi chyba CML ... :t

VW Polo mělo G a nyní maj spolu s Ibizou AB, stejně jako Scala a Kamiq, tak kam by soudruzi chtěli ve škodovce cpát update 05E906018D_9754 ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to tak není, máš dané ECU pro dané vozy, např. ECU pro Karoq není ani jedna v rámci škodovky použita pro jiný typ, tedy jednotky končící P, R, S a nově AT jsou jen pro Karoq.

A pro ty ECU jsou výrobcem vydávány nové verze "firmware" = updaty, jestli si výrobce nechá dostupné i předchozí updaty nebo jen poslední vydané, to je na jeho zvážení ...

 

tedy aktuálně,

pro P maj jen 05E906018P_5472 a 05E906018P_6020,

pro R maj 05E906018R_7421 vydanou v 3/2019, a 05E906018R_9832 vydanou tento týden,

pro S nemá škoda nic, přestože např. Seat dává k dispozici alespoň 05E906018S_6241

 

číslo verze sofu (za číslem jednotky) dá jakestakes vodítko jak aktuální asi ten soft je B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...