Pavel 5 Vloženo 9. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2018 Tak to tu pročítám a šel jsem to změřit. S vytaženým konektorem u baterie to dobíjí max 13,2 V a s připojeným 14,33 V tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 9. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2018 To meris ale aktualni palubni napeti? 13,2 V muze znamenat take jen to, ze je baterie malo nabita (kvuli rekuperaci nebo ze uz nema kapacitu). Mel bys baterii plne nabit nabijeckou a pak teprve to takhle zmerit, jestli chces porovnavat, jak to dobiji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Ne. Podle mne je to tak nastavene zamerne. Pokud vypojim snimaci kabel dobíjecího proudu na baterii, nabijeci automatika nastavi nejakou zakladni bezpecnou dobijeci charakteristiku, protože nemá informaci o velikosti dobíjecího/vybíjecího proudu. Je to celkem bezny jev pro systémy rizeni při vypadku nektereho ze vstupu. Odbobne ECU pouzije nejakou zakladni hodnotu při ztrate informaci napr. z lambda sondy nebo vahy vzduchu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 A neni to malo 13,2 V? Na druhou stranu 14,33 V se mi zda moc. Protoze jsem nekde cetl, ze by palubni napeti melo byt pri jizde do 14,2 V, jinak je prebijena. Myslim, ze to bylo v navodu k Felicii, treba to uz ale na novejsi vozy neplati? Tady pisi neco obdobneho: http://www.autoberan.eu/udrzba.html Otazka take je, jestli to Pavel 5 meril na svorkach akumulatoru, jak pisi v tom clanku, nebo napr. jen nejakym voltmetrem z aliexpressu zasunutym v zasuvce na 12V, protoze predpokladam, ze v te zasuvce by nameril cca o pul Voltu nizsi napeti, nez by bylo primo na svorkach akumulatoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 V aktuálním čísle (45) je o dobíjení a rekuperaci: https://svetmotoru.auto.cz/archiv-vydani/detail/25/2018/45 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Nemuzete to nekdo nafotit a dat sem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Zkusím to sem dát odpoledne 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nemfis Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Taky to pro mě byla novinka. Jinak ja jsem pred týdnem měnil baterku, už neprošla zátěžákem. SS mám vypnutý, takže jsem i uvažoval o neAGM baterce, ale po tom, co jsem si přečetl článek, tak kvůli rekuperaci jsem koupil AGM Bosch V obchodě mi taky řekli, že je potřeba novou baterku "aktivovat", respekti sdělit jednotce, že je v autě nová baterka, což nastavili přes diagnostiku. Nemáte někdo k tomu víc informací, na co to má vliv a proč je to nutné nastavit? Myslel jsem si, že si je jednotka sama schopna změřit aktualní stav baterky a podle toho přizpůsobit nabíjení. 1.pdf 2.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Dik za pdf. Chybi tam ale konce stranek. Nemuzes to zkusit jeste jednou? Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nemfis Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Koukám na to ještě jednou a vidím to celé, nic nechybí. Otvírané v Adobe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Jsou tam ořízlé poslední řádky na konci stránek a chybí tam jedna stránka. Tady je to celé: Dobíjení.pdf 2 4 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 (editace) Parada. Diky. Editováno: 10. Listopad 2018, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Ty články perfektně jen potvrzují vše, co zde bylo napsáno i změřeno. Díky všem, jdu dobíjet :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Díky, já to viděl jen na webu, jsem v zahraničí a k novinám se nedostanu :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Jezisi kriste, teraz okrem bateriek do policiek si tu budu dodelavat tie konektory pri stieracoch. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Kdo by chtěl, ušetřím mu práci :D https://www.tsbohemia.cz/ctek-komfort-m6-eyelet_d210885.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 To mam a je to super. Jedna svorka na baterce, druha na kostricim bodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 před 12 hodinami, osobne napsal: A neni to malo 13,2 V? Na druhou stranu 14,33 V se mi zda moc. Protoze jsem nekde cetl, ze by palubni napeti melo byt pri jizde do 14,2 V, jinak je prebijena. Myslim, ze to bylo v navodu k Felicii, treba to uz ale na novejsi vozy neplati? Tady pisi neco obdobneho: http://www.autoberan.eu/udrzba.html Otazka take je, jestli to Pavel 5 meril na svorkach akumulatoru, jak pisi v tom clanku, nebo napr. jen nejakym voltmetrem z aliexpressu zasunutym v zasuvce na 12V, protoze predpokladam, ze v te zasuvce by nameril cca o pul Voltu nizsi napeti, nez by bylo primo na svorkach akumulatoru. Měřeno kvalitním přístrojem. Baterka ale slaví 5 narozeniny, tak asi objednám novou, ty starty s delším točením jsou děs. Dokonce po zapnutí klíčku je napětí na 11,8 V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Rusi chceli vyšlachtit koňa, ktory nemusi prijmat potravu. Skoro sa im to podarilo, ale zomrel... Prajem vam, nech cim skor vynajdu bateriu, co sa nemusi menit. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Jo, toto téma je vděčné. Ještě dlouho se tu budeme bavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 před 9 hodinami, Shaarky napsal: Ty články perfektně jen potvrzují vše, co zde bylo napsáno i změřeno. Díky všem, jdu dobíjet :-) Obavam se, ze aby to melo ocekavany efekt, tak by to člověk musel dobíjet kazdy den. Jinak to sice nabijes, ale hned pri dalsi jizde si to battery management upravi k obrazu svemu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 Jasně. Nabiješ a hned Ti to vybije. Jediná cesta je, potlačit tuto sviňárnu. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Dnes k tomu vyšel dokonce článek, bude zajímavé sledovat diskuzi :) http://www.auto.cz/nespolehlivost-baterii-modernich-aut-kdo-chce-jezdit-musi-dobijet-125770 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
osobne Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Clanek ale dobry. Vychazi mi z toho, ze pro autobaterii je nejlepsi konstantni dobijeci napeti nizsi nez 14,4 V. Ideal je asi nekde kolem 14 V. Spatne je jak prerusovane dobijeni, tak i prebijeni vyssim napetim a to je bohuzel presne to, co rekuperace dela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 11. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2018 Stále se o tom píše kolem dokola ale rada kde se to dá přes diagnostiku vypnou nikde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.