Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak to tu pročítám a šel jsem to změřit. S vytaženým konektorem u baterie to dobíjí max 13,2 V a s připojeným 14,33 V tak nevím.

To meris ale aktualni palubni napeti? 13,2 V muze znamenat take jen to, ze je baterie malo nabita (kvuli rekuperaci nebo ze uz nema kapacitu). Mel bys baterii plne nabit nabijeckou a pak teprve to takhle zmerit, jestli chces porovnavat, jak to dobiji.

 

 

Ne. Podle mne je to tak nastavene zamerne. Pokud vypojim snimaci kabel dobíjecího proudu na baterii, nabijeci automatika nastavi nejakou zakladni bezpecnou dobijeci charakteristiku, protože nemá informaci o velikosti dobíjecího/vybíjecího proudu.

Je to celkem bezny jev pro systémy rizeni při vypadku nektereho ze vstupu. Odbobne ECU pouzije nejakou zakladni hodnotu při ztrate informaci napr. z lambda sondy nebo vahy vzduchu.

A neni to malo 13,2 V?

 

Na druhou stranu 14,33 V se mi zda moc. Protoze jsem nekde cetl, ze by palubni napeti melo byt pri jizde do 14,2 V, jinak je prebijena. Myslim, ze to bylo v navodu k Felicii, treba to uz ale na novejsi vozy neplati?

 

 Tady pisi neco obdobneho:

http://www.autoberan.eu/udrzba.html

 

 Otazka take je, jestli to Pavel 5 meril na svorkach akumulatoru, jak pisi v tom clanku, nebo napr. jen nejakym voltmetrem z aliexpressu zasunutym v zasuvce na 12V, protoze predpokladam, ze v te zasuvce by nameril cca o pul Voltu nizsi napeti, nez by bylo primo na svorkach akumulatoru.

Nemuzete to nekdo nafotit a dat sem?

Taky to pro mě byla novinka.

Jinak ja jsem pred týdnem měnil baterku, už neprošla zátěžákem.

SS mám vypnutý, takže jsem i uvažoval o neAGM baterce, ale po tom, co jsem si přečetl článek, tak kvůli rekuperaci jsem koupil AGM Bosch

V obchodě mi taky řekli, že je potřeba novou baterku "aktivovat", respekti sdělit jednotce, že je v autě nová baterka, což nastavili přes diagnostiku.

Nemáte někdo k tomu víc informací, na co to má vliv a proč je to nutné nastavit?

Myslel jsem si, že si je jednotka sama schopna změřit aktualní stav baterky a podle toho přizpůsobit nabíjení.

1.pdf

2.pdf

Dik za pdf. Chybi tam ale konce stranek.

Nemuzes to zkusit jeste jednou? Diky.

Koukám na to ještě jednou a vidím to celé, nic nechybí. Otvírané v Adobe

Parada. Diky.

Upraveno od Martin Bednář

Ty články perfektně jen potvrzují vše, co zde bylo napsáno i změřeno. Díky všem, jdu dobíjet :-)

Díky, já to viděl jen na webu, jsem v zahraničí a k novinám se nedostanu :/

Jezisi kriste, teraz okrem bateriek do policiek si tu budu dodelavat tie konektory pri stieracoch.

To mam a je to super. Jedna svorka na baterce, druha na kostricim bodu.

před 12 hodinami, osobne napsal:

A neni to malo 13,2 V?

 

Na druhou stranu 14,33 V se mi zda moc. Protoze jsem nekde cetl, ze by palubni napeti melo byt pri jizde do 14,2 V, jinak je prebijena. Myslim, ze to bylo v navodu k Felicii, treba to uz ale na novejsi vozy neplati?

 

 Tady pisi neco obdobneho:

http://www.autoberan.eu/udrzba.html

 

 Otazka take je, jestli to Pavel 5 meril na svorkach akumulatoru, jak pisi v tom clanku, nebo napr. jen nejakym voltmetrem z aliexpressu zasunutym v zasuvce na 12V, protoze predpokladam, ze v te zasuvce by nameril cca o pul Voltu nizsi napeti, nez by bylo primo na svorkach akumulatoru.

Měřeno kvalitním přístrojem. Baterka ale slaví 5 narozeniny, tak asi objednám novou, ty starty s delším točením jsou děs. Dokonce po zapnutí klíčku je napětí na 11,8 V

Rusi chceli vyšlachtit koňa, ktory nemusi prijmat potravu.

 

Skoro sa im to podarilo, ale zomrel...

 

Prajem vam, nech cim skor vynajdu bateriu, co sa nemusi menit.

Jo, toto téma je vděčné. Ještě dlouho se tu budeme bavit. 

před 9 hodinami, Shaarky napsal:

Ty články perfektně jen potvrzují vše, co zde bylo napsáno i změřeno. Díky všem, jdu dobíjet :-)

Obavam se, ze aby to melo ocekavany efekt, tak by to člověk musel dobíjet kazdy den. Jinak to sice nabijes, ale hned pri dalsi jizde si to battery management upravi k obrazu svemu...

 

 

Jasně. Nabiješ a hned Ti to vybije. 

Jediná cesta je, potlačit tuto sviňárnu. 

Clanek ale dobry. Vychazi mi z toho, ze pro autobaterii je nejlepsi konstantni dobijeci napeti nizsi nez 14,4 V. Ideal je asi nekde kolem 14 V. Spatne je jak prerusovane dobijeni, tak i prebijeni vyssim napetim a to je bohuzel presne to, co rekuperace dela.

 

 

Stále se o tom píše kolem dokola ale rada kde se to dá přes diagnostiku vypnou nikde.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.