OnMiT312 Vloženo 14. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2018 Jen predni sedacky. Na zadni to nereaguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 Tak jsem to včera ještě zkoušel a u OIII (MR14) a ani u Passata (MR17) k potlačení rekuperace zrcátka nestačili :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 Mám takový cukání zkusit odpojit ten konektor u baterie, co to bude dělat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 Já to zkoušel 2 dny a myslím že to dobíjelo nějak méně než běžně. Proto jsem rekuperaci vypnul a konektor nechal připojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 Vypnul si skrze VCDS nebo VCP? Případně můžeš napsat postup vypnutí rekuperace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 Vyřazení vyhříváním předního sedadla a nevyřazení vyhříváním zadního je hodně zajímavé. Zkusme to jako možnou skládačku: teplota (horní + spodní), pravděpodobně by bylo nejlepší změnit u prvního stupně, v doc přehledu jsem našel poznámku, že pravděpodobně budou některé stupně stejné ("Je nach Fahrzeug werden unterschiedliche Stufen benutzt. Beim Octavia III und Golf 7 sind Stufe 1 und 2, 3 und 4 sowie 5 und 6 jeweils gleich. Beim Leon 5F sind nur die Stufen 2, 4 und 6 belegt.") STG 09 > Zugriffsberechtigung: 31347 > Anpassung > … > Kanal "(1)-Zuordnung der Stromaufnahme für Sitzheizungsstufen-Sitzheizung Stufe 1 (a možná i 2) untere Schaltschwelle" > Wert in °C anpassen > Kanal "(2)-Zuordnung der Stromaufnahme für Sitzheizungsstufen-Sitzheizung Stufe 1 (a možná i 2) obere Schaltschwelle" > Wert in °C anpassen paměť vyhřívání sedadla řidiče nebo spolujezdce STG 08> Adaptation> ...> Channel "Storage of driver's seat heating level"> Set the value to "active" nebo> Channel "Storing the passenger seat heating level"> Set the value to "active" automatické vypnutí vyhřívání - existuje? je potřeba vypnout? kontrolka prvního stupně vyhřívání - je možné vypnout? ještě něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 Dnes jsem mj. dobil baterii a zjistil, že mám typ EFB (vhodný pro SS, který mám stejně vypnutý a nevhodný pro rekuperaci), nikoliv AGM. Asi tedy ve Škodě nevědí, co montují. Netuším. Dokáže mně někdo přibližně říci, jak dlouho vydrží takto nabitá baterie, než si ji rekuperaci zase “upraví”? Jezdím každý den a používám v zimě výhřev čelního okna, zrcátek a sedaček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 Mám odpověď ze ŠA na to že mám v autě EFB a ne AGM. EFB pro účely použité rekuperace vyhovuje. Taky výrobci baterií v tom nejsou až tak jednotní. Ono jde spíš o rozdíl odhadované výdrže 3 nebo 4 roky. Jde odolnost na proces stálého vybíjení a nabíjení. O kapacitě to není. Nabitá baterie vydrží asi tak 30 minut nebo i jen 10km. Jak auto zjistí, že má nabitou baterii tak ji okamžitě použije. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 @milanxx Díky za info! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 před 35 minutami, milanxx napsal: Nabitá baterie vydrží asi tak 30 minut nebo i jen 10km. Jak auto zjistí, že má nabitou baterii tak ji okamžitě použije. To je logické. Nabitá baterie musí vydržet homologační test. Nic jiného se po ní a rekuperaci nechce. EFB výrobce používá protože je lacinější. Záruční dobu ta EFB vydrží a víc se po ní nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cisarnero Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 V 21. 10. 2018 na 12:35, ferda25 napsal: Veškeré informace poskytuji jen přes soukromé zprávy. Můžete mi napsat, jak Vám mám poslat soukromou zprávu s žádostí o informace ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Najedes na jeho prezdivku a chvili pockas. Objevi se ti okno a dole bude zaslat zpravu. Kliknes na to a to je vse. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eiben Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 před 19 hodinami, milanxx napsal: Mám odpověď ze ŠA na to že mám v autě EFB a ne AGM. EFB pro účely použité rekuperace vyhovuje. Taky výrobci baterií v tom nejsou až tak jednotní. Ono jde spíš o rozdíl odhadované výdrže 3 nebo 4 roky. Jde odolnost na proces stálého vybíjení a nabíjení. O kapacitě to není. Nabitá baterie vydrží asi tak 30 minut nebo i jen 10km. Jak auto zjistí, že má nabitou baterii tak ji okamžitě použije. Takze ma vubec cenu davat baterii na nabijecku jestli si softwar auta dela co chce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Dal jsem baterii novou, tak je vše OK. Když jsem původní baterii nabil tak držela 12,55V když jsem jí dal do auta tak 12,2V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 @eiben V podstatě není nabíječka potřeba to spíš startovací kabely. Ale vážně, externí nabíječka pomůže vykrýt ty stavy, kdy rekuperací vybitá baterie pokračuje ve vybíjení svou fyzikální vlastností. Typicky je odpoledne z práce teplo a ráno mrzne nebo je pod 2 stupně. To je pak stav kdy auto ráno pípne že je slabá baterie. A to nabití externí nabíječkou je pro ni relax, protože se dobije tak jak má, auto to udělá jen po hodně dlouhé jízdě v zimně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Ale houby. V zime k poklesu napatia v sieti na eko hodnoty vobec nedochadza. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 To není pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 (editace) Mas obd adapter alebo voltmeter do autozapalovaca? Co ti brani nahrat sem video ktore dokazuje tvoje tvrdenie? Ja som to uz meral snad na 5 autach. Tym budes uzitocny, namiesto davania minusiek, ako nejaka pubertalna hus na Youtube. Editováno: 16. Listopad 2018, autor: sk0d@ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Opravdu? Mne rekuperace prakticky neběží při teplotách pod nulou: když je tepleji, tak auto rekuperuje co mu baterka stačí Stejně se to chová i na OIII. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 OIII FL po zapnutí výhřevu sedáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Z Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 No hezky dobíjí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Při jízdě pod plynem nedobíjí a při následném brždění motorem začíná dobíjet. Venku 8C a všechny komfortní spotřebiče vypnuty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Prosim skus to aj ked klesne teplota. U nas su uz mrazy rano, neviem ako u vas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 @sk0d@Nevím co u mého příspěvku rozporuješ. Je to popis stavu. Odpoledne jedeš a je +10 reku funguje a nechá baterku na 12.1. Do rána mrzne a baterka sama o sobě přes noc poklesne na 12 či i na 11,9. A pak v klidu odemkneš dojde k dalšímu poklesu a šup na maxíku hlášení Vybitá baterie. Měl jsem loni kdy bylo tohle divné počasí záznam z chytrého auta a pak začal měřit @Martab a pustil jsem to z hlavy. Do práce se pak i se zapnutými výhřevy sedaček, okna, zrcátek,...… zvetí na 12.4. Jakmile bylo furt okolo 0 i hodně pod nešla baterka pod 12.4 a to proto že jezdím 7+7, ale i tak to při - teplotách nabíjí slušně. Asi tam teče víc jak 6A z normální nabíječky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Lukáši a ten výhřev sedáku máš zapnutej na kterej stupeň? Stačí nejslabší, tzn. jenom jedna čárka ve spínači? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.