Publikováno Listopad 16, 20186 r Zdravím, poslední dva dny mi krátce po nastartování vždy vyskočily otáčky při volnoběhu na 1000ot. Zrovna když teploty klesly k nule, má to nějakou souvislost a je to schválně nastavené nebo bych to měl řešit? (Dpf se mi nerozsvitilo, ventilatory neběží po dojezdu... jen jednou za x-set kilometrů) Máte s tím někdo zkušenosti? A ještě jeden poznatek, všiml sem si že RSo se zahřívá po startu daleko rychleji jak klasická octáva 110kw je tam něco přidaného na podporu ohřevu? Upraveno Listopad 16, 20186 r od tomi28
Listopad 16, 20186 r To je normální a souvisí to se zvýšenou spotřebou energie při ohřevu interiéru. Dělá mi to taky.
Listopad 25, 20213 r Ahoj, Potřeboval bych pomoci. Otáčky na volnoběh se každou chvíli drží na 1000/min jako při regeneraci DPF. Přisuzoval jsem to tedy vypalování. Nicméně se to děje i když je motor studený. Jezdím denně 2x 130 km na jeden zátah a tak častá regenerace mi překvapila. Zajel jsem tedy do servisu Škoda s podezřením na DPF. K mému překvapeni servis tvrdí že je vše OK. DPF v dobrém stavu a regenerace v pořádku. Napr.: dnes vyjedu z garáže vše ok, ujedu 3 km - křižovatka - motor běží na 1000 ot/min. Jedu dalších 50 km po zastavení opět otáčky na 1000. Mám najeto 270.000 km Neřešil jste to někdo také ?
Listopad 25, 20213 r Po ránu to může dělat PTC článek v topení. Aby to stíhalo dobíjet tak jsou otáčky vyšší. Spouští se to pod 5 stupňů. Dá se to vypnout v rádiu. Po těch 50km už to bude nejspíš regenerace. Pořiď si ELM327 a VAG DPF a uvidíš přesně regenerace.
Listopad 25, 20213 r Ak nemáš ešte čistené DPF tak rátaj s tým, že už je zrelé na čistenie určite. Zväčša už pri 200tkm je DPFko zrelé na čistenie. Ďalšia možnosť je aj taká, že môže byť niektoré teplotné čidlo vadné alebo zle ukazuje teplotu.
Listopad 30, 20213 r Ahoj, mám takové menší dilema a furt přemýšlím nad tím čím to může být. Mám OIII 2015 270tkm 2.0 tdi CR 110kw kód motoru CRMB. Ráno nastartuju a otáčky na volnoběh mám na 1000 dojedu do práce cca 20km zaparkuju a otáčky furt drží na 1000. A to samé i odpoledne když jedu z práce. A je jedno jestli je studený nebo teplý otáčky furt 1000. Začalo to až teď když jsou nižší teploty. Předtím jsem měl 750-800. Tak jestli to takhle máte taky někdo? Jestli to je nějaký čidlo nebo čím to může být.
Listopad 30, 20213 r Taky mám podobný problém. Mám deaktivovaný SS ... tak jsem myslel ze to je tym, ale kamoš který to má taky start-stop vyplej nemá.
Listopad 30, 20213 r A v rádiu to nic nepíše? Třeba klimatizace vyžaduje běh motoru nebo něco? Je to v ty kolonce startstop nebo jak ti tam je
Listopad 30, 20213 r Chlapi, nemáte zapnutá různá vyhřívání a spotřebiče? V zimě se používá kdeco a zvyšuje to odběr, proto si to kvůli alternátoru zvedne otáčky.
Listopad 30, 20213 r před 10 minutami, Vápno napsal: A v rádiu to nic nepíše? Třeba klimatizace vyžaduje běh motoru nebo něco? Je to v ty kolonce startstop nebo jak ti tam je Dobrý nápad, zítra se zkusím podivat
Listopad 30, 20213 r před 10 minutami, beuticek napsal: Chlapi, nemáte zapnutá různá vyhřívání a spotřebiče? V zimě se používá kdeco a zvyšuje to odběr, proto si to kvůli alternátoru zvedne otáčky. Všechno bych měl mít vypnutý, jediný co mě teď napadá jestli není zaplé vyhřívání zadních sedadel
Prosinec 1, 20213 r před 9 hodinami, stafa napsal: PTC? Máš Webasto? Možná to PTC, ukáže diagnostika jestli sním něco je? Webasto nemám.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.