Jump to content

Vyšší otáčky na volnoběh


tomi28
 Share

Recommended Posts

Zdravím, poslední dva dny mi krátce po nastartování vždy vyskočily otáčky při volnoběhu na 1000ot. Zrovna když teploty klesly k nule, má to nějakou souvislost a je to schválně nastavené nebo bych to měl řešit?

(Dpf se mi nerozsvitilo, ventilatory neběží po dojezdu... jen jednou za x-set kilometrů) 

Máte s tím někdo zkušenosti? 

 

A ještě jeden poznatek, všiml sem si že RSo se zahřívá po startu daleko rychleji jak klasická octáva 110kw je tam něco přidaného na podporu ohřevu? 

 

Edited by tomi28
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Ahoj,

Potřeboval bych pomoci.


Otáčky na volnoběh se každou chvíli drží na 1000/min jako při regeneraci DPF. Přisuzoval jsem to tedy vypalování. Nicméně se to děje  i když je motor studený. Jezdím denně 2x 130 km na jeden zátah a tak častá regenerace mi překvapila.
Zajel jsem tedy do servisu Škoda s podezřením na DPF. 

 

K mému překvapeni servis tvrdí že je vše OK. DPF v dobrém stavu a regenerace v pořádku.

 

Napr.: dnes vyjedu z garáže vše ok, ujedu 3 km - křižovatka - motor běží na 1000 ot/min. Jedu dalších 50 km po zastavení opět otáčky na 1000.


Mám najeto 270.000 km


Neřešil jste to někdo také ?

Link to comment
Share on other sites

Po ránu to může dělat PTC článek v topení. Aby to stíhalo dobíjet tak jsou otáčky vyšší. Spouští se to pod 5 stupňů. Dá se to vypnout v rádiu. Po těch 50km už to bude nejspíš regenerace. Pořiď si ELM327 a VAG DPF a uvidíš přesně regenerace.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, mám takové menší dilema a furt přemýšlím nad tím čím to může být. Mám OIII 2015 270tkm 2.0 tdi CR 110kw kód motoru CRMB. Ráno nastartuju a otáčky na volnoběh mám na 1000 dojedu do práce cca 20km zaparkuju a otáčky furt drží na 1000. A to samé i odpoledne když jedu z práce. A je jedno jestli je studený nebo teplý otáčky furt 1000. Začalo to až teď když jsou nižší teploty. Předtím jsem měl 750-800. Tak jestli to takhle máte taky někdo? Jestli to je nějaký čidlo nebo čím to může být. 

Link to comment
Share on other sites

před 10 minutami, beuticek napsal:

Chlapi, nemáte zapnutá různá vyhřívání a spotřebiče? V zimě se používá kdeco a zvyšuje to odběr, proto si to kvůli alternátoru zvedne otáčky. 

Všechno bych měl mít vypnutý, jediný co mě teď napadá jestli není zaplé vyhřívání zadních sedadel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...