PTiCA Vloženo 19. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2018 Čtyřválcový naftový motor 1,6 TDI má výkon 85 kW (115 k) a nabízí točivý moment 250 Nm. Díky standardně dodávanému systému SCR se vstřikováním AdBlue a filtru pevných částic splňuje tento motor emisní normuEuro 6d-TEMP. Úsporný vznětový motor je standardně dodáván s manuální šestistupňovou převodovkou.Na přání je k dispozici automatická sedmistupňová převodovka DSG. Objem palivové nádrže u těchto tří benzinových motorů a u motoru TDI činí 50 l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nedo Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 (editace) Zdar chlapi, 1) Jak se Vám projevoval motor během zajíždění? Mám teď najeto 2400km a teprve se mi zdá že motor začíná víc tahat, doteď se mi zdálo že mu tam pár KW chybí. 2) Koukal ste někdo, jak je řešeno chlazení stlačeného vzduchu za turbem? Není tam běžný tepelný výměník vzduch-vzduch, ale vzduch-kapalina a jestli jsem správně pozoroval, tak je to napojené na stejný chladící vodní okruh jako motor... je to možné? Tohle řešení jsem ještě nikdy neviděl. 3) děje se Vám někomu, že po nastartování studeného motoru sebou motor cca 10 vteřin škube protože vynechává nějaký válec? Nebo se to děje jenom mě? Editováno: 24. Březen 2020, autor: nedo doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 Bod 1, pozri si moje vlakno vo vase auta. Je tam pdf s opisom. Cast venovana i motoru. Bod 2, neviem-nepozeral Bod 3, nedeje. V zime mi akurat tak pri mrazoch cvrlikal par sekund Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 24. Březen 2020 Sdílet Vloženo 24. Březen 2020 2) je to systém který používají všechny motory řady EA 288. Mají to tak tedy např. všechny TDI v O3. Výměník v sacím potrubí má svůj chladič v přídi a chladící kapalinu honí dokola elektrické čerpadlo. Systém je sice propojenej s chladícím okruhem motoru, ale kapaliny se mísí jen omezeně. Pracuje proto s nižší teplotou než má motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 Ahoj, také mám jednu otázku. Je 7Q DSG spojené s tímto motorem mokré nebo suché? Děkuji! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 suché 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 29. Březen 2020 Sdílet Vloženo 29. Březen 2020 V 24. 3. 2020 na 21:45, nedo napsal: Zdar chlapi, 1) Jak se Vám projevoval motor během zajíždění? Mám teď najeto 2400km a teprve se mi zdá že motor začíná víc tahat, doteď se mi zdálo že mu tam pár KW chybí. 2) Koukal ste někdo, jak je řešeno chlazení stlačeného vzduchu za turbem? Není tam běžný tepelný výměník vzduch-vzduch, ale vzduch-kapalina a jestli jsem správně pozoroval, tak je to napojené na stejný chladící vodní okruh jako motor... je to možné? Tohle řešení jsem ještě nikdy neviděl. 3) děje se Vám někomu, že po nastartování studeného motoru sebou motor cca 10 vteřin škube protože vynechává nějaký válec? Nebo se to děje jenom mě? 1. Mel jsem nekolik novych aut a vsem chvilku trvalo, nez rozjezdi a klesne spotreba. 3. Stalo se mi to vyjimecne pri delsim stani v zime cca 3 vteriny. Pokud je to jak pises, urcite to neni normalni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olgojchorchoj Vloženo 31. Březen 2020 Sdílet Vloženo 31. Březen 2020 klepotání motoru jsem u manželčina kamiqa zpozoroval, na mé doporučení přestala tankovat Shell a je po problémku spotřeba po 7000 km 4,3 manželka 4,9 já a dle trasy, většinou okresky ze začátku se mu nechtělo tahat na 6tku až tak ve 110km, teď v 90 nemá problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 31. Březen 2020 Sdílet Vloženo 31. Březen 2020 tak mne to teda na 6ke netaha poriadne ani pri 130ke, ked potrebujem predbehnut na dialnici a zaradit sa spat. a to som cez 20t km. Spotreba taka ista, klesa len hodnota na palubovke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 1. Duben 2020 Sdílet Vloženo 1. Duben 2020 U mě jde motor na 6ku od 90 km/h za plynem úplně v pohodě. Vždyť v tu chvíli točí již přes 1500 otáček. S tím by neměl být problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 1. Duben 2020 Sdílet Vloženo 1. Duben 2020 tak mozno je to zvyk z inak sprevodovaneho auta predtym. Lebo fakt pridat na dialnici ak je len jemny dvihak a zrychlit na 160-170 a zaradit sa je dost chabe u mna. Uvidim po vyrieseni spojky. Mozno sa tam uz nejaka vada prejavovala. Napr. o3 co mam teraz s dsg ide za plynom a zrychluje s tym istym motorom uplne inak. Ale zase ta si podradi pri zoslapnuti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 16. Září 2020 Sdílet Vloženo 16. Září 2020 Doplnim info po 34t km. Po 1.garancke som zacal autu poriadne nakladat. Nemyslim ani tak rychle jazdy, ako skor zrychlenia. A autu to prospelo a konecne aj ozilo. Sice na 6ke na dialnici to este nie je ono a asi ani nebude, kedze to by muselo byt inak sprevodovane, ale predbiehania na 4ke zo 60 na 120 idu uz suprovo. Auto tocim do 4000, resp. lahko nad 4000ku a konecne mam dobry pocit z toho motora. Spotreba sice v reale je teraz uz cez 5ku. Ak by som ale teraz volil scalu, tak rozhodne dsg, ktore z toho auta dokaze vydolovat daleko lepsi priebeh zrychleni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hardhouse.trip Vloženo 30. leden 2022 Sdílet Vloženo 30. leden 2022 Zdravim. Koupil jsem Scalu 1.6 TDi 85 kW ve Stylu, r.v. 8/2020. Jak je řešeno ovládání lopatek turba? Elektromotorkem, nebo postaru podtlakově? Pokud podtlakově, tak "italská" údržba jak u Octy I? Kde bylo zapotřebí jednou týdně vytočit zahřátý motor k omezovači, aby se lopatky naklopily po celé své dráze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.