Tonda-B Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 Nabízí se CGPA za slušné peníze ze zbořené Fabie II. Motor jsem nastartoval a v servisní knížce našel i výměnu rozvodů. Jaké úpravy (katalyzátor, kabelový svazek? a co já vím) na autě jsou potřeba, abych ho mohl použít místo rozpadlého AZQ ve Fabii I? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 NE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 15. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2019 Je pro to nějaký konkrétní důvod? Nebo důvody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. leden 2019 Sdílet Vloženo 15. leden 2019 Důvodem je legislativa, takové auto není způsobilé provozu, jestliže má jiný kód motoru než je v TP a ŠA neumožňuje záměnu pohonných jednotek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 16. leden 2019 Sdílet Vloženo 16. leden 2019 Změnu lze zapsat do TP, ale je to tak náročný proces včetně homologace, že je jednodušší koupit nový vůz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 16. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2019 před 8 hodinami, Martab napsal: Důvodem je legislativa, takové auto není způsobilé provozu, jestliže má jiný kód motoru než je v TP a ŠA neumožňuje záměnu pohonných jednotek. No a kdo ten rozdíl pozná? 3 válce, 2 vačkové hřídele, 12 ventilů - na pohled k nerozeznání. Ano, liší se v detailech - třeba v provedení rozvodového řetězu. Omlouvám se, že jsem nepřesně formuloval svůj dotaz. Naprosto mě nezajímá formální, ale jen a jen technické hledisko záměny. Zástavba jistě není problém, ale vím, že 3-válec 1,2l 12V existoval v minimálně třech generacích (od roku 2003 - s problematickými rozvody, od roku 2006 až 2011 s jinými rozvody a konečně od roku 2011 poslední Euro 5 verze) a tak bych rád věděl, jestli si zástavba vynutí ještě nějaké změny v příslušenství (ať už na straně sání, výfuku nebo elektroinstalace). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qwertyx64 Vloženo 16. leden 2019 Sdílet Vloženo 16. leden 2019 Pri tych problemoch ktore su so zapisom, tak vide lacnejsie kupit AZQ. Minimalne na SK je to tak, ze to takmer ani nejde zapisat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 16. leden 2019 Sdílet Vloženo 16. leden 2019 Pokud tě nezajímá legálnost dané přestavby, tak to samozřejmě lze, existuje i 55kW verze z Rapidu. Ono jde předělat HTP na 1.8 T 20V, ale číslo motoru je na něm vyřazeno, takže ukaž vypadají stejně, jde to poznat.Co se týče toho co bude třeba předělat, záleží co vše s motorem koupíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 16. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2019 Tyhle motory - obecně řečeno - nejsou. A když jsou, jsou drahé - 15 tis. je standardní cena. Protože se sypou, tak se na vrakáči ani neohřejí. Najít AZQ ve slušném stavu je skoro nemožné. Ono to platí i o CGPA, ačkoli je to mnohem spolehlivější provedení motoru. A naprostý unikát je, když máš možnost se o motoru z vrakoviště dozvědět důvěryhodné informace. Přivedli mě k autu, kterému dodávka skoru utrhla zadek. Bylo možné se posadit dovnitř a nastartovat nabízený motor, ještě nevymontovaný z auta - i když benzín byl do motoru přiveden provizorně. Servisní knížka - auto jezdilo každy rok do autorizovaného servisu a při stavu 62 tis. km byly měněné rozvody. Nerad bych prošvihl dobrou koupi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 16. leden 2019 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2019 před 9 minutami, Martab napsal: Pokud tě nezajímá legálnost dané přestavby, tak to samozřejmě lze, existuje i 55kW verze z Rapidu. Ono jde předělat HTP na 1.8 T 20V, ale číslo motoru je na něm vyřazeno, takže ukaž vypadají stejně, jde to poznat. Co se týče toho co bude třeba předělat, záleží co vše s motorem koupíš. Takhle to ale není myšleno. Mně nejde o to za každou cenu dostat do Fabie motor, který tam nepatří. Je to jinak - jak použít motor v dobrém stavu se známou historií místo vadného - i když tam nepatří. Koupit s motorem můžu zatím cokoliv, ale nevím co chtít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 16. leden 2019 Sdílet Vloženo 16. leden 2019 jiná motorová jednotka, nebude ti sedět immo, nutno vypnout, není tak náhodou CPGA z CAN 2.0 auta? Palivová čerpadla jsou stejná? čidla katalyzátoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 16. leden 2019 Sdílet Vloženo 16. leden 2019 (editace) Takové auto by stejně mělo na první technické vyletět....... Editováno: 16. leden 2019, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 16. leden 2019 Sdílet Vloženo 16. leden 2019 Tak ono, dát do auta motor, který by případně splnil vyšší EURO limit by i smysl mělo, jenže tady se bavíme o záměně mezi generacemi, kde se bojím i uložení apod, platforma podvozku není stejná a bojím se, že držáky taky nejsou shodné - a tady vidím problém... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.