Přejít na obsah

Chiptuning


Návštěvník

Doporučené příspěvky

a já právě začal uvažovat o chipu od Dakieho.. :)

doufám, že se něco nepo... když do toho půjdu..

Doporucuji udelat i poradnej IC, protoze ty male kosticky v podbehu se maji tendence brutalne prehrivat a neni problem nasavany vzduch teplota 130st a na cooleru lze smazit rizky.. Pote lze program pekne korektne odladit a vykon drzet i ve vetsi zatezi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Cimbu necimbu, vždy jde jen o software ne??

Měl bych jednu zákldaní otzku:

BÁT SE CHIPU TDI NEBO NE?

(myslím tím nadměrné opotřebování motorových částí, podvozku atp.)

-je po chipu nutné zkracovat intervaly servisních prohlídek, výměny kapalin, oleje, přidávat do paliva aditiva atd. atd. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, já mohu doporučit jedině mr. CIMBU !!

Nechal sem si u něj seřídit motor v 88tkm, ted mam 153tkm.

Menim kapaliny a filtry dle jeho instrukcí a voala.. motor přede jak kotě.

Ano, je to asi nejdražší nabídka, ale je to jistota.

--JB

Až na to, že v sérii jsi měl stejně skutečný výkon někde okolo 85-90kW a těch 101 je maximum, takže jestli ty prachy stály za nárůst výkonu o 10-15kW..........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jendo já mám na autě chip téměř od novoty a to právě ten od CIMBU = původní majitel ho tam dle faktury dal po cca roce zajetí auta a do dneška naprostá spokojenost. Rozvody měním po 60t, olej a filtry mi vychází po cca 12-13t. Ohledně aditiv: jsem zvyklej je tam dávat - konkrétně dávám VIFko a nikdo mi nevymluví, že se po něm motor "uklidní", ale to není záležitost chipu, někdo aditivum skrátka přidává a někdo né, za mne aditiva ano - těch 250,-Kč na x měsíců klíďo zainvestuju :p Jináč ohledně opotřebení motoru a podvozku: poslední emise naprosto OK, nyní najeto cca 130t a vše šlape jak hodinky, na podvozku dělány běžné věci: gumičky stabíků, čepy řízení a nyní tlumiče - ale to vše za poslední dva roky, což je dle mne běžná "lhůta" výměny.

Já jsem s chipem naprosto spokojenej a rozhodně bych do něj šel znovu, jestli by vyhrálo CIMBU tak to nevim nevim - cena je dost vysoko, ale každopádně bych nešel do žádný "garážový firmy"...solidně vypadá i Dieselpower od nás z Chomutova a TDIfun asi taky ví o čem mluví. Jináč jukni sem, na co se ptáš, tak tam jsou odpovědi: http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až na to, že v sérii jsi měl stejně skutečný výkon někde okolo 85-90kW a těch 101 je maximum, takže jestli ty prachy stály za nárůst výkonu o 10-15kW..........

V serii je snad 74kw a 240Nm ;) - po chipu na brzdě je max 101kw a 330Nm, pokud dobře počítám: 17kw a 90Nm nárůst - jináč já v ruce neměl protokol z brzdy, původní majitel mi sděil že odbržděno 100kw. Ale jak píšu, já s chipem CIMBU naprostá spokojenost...přesto bych zamířil z důvodu ceny ke konkurenci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V serii je snad 74kw a 240Nm ;) - po chipu na brzdě je max 101kw a 330Nm, pokud dobře počítám: 17kw a 90Nm nárůst - jináč já v ruce neměl protokol z brzdy, původní majitel mi sděil že odbržděno 100kw. Ale jak píšu, já s chipem CIMBU naprostá spokojenost...přesto bych zamířil z důvodu ceny ke konkurenci.

V sérii je papírově 74kw, ale skutečně tam je ta mnou udávaná hodnota.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jendo já mám na autě chip téměř od novoty a to právě ten od CIMBU = původní majitel ho tam dle faktury dal po cca roce zajetí auta a do dneška naprostá spokojenost. Rozvody měním po 60t, olej a filtry mi vychází po cca 12-13t. Ohledně aditiv: jsem zvyklej je tam dávat - konkrétně dávám VIFko a nikdo mi nevymluví, že se po něm motor "uklidní", ale to není záležitost chipu, někdo aditivum skrátka přidává a někdo né, za mne aditiva ano - těch 250,-Kč na x měsíců klíďo zainvestuju :p Jináč ohledně opotřebení motoru a podvozku: poslední emise naprosto OK, nyní najeto cca 130t a vše šlape jak hodinky, na podvozku dělány běžné věci: gumičky stabíků, čepy řízení a nyní tlumiče - ale to vše za poslední dva roky, což je dle mne běžná "lhůta" výměny.

Já jsem s chipem naprosto spokojenej a rozhodně bych do něj šel znovu, jestli by vyhrálo CIMBU tak to nevim nevim - cena je dost vysoko, ale každopádně bych nešel do žádný "garážový firmy"...solidně vypadá i Dieselpower od nás z Chomutova a TDIfun asi taky ví o čem mluví. Jináč jukni sem, na co se ptáš, tak tam jsou odpovědi: http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze

Bez čipu stačí rozvody 120tis. olej a filtry hravě 15tis. Dělat rozvody po 60tis a olej po 12-13tis - to by se mi tak chtělo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mello: ne u každého vozu :) co ŘJ to originál :) 74kW je min. udávaný výkon ;)

Zatím ( ať už to brzdlili kde chtěli a model to byl jakýkoliv s jakýmkoliv motorem PD ), tak byl skutečný výkon minimálně o 10Kw a spíš o 15kW vyšší. Takže asi tak nějak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez čipu stačí rozvody 120tis. olej a filtry hravě 15tis. Dělat rozvody po 60tis a olej po 12-13tis - to by se mi tak chtělo....

Bez chipu ano...já mám chip ;) Nezávodím s RS, pokud si dobře pamauješ, udával jsem průměrku 5,2l/100km = jezdim spořivě...u mne je zadostiučinění, že když jedu s rodinou na vejlet nemusim podřazovat do kopce, jede to slušně a do kufru narvu kočárek :p

Pentadius: asi tak, chce to někoho kdo ví o čem mluví :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten chip má skutečnou reálnou hodnotu někde okolo 3-5tis korun českých devalvačních , jinak je to o ničem.

To každopádně, ale jelikož jsem to už chiplý koupil jsem rád že to tam je....ale původní majitel byl podnikatel, tak asi cenu neřešil (dle jeho slov v té době za chip CIMBU skoro 20t :feve: ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kibi: taky dávám VIF a co se týče paliva jedině Verva Diesel (ze začátku i Shell V-power, ale pak mě nazlobili darebáci :)

Ja tankuju jedině na lepších benzínkách a sem tam to "propláchnu" plnou Vervy....lepší shell jsem dával jen do benzíňáka ;) Čím pak tě Shell sklamal, že by jsi četl řadu testů na V-power, kdy u nás běžná nafta se sotva průměrným cetanovým číslem, za néé běžnou cenu a jen co přejedeš hranice k němčourům kvalitní palivo? :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kibi: taky dávám VIF a co se týče paliva jedině Verva Diesel (ze začátku i Shell V-power, ale pak mě nazlobili darebáci :)

Pěkný hovno. Přečetl sis jeden test v MF dnes a už jsi s pláčem utíkal k Benzině. Placebo. Měl by ses nad sebou zamyslet..... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...