JendaR Vloženo 12. Únor 2007 Vloženo 12. Únor 2007 (editace) Informace o 1.4 16V 59(63kW) popisuji v příloze http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...4&st=25#Scene_1 Teď mě jen zajímá zda to někdo skusil... přehrát ten soft z 59Kw do jednotky s 55kW. Protože i když si tu někdo přehrál soft na 63kW tak mu zůstal krouťák téměř beze změny. Kdežto nový program na 59kW má krouťák o 7Nm výš... Editováno: 13. Únor 2007, autor: JendaR Citovat
Jirkasss V//RS Vloženo 15. Únor 2007 Vloženo 15. Únor 2007 ...chip chip chip a zase ten chip Pořád o něm také přemýšlím na FRS, ale jak to tu po celém fóru pročítám, nějak se mi do toho chce čím dál tím méně. Četl jsem, že na 1 a 2 se za to nesmí tak tahat, že by to převodovka nemusela rozdýchat, taky opatrně se spojkou a snad to neodnese i turbo? Tak nevím, mám toto všechno riskovat? FRS jede hodně dobře, ale nepřidejte ještě nějakejch tech 20 kW že? Taky spoustu lidí radši volí značku jako např. Cimbu. Ale za takový prachy? Byli tu i lidi, kteří měli od http://www.chiptuning.tym.cz/ a náramně si chválili. A tam tomu říkám rozumná cena za půl hoďky práce! To je situace... Jít do toho bo nejít Citovat
pmultimix Vloženo 15. Únor 2007 Vloženo 15. Únor 2007 ...chip chip chip a zase ten chipPořád o něm také přemýšlím na FRS, ale jak to tu po celém fóru pročítám, nějak se mi do toho chce čím dál tím méně. Četl jsem, že na 1 a 2 se za to nesmí tak tahat, že by to převodovka nemusela rozdýchat, taky opatrně se spojkou a snad to neodnese i turbo? Tak nevím, mám toto všechno riskovat? FRS jede hodně dobře, ale nepřidejte ještě nějakejch tech 20 kW že? Taky spoustu lidí radši volí značku jako např. Cimbu. Ale za takový prachy? Byli tu i lidi, kteří měli od http://www.chiptuning.tym.cz/ a náramně si chválili. A tam tomu říkám rozumná cena za půl hoďky práce! To je situace... Jít do toho bo nejít mít FRS, tak na to kašlu, tam to není zapotřebí .... Citovat
Jirkasss V//RS Vloženo 16. Únor 2007 Vloženo 16. Únor 2007 mít FRS, tak na to kašlu, tam to není zapotřebí .... Jo jo takhle přesně jsem měl jasno, když jsem měl 1.4 MPi, ale po půl roce, už by tam zase něco mohlo přiskákat... No člověk si na víc rychle zvykne, horší by to bylo zpátky Citovat
pmultimix Vloženo 16. Únor 2007 Vloženo 16. Únor 2007 Tak jsem psal do cimbu a pak cimbu mi odpověděl (kopie mailu): Já: "Dobrý den, rád bych se ještě zeptal, je pravda, že fabia 1.4 8V 50kW má ve skutečnosti na brzdě 56kW? díky" Cimbu: "Po úpravě ano, pokud jsou všechny systémy motoru o.k." Já: "Prý i před úpravou dosahuje 55-56kW. Změní se hlavně po chipu průběh točivého momentu, lépe to táhne a jde do otáček a výkon je tedy zvýšen jen asi o tři kW. díky" Cimbu: "Pokud se výkon měří na válcích u Srby, kde běžně měří o 5 - 15 kW větší výkon, pak ano. Pokud jde o výkon, ten je stejně na 5 500 ot/min a na ty Vy běžně jezdíte ? Takže funguje točivý moment a ten je o 10 N.m větší než série, navíc motor okamžitě reaguje na pedál plynu. Takže ještě nějaké další nesmysly jste zjistil na internetových diskuzích ??? Přijeďte, vyzkloušejte..." Já: "Pochopitelně nijak nehaním vaší práci, jen se ptám, jestli je to "skutečných" sedm, nebo "papírových" kilowatt navíc. Protože jsem slyšel tři, ale to nevadí, jen se ptám. Jinak 8-10nM je dobrých, každý je znát, hlavně když to táhne lépe Jiank co se týče o vyšším výkonu, octavia TDi taky má vyšší, než třeba 77kW, u jedna devět. Taky má 83 a někdy víc" Cimbu: "88 - 89 když už. Ale třeba Fabia 1,2 40 kW nemá žádná víc jak 39, 2,0 FSI 110 kW jich má jen 103 atd, myslím, že poučujete toho nepravého !" Já: "Nikoho nepoučuji ... jen se ptám. díky" a dál zatím nic. Každopádně jse mse jen chtěl zeptat. A tohle mě překvapilo no .. Citovat
cluck Vloženo 26. Únor 2007 Vloženo 26. Únor 2007 Zdravím už mám CHIP ve svém TDI úprava trvala cca 30 min se vším všudy. Auto lépe táhne jede o poznání lépe než před úpravou, jen je větší kouřivost při akceleraci... Citovat
pmultimix Vloženo 27. Únor 2007 Vloženo 27. Únor 2007 Zdravím už mám CHIP ve svém TDI úprava trvala cca 30 min se vším všudy. Auto lépe táhne jede o poznání lépe než před úpravou, jen je větší kouřivost při akceleraci... to sjem viděl na jednom autě. to je proto, protože se dostatečně nespálí směs, hned jde ven, protože tam turbo žene další várku. Chce to zvýšit přísun vzduchu nějakým kompresorem, nebo monstrozním sáním, ale roztavěj se ti válce Mimochodem, co říkáte na to, co mi napsal cimbu? Citovat
cluck Vloženo 28. Únor 2007 Vloženo 28. Únor 2007 Zdravím už mám CHIP ve svém TDI úprava trvala cca 30 min se vším všudy. Auto lépe táhne jede o poznání lépe než před úpravou, jen je větší kouřivost při akceleraci... to sjem viděl na jednom autě. to je proto, protože se dostatečně nespálí směs, hned jde ven, protože tam turbo žene další várku. Chce to zvýšit přísun vzduchu nějakým kompresorem, nebo monstrozním sáním, ale roztavěj se ti válce Mimochodem, co říkáte na to, co mi napsal cimbu? Dle mého názoru CIMBU jako "nejznámější společnost" co se úpravy jednotek týče nemá rád, když někdo do podrobna pitvá jejich práci o které si myslí že ji dělají nejlépe ze všech. Jinak čtení to bylo celkem zabávné. Já osobně bych k CIMBU na úpravu ŘJ v žádném případě nešel, vzhledem k jejich vysoké ceně i přesto že slibují "ohromné záruky". Všechno přece závisí na tom jak se bude řidič k autu chovat. Citovat
pmultimix Vloženo 28. Únor 2007 Vloženo 28. Únor 2007 Zdravím už mám CHIP ve svém TDI úprava trvala cca 30 min se vším všudy. Auto lépe táhne jede o poznání lépe než před úpravou, jen je větší kouřivost při akceleraci... to sjem viděl na jednom autě. to je proto, protože se dostatečně nespálí směs, hned jde ven, protože tam turbo žene další várku. Chce to zvýšit přísun vzduchu nějakým kompresorem, nebo monstrozním sáním, ale roztavěj se ti válce Mimochodem, co říkáte na to, co mi napsal cimbu? Dle mého názoru CIMBU jako "nejznámější společnost" co se úpravy jednotek týče nemá rád, když někdo do podrobna pitvá jejich práci o které si myslí že ji dělají nejlépe ze všech. Jinak čtení to bylo celkem zabávné. Já osobně bych k CIMBU na úpravu ŘJ v žádném případě nešel, vzhledem k jejich vysoké ceně i přesto že slibují "ohromné záruky". Všechno přece závisí na tom jak se bude řidič k autu chovat. Jde mi o to, že když si to nechám čipnout, a auto prostě potáhne a bude jezdit líp od spodu a tak, tak prostě budu vytáčet a vytáčet ( i dkyž budu dbát na to, aby při vytáčení byl motor zahřátý), dokud to nezkurvím jde o to, že teď čip nemám a musím to točit do čtyřech, aby to trochu jelo, protože do dvou je to lenoch, a do tří to táhne slušně, ale když chci trošku tah, musí to přelézt trojku, což nevím, jestli řadit při čtyřech je pro tento motor dobré ... Citovat
cluck Vloženo 1. Březen 2007 Vloženo 1. Březen 2007 Zdravím už mám CHIP ve svém TDI úprava trvala cca 30 min se vším všudy. Auto lépe táhne jede o poznání lépe než před úpravou, jen je větší kouřivost při akceleraci... to sjem viděl na jednom autě. to je proto, protože se dostatečně nespálí směs, hned jde ven, protože tam turbo žene další várku. Chce to zvýšit přísun vzduchu nějakým kompresorem, nebo monstrozním sáním, ale roztavěj se ti válce Mimochodem, co říkáte na to, co mi napsal cimbu? Dle mého názoru CIMBU jako "nejznámější společnost" co se úpravy jednotek týče nemá rád, když někdo do podrobna pitvá jejich práci o které si myslí že ji dělají nejlépe ze všech. Jinak čtení to bylo celkem zabávné. Já osobně bych k CIMBU na úpravu ŘJ v žádném případě nešel, vzhledem k jejich vysoké ceně i přesto že slibují "ohromné záruky". Všechno přece závisí na tom jak se bude řidič k autu chovat. Jde mi o to, že když si to nechám čipnout, a auto prostě potáhne a bude jezdit líp od spodu a tak, tak prostě budu vytáčet a vytáčet ( i dkyž budu dbát na to, aby při vytáčení byl motor zahřátý), dokud to nezkurvím jde o to, že teď čip nemám a musím to točit do čtyřech, aby to trochu jelo, protože do dvou je to lenoch, a do tří to táhne slušně, ale když chci trošku tah, musí to přelézt trojku, což nevím, jestli řadit při čtyřech je pro tento motor dobré ... Čipnout benzína bych se nebál, nárůst výkonu neni zas tolik velký aby to mělo něčemu extrémě škodit, samozřejmě že se vše bude odvíjet od způsobu jízdy. Před čipem jsem měl dlouhodobou spotřebu 5,8L, s čipem mám 6,3L ale věřim že hned jak se sklidnim pujde to mírně dolů Citovat
1patak1 Vloženo 1. Březen 2007 Vloženo 1. Březen 2007 tak uz som dneska tiez do toho praskl, navstivil som MR. Cimbu a za 10 minut som bol vybaveny z 47kW na 52Kw a tocivy +6Nm, tak ferari to neni stale ale lepsie ako predtym . . . Citovat
jogofogo Vloženo 1. Březen 2007 Vloženo 1. Březen 2007 To 1patak1: Tak to gratulujem, uzi si to poriadne ale s rozumom. Citovat
pmultimix Vloženo 1. Březen 2007 Vloženo 1. Březen 2007 Zdravím už mám CHIP ve svém TDI úprava trvala cca 30 min se vším všudy. Auto lépe táhne jede o poznání lépe než před úpravou, jen je větší kouřivost při akceleraci... to sjem viděl na jednom autě. to je proto, protože se dostatečně nespálí směs, hned jde ven, protože tam turbo žene další várku. Chce to zvýšit přísun vzduchu nějakým kompresorem, nebo monstrozním sáním, ale roztavěj se ti válce Mimochodem, co říkáte na to, co mi napsal cimbu? Dle mého názoru CIMBU jako "nejznámější společnost" co se úpravy jednotek týče nemá rád, když někdo do podrobna pitvá jejich práci o které si myslí že ji dělají nejlépe ze všech. Jinak čtení to bylo celkem zabávné. Já osobně bych k CIMBU na úpravu ŘJ v žádném případě nešel, vzhledem k jejich vysoké ceně i přesto že slibují "ohromné záruky". Všechno přece závisí na tom jak se bude řidič k autu chovat. Jde mi o to, že když si to nechám čipnout, a auto prostě potáhne a bude jezdit líp od spodu a tak, tak prostě budu vytáčet a vytáčet ( i dkyž budu dbát na to, aby při vytáčení byl motor zahřátý), dokud to nezkurvím jde o to, že teď čip nemám a musím to točit do čtyřech, aby to trochu jelo, protože do dvou je to lenoch, a do tří to táhne slušně, ale když chci trošku tah, musí to přelézt trojku, což nevím, jestli řadit při čtyřech je pro tento motor dobré ... Čipnout benzína bych se nebál, nárůst výkonu neni zas tolik velký aby to mělo něčemu extrémě škodit, samozřejmě že se vše bude odvíjet od způsobu jízdy. Před čipem jsem měl dlouhodobou spotřebu 5,8L, s čipem mám 6,3L ale věřim že hned jak se sklidnim pujde to mírně dolů Hele, já mám dlouhodobou průměrnou (jezdím i často po praze a taky na chatu, tak 100km o víkendu celkem) a je to asi 7.4l/100 km podle počítadla. Jezdím a užívám si to, tu dynamiku, brzda, plyn, podřazení, vytočit, brzda, plyn .. rád jezdím a hraju si s tím autem. Myslím, že to čipnout, tak to za chvíli odrasím ... abych to nezníčil tím točením ... //jogofogo Co myslíš tím s rozumem?? Citovat
jogofogo Vloženo 1. Březen 2007 Vloženo 1. Březen 2007 Zdravím už mám CHIP ve svém TDI úprava trvala cca 30 min se vším všudy. Auto lépe táhne jede o poznání lépe než před úpravou, jen je větší kouřivost při akceleraci... to sjem viděl na jednom autě. to je proto, protože se dostatečně nespálí směs, hned jde ven, protože tam turbo žene další várku. Chce to zvýšit přísun vzduchu nějakým kompresorem, nebo monstrozním sáním, ale roztavěj se ti válce Mimochodem, co říkáte na to, co mi napsal cimbu? Dle mého názoru CIMBU jako "nejznámější společnost" co se úpravy jednotek týče nemá rád, když někdo do podrobna pitvá jejich práci o které si myslí že ji dělají nejlépe ze všech. Jinak čtení to bylo celkem zabávné. Já osobně bych k CIMBU na úpravu ŘJ v žádném případě nešel, vzhledem k jejich vysoké ceně i přesto že slibují "ohromné záruky". Všechno přece závisí na tom jak se bude řidič k autu chovat. Jde mi o to, že když si to nechám čipnout, a auto prostě potáhne a bude jezdit líp od spodu a tak, tak prostě budu vytáčet a vytáčet ( i dkyž budu dbát na to, aby při vytáčení byl motor zahřátý), dokud to nezkurvím jde o to, že teď čip nemám a musím to točit do čtyřech, aby to trochu jelo, protože do dvou je to lenoch, a do tří to táhne slušně, ale když chci trošku tah, musí to přelézt trojku, což nevím, jestli řadit při čtyřech je pro tento motor dobré ... Čipnout benzína bych se nebál, nárůst výkonu neni zas tolik velký aby to mělo něčemu extrémě škodit, samozřejmě že se vše bude odvíjet od způsobu jízdy. Před čipem jsem měl dlouhodobou spotřebu 5,8L, s čipem mám 6,3L ale věřim že hned jak se sklidnim pujde to mírně dolů Hele, já mám dlouhodobou průměrnou (jezdím i často po praze a taky na chatu, tak 100km o víkendu celkem) a je to asi 7.4l/100 km podle počítadla. Jezdím a užívám si to, tu dynamiku, brzda, plyn, podřazení, vytočit, brzda, plyn .. rád jezdím a hraju si s tím autem. Myslím, že to čipnout, tak to za chvíli odrasím ... abych to nezníčil tím točením ... //jogofogo Co myslíš tím s rozumem?? S rozumom ???? Bez rozumu si mozes dovolit jazdit jedine vtedy, ked si v aute sam a aj to len na nejakom zavodnom OKRUHU, ktory je len cely pre teba k dispozicii. Citovat
pmultimix Vloženo 2. Březen 2007 Vloženo 2. Březen 2007 Zdravím už mám CHIP ve svém TDI úprava trvala cca 30 min se vším všudy. Auto lépe táhne jede o poznání lépe než před úpravou, jen je větší kouřivost při akceleraci... to sjem viděl na jednom autě. to je proto, protože se dostatečně nespálí směs, hned jde ven, protože tam turbo žene další várku. Chce to zvýšit přísun vzduchu nějakým kompresorem, nebo monstrozním sáním, ale roztavěj se ti válce Mimochodem, co říkáte na to, co mi napsal cimbu? Dle mého názoru CIMBU jako "nejznámější společnost" co se úpravy jednotek týče nemá rád, když někdo do podrobna pitvá jejich práci o které si myslí že ji dělají nejlépe ze všech. Jinak čtení to bylo celkem zabávné. Já osobně bych k CIMBU na úpravu ŘJ v žádném případě nešel, vzhledem k jejich vysoké ceně i přesto že slibují "ohromné záruky". Všechno přece závisí na tom jak se bude řidič k autu chovat. Jde mi o to, že když si to nechám čipnout, a auto prostě potáhne a bude jezdit líp od spodu a tak, tak prostě budu vytáčet a vytáčet ( i dkyž budu dbát na to, aby při vytáčení byl motor zahřátý), dokud to nezkurvím jde o to, že teď čip nemám a musím to točit do čtyřech, aby to trochu jelo, protože do dvou je to lenoch, a do tří to táhne slušně, ale když chci trošku tah, musí to přelézt trojku, což nevím, jestli řadit při čtyřech je pro tento motor dobré ... Čipnout benzína bych se nebál, nárůst výkonu neni zas tolik velký aby to mělo něčemu extrémě škodit, samozřejmě že se vše bude odvíjet od způsobu jízdy. Před čipem jsem měl dlouhodobou spotřebu 5,8L, s čipem mám 6,3L ale věřim že hned jak se sklidnim pujde to mírně dolů Hele, já mám dlouhodobou průměrnou (jezdím i často po praze a taky na chatu, tak 100km o víkendu celkem) a je to asi 7.4l/100 km podle počítadla. Jezdím a užívám si to, tu dynamiku, brzda, plyn, podřazení, vytočit, brzda, plyn .. rád jezdím a hraju si s tím autem. Myslím, že to čipnout, tak to za chvíli odrasím ... abych to nezníčil tím točením ... //jogofogo Co myslíš tím s rozumem?? S rozumom ???? Bez rozumu si mozes dovolit jazdit jedine vtedy, ked si v aute sam a aj to len na nejakom zavodnom OKRUHU, ktory je len cely pre teba k dispozicii. já myslel jako jestli nemyslíš, že využíváním plného potenciálu čipnutého motoru to nemůžeš zkur*it Citovat
Grygy Vloženo 4. Březen 2007 Vloženo 4. Březen 2007 (editace) Byvalo to 1.9TDi 74kw Turbo z FRS, IC delany na zakazku, foto doam pozdeji. MAha.pdf Editováno: 4. Březen 2007, autor: Grygy Citovat
fabka Vloženo 4. Březen 2007 Vloženo 4. Březen 2007 Velmi pekny graf To mas na povodnych vstrekoch? Pls, napis viac info o upravach, alebo mi postni link ak to tu uz niekde je. Dik moc Citovat
jogofogo Vloženo 4. Březen 2007 Vloženo 4. Březen 2007 Velmi pekny graf To mas na povodnych vstrekoch? Pls, napis viac info o upravach, alebo mi postni link ak to tu uz niekde je. Dik moc Veru veru, detaily o upravach by sa hodili. Citovat
Grygy Vloženo 5. Březen 2007 Vloženo 5. Březen 2007 JAk jsem psal, turbo FRS, IC na zakazku, zaslepeny EGR, tot vse Podvozek FRS, ale ten koniky neprida, ze Citovat
jogofogo Vloženo 5. Březen 2007 Vloženo 5. Březen 2007 JAk jsem psal, turbo FRS, IC na zakazku, zaslepeny EGR, tot vse Podvozek FRS, ale ten koniky neprida, ze Vstrekovace ma povodne 74 kW, Ak ano, tak to je zaujimave. Citovat
jogofogo Vloženo 5. Březen 2007 Vloženo 5. Březen 2007 (editace) Ano puvodni=))Ale na me FRS nema=))) Vsak uvidime uvidime Len cakam kedy bude lepsi podvozok . S tym mojim povodnym by som v zatackach robil trojiteho axla. Ale ked bude aspon z FRS Tak ma nedobehnes ani bohovi VIVAT 74 kW TDI Editováno: 5. Březen 2007, autor: jogofogo Citovat
Grygy Vloženo 5. Březen 2007 Vloženo 5. Březen 2007 Ano puvodni=))Ale na me FRS nema=))) Vsak uvidime uvidime Len cakam kedy bude lepsi podvozok . S tym mojim povodnym by som v zatackach robil trojiteho axla. Ale ked bude aspon z FRS Tak ma nedobehnes ani bohovi VIVAT 74 kW TDI Oki, tesim se Jinak jsem ted par dnu preskakoval z te jeho 74kw do FRs a celkem jsem byl prekvapeny, jak je FRs motoricky tichsi.Hluk od kol beru, FRs ma na podvozku tlumeni, ale ten motor me prekvapil, traktor,no Citovat
jogofogo Vloženo 5. Březen 2007 Vloženo 5. Březen 2007 Ano puvodni=))Ale na me FRS nema=))) Vsak uvidime uvidime Len cakam kedy bude lepsi podvozok . S tym mojim povodnym by som v zatackach robil trojiteho axla. Ale ked bude aspon z FRS Tak ma nedobehnes ani bohovi VIVAT 74 kW TDI Oki, tesim se Jinak jsem ted par dnu preskakoval z te jeho 74kw do FRs a celkem jsem byl prekvapeny, jak je FRs motoricky tichsi.Hluk od kol beru, FRs ma na podvozku tlumeni, ale ten motor me prekvapil, traktor,no Hej Hej, som to tu uz niekde zaregistroval. To vies ja traktory veeelmi raaad Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.