Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Civic vypadá zezadu hrůzostrašně (dle mě) :feve: Ale jinak proč ne.

 

Jen to modrý podsvícení budíků a dalších prvků, to musí být v noci žůžo... nechápu tuhle módu, za to bych snad sekal ruce. 

A docela mě překvapilo, že nebrzděný přívěs může mít jen 500 kg... (což je většině jedno).

před 23 hodinami, Joker 85 napsal:

...Nejvíc co se mi na tom autě o proti Scale, golfu atd líbí je bezpečnost auta při zadním nárazu bohužel vykoupenou velikosti kufru...

Můžeš to trochu víc specifikovat?

Tak nová 3 má zvýšené množství ultra vysoce pevné oceli 980 megapascals nebo vyšší na 30% karoserie cca o 3% víc než předchozí model.

S přidáním nového obvodového nosníku a rámu zadní strany která se deformuje v akordenovém stylu, aby vytvořily pevné těleso, které dokáže obstát v nárazové síle s rámovou konstrukcí účinně pohlcuje energii. Nové spojení "front to Back" Vícesměrné kruhové struktury. Zvyšuje tuhost a zároveň snižuje zpoždění v přenosu energie. Atd atd. Je toho zásadního docela dost. 

 

 

 

mazda-3-next-gen-platform-(2).jpg

Aha, tak uvidíme, právě co jsem viděl testy z Ameriky minulých generací, tak to nebylo nějak výrazně lepší než konkurence. Ale jestli v této generaci provedli změny, tak je to dobré. Je škoda že u nás se netestuje zadní naráz (krom konstrukce sedaček) a Small Overlap.

Jen Pro pobavení.. Já jsem si včera myslel že jsem viděl zaparkovanou Scalu... Tak jsem se vrátil ze ji zkouknu a ona to Fabie :kol-18::smich:

Scala je jen pokračování Rapida a snaha použít jiné jméno na tom nic nezmění.

Upraveno od ferda25

  • Autor

Navštívil jsem autosalon Kia omrknout nového Ceeda a klidně bych to přirovnal k Toyotě. Je vidět, že udělali dobrý pokrok za ta léta, auto i v základu měkčenou palubku i vršky dveří, základ ve výplni textil, dražší syntetická kůže, prostor vzadu je, kombi špatně řešený kufr jako předchozí i30 ( Auris i Fabia jsou lepší). Dotaz k prodejci - má to vzadu multilink - prý tuhá náprava?. Víceprvkovou má i litr HB stačí se ohnout. Jestli je interiér kvalitní by ukázala jedna zima a tak 15tkm. Stojí za to ho omrknout, za 375tis combi ve výbavě s atmosférou ( ceník bez slev)?. Combi Executice 1.4T 530.

 

A3683AA5-6AC8-4CC9-9BE3-D27F3B21862C.jpegF1820E9C-A32B-4E77-A57E-16D475E7BECA.jpeg

B57E07C7-959A-4AF7-B8BC-70DC9A6DF3C5.jpeg

B7CB2F87-6265-4C63-9DB2-B52CD033E4FF.jpegEC2FCC13-98BD-4E44-9C3C-CDA4745797E8.jpeg

94268750-6D5D-4AF0-8CC0-FEBCFF57C6F8.jpegA1B95E99-F5D6-4152-A08D-EAB7737D25DE.jpeg82F6F6B0-F493-45A1-960D-B9B2607047EC.jpeg

BF843920-C88F-47EA-931D-9645DA71C8CD.jpeg2D88B7B0-6303-49A7-8D54-47D229A8F8DC.jpeg

Upraveno od Jan R.

Tak já ho mě koncem října na 4 dny.Byl to HB a výbava byla Exclusive.Motorizace 1.4 T-GDI 7DCT.Navíc metalíza a pakety Winter,Navi a Premium.Nerad jsem ho vracel.

Ten interiér je kvalitní.Spokojenost jak s jízdními vlastnostmi,tak převodovkou.LED světla a přepínání fungovalo skvěle.Najeto 480 km a kombinovaná spotřeba byla 6.7 litrů.

Upraveno od Dixik2

Test Mazdy 3, ikdyž to tak uplně není konkurent Scaly, ale spíš až Golfu a podobně:
https://www.auto.cz/mazda-3-2-0-skyactiv-g-90-kw-skvela-ale-ne-pro-kazdeho-128860?kapitola=2

 

Nevypadá to špatně, ale už ani ta atmosféra není nějak jednoduchý motor (vypínání válců, hybrid atd.), proti tomu je i to 1.0 TSI "jednoduchý" motor. Ale osobně se hodně těším na ten silnější benzín, to může být velmi zajímavé :)

  • 3 týdny později...
  • 3 týdny později...
V 14. 4. 2019 na 7:56, Martab napsal:

Aha, tak uvidíme, právě co jsem viděl testy z Ameriky minulých generací, tak to nebylo nějak výrazně lepší než konkurence. Ale jestli v této generaci provedli změny, tak je to dobré. Je škoda že u nás se netestuje zadní naráz (krom konstrukce sedaček) a Small Overlap

https://www.euroncap.com/en/results/mazda/3/35876

@Joker 85 Díky, výsledky vypadají dobře, jen je škoda že NCAP už není až tak o bezpečnosti, v protokolu spousta informací i tom, jak to dobře brzdí, ale o tom jak se při čelním nárazu posunuli jednotlivé prvky interiéru nic (a to to tam v minulosti bývalo...). Uvidíme co Scala, ale nečekám nic jiného než 5*, zajímavé budou ty "jemné rozdíly" které se ale musí hledat (tam bude mít Mazda počítám navrch).

Taky očekávám od Scaly 5 hvězd, ale nějaký terno to pravděpodobně nebude, spíše průměr. Automobilky se velice rádi chlubí inovací v bezpečnosti a u Scaly jsem nic nezaregistroval kromě neutuchající slávy kolem nalevky do ostřikovačů. 

Necháme se překvapit kol11

Jsem zvědavý, jak si SCALA vede v prodejnosti a objednávkách od svého uvedení :-) Přiznám se, že zatím jsem Scalu nikde na cestách nepotkal. Myslel jsem si, že jsem ji potkal už 2x, ale zatím se z toho nakonec vždy vyklubal Fiat Tipo a ne Scala :-D

  • Autor

Nedávno někde psali, že mají 4500objednávek ( tipuji ale i že jsou v tom zahrnuty auta na rozjezd na dalších trzích a CZ prodejci možná už mají objednanou druhou várku předváděček (2,3 auta)(musí je měnit po půl roce nebo km). Já zatím potkal tři. 1bfc781e8ca8eb406c0c2e54aced564f.jpg
Fakt by se mi líbila jako druhé auto ( za 350tis), ale zatím mi projevem motoru i výbavou a hlavně cenou vychází lépe Ceed 1.4 Cool. Chce to asi chvíli počkat.

04504BFE-04E8-49C5-8508-A4F0415B965D.jpeg

Upraveno od Jan R.

Chce to počkat na tu 1.0 TSI 70kW, to by mohl být zajímavý soupeř k té 1.4 CVVT v Ceedu.

Já potkal zatím dvě (počítám jen ty bez polepu z nějakého salonu).

Citovat
před 11 minutami, Jan R. napsal:

Nedávno někde psali, že mají 4500objednávek ( tipuji ale i že jsou v tom zahrnuty auta na rozjezd na dalších trzích a CZ prodejci možná už mají objednanou druhou várku předváděček (2,3 auta)(musí je měnit po půl roce nebo km). Já zatím potkal dvě. 1bfc781e8ca8eb406c0c2e54aced564f.jpg
Fakt by se mi líbila jako druhé auto ( za 350tis), ale zatím mi projevem motoru i výbavou a hlavně cenou vychází lépe Ceed 1.4 Cool. Chce to asi chvíli počkat.

 

 

Díky. Jinak souhlas auto je ok, jen ta cena je prostě moc nastřelená :-(

Jan.R: Motor 1.4 CVVT s novým modelovým rokem 2020 končí.To je od září 2019.

  • Autor
Chce to počkat na tu 1.0 TSI 70kW, to by mohl být zajímavý soupeř k té 1.4 CVVT v Ceedu.

Já potkal zatím dvě (počítám jen ty bez polepu z nějakého salonu).


A nově i H.i 30 Czech

Jo, konečně zajímavá nabídka u OIII. Za 440 kombi a ve výbavě vše, co člověk potřebuje. Scala boduje modernějším interiérem i exteriérem, LED světly, absencí čtyř očí...ale ovce je ovce, že. :) 

Zatim jsem ve Scale nejel, takze jizdne nemuzu hodnotit. Ale co vlastne krome vetsiho mista a "image" OIII nabizi navic? Vnejsi vzhled nechavam na vkusu kazdeho cloveka. Interier je oproti Scale materialy vcelku bida. Sedadla pro me osobne vyrazne horsi. Z techniky ma Octavia navic snad jen kolenni airbag. Vybava Ambition s paketem prakticky totozna. Pokud vezmu standardni nabidku, tak tam si Octavia rozdil 100 resp. 140 tis. u combi neobhaji.

  • Autor

Nechápu standartní nabídku ( únorový ceník asi nemá smysl u těchto 2 verzí) rozdíl vidím 45tis, Scala 395, ovce 440 i s autoAC. Argument může být léta vyráběný model bez dětských nemocí a hlavně ten nevzhledný tablet tam není. Že to má plastové výplně dveří při této slevě je jedno.

Uvidíme, co zákazníci, ale myslím si, že Scalu se součastným ceníkem zabili.

 

  • 2 týdny později...

Chlapi bacha, podle SM verze Scala 1.0 TSI 70kw nebude mít dvouhmotu, takže vibrace tam budou stejně jako v Rapidu 70kw.

 

Za cca  350tis.kč mě vychází velmi dobře  Renault Megane s 4válcem 1.33Tce ve výbavě Winter Edition. Když pominu fakt, že Megane je o 9cm širší v zadní nápravě, než Scala, tak právě motor 1.3Tce deklasuje všechny malé litry už jen kultivovaností a lineárnějším projevem odspodu. Dole uvádím, co dostanu ve výbavě winder ed.

• Hands­free  karta Renault
• Automatická  dvou­zónová klimatizace
• Dešťový a světelný senzor
• Přístrojový štít s multifunkčním barevným TFT displejem 7"
• Multimediální systém R­Link 2, displej 7"
• Denní LED svícení Edge Light
• Zatmavená zadní okna
• Disky kol z lehkých slitin 16
• Čelní, boční a hlavové airbagy řidiče i spolu­jezdce
• Tempomat  s omezo­vačem rychlosti
• Elektrické  ovládání předních a zadních oken
• Výškově  nastavitelné sedadlo řidiče s na­stavitelnou bederní opěrkou
• Volant potažený kůží
• Poloautomatická parkovací brzda
• Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavi­telná, vyhřívaná a sklopná
• Přední  a  zadní parkovací senzory
• Navigace pro systém R­Link 2

 

Upraveno od bobanHTP
oprava

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.