Srpen 3, 20196 r Autor Bych řekl, že se povedl. https://www.auto.cz/novy-volkswagen-golf-poprve-bez-kamuflaze-vzhledem-neprekvapi-130479?utm_source=facebook&utm_medium=dave&fbclid=IwAR19XGOYpPsOuSADluiTfLEtsVBd-CWnrhCc9diiV2TKFTs__NVL9VQblKo
Srpen 3, 20196 r Přijde mi až příliš bez nápadu. K tomu se děsím, co vymysleli v interiéru, a ceny radši nechci vidět.
Srpen 4, 20196 r Autor Konzervativní a fádní to asi musí být v rámci tradice s extra širokým C sloupkem.Nedivil bych se, kdyby 1.0TSi Trendline atakoval půl míče [emoji16]
Srpen 6, 20196 r Autor Tento rok by se měla ukázat plug-in Kia Ceed ( 1.6 s 8,4kWh baterií) a příští rok i ve FL i30, Scala jen zemní plyn.
Srpen 15, 20196 r Tady jedno dráždidlo pro ty, co tvrdí, že Scala dražší než XY je naprostý nesmysl - https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-cz/260-27316/?vin=TMBEG6NW6L3010696 Na atlasu hub mají i pár fotek, ale není tam vidět nic převratného kromě "koženého" čalounění a el. ovládané sedadla řidiče.
Srpen 15, 20196 r Autor Tak předváděčka, to je jasný. Když je tam taková sleva, může být i po nehodě, kroupech, kdo ví.
Srpen 15, 20196 r Autor To je tato U mě auto, na kterým se vystřídá x.řidičů, každý zkusí, co to dá u studeného motoru není nové. Každý to má jinak, za tu slevu to riziko nevzal.
Srpen 15, 20196 r V zimě jsem taky naložil asi jako každý předváděcímu Rapidu1, do domu bych nechtěl ☹️
Srpen 15, 20196 r Autor Ano, slevy jsou pěkné, ale i jako roční operáky, půjčovny kdo nekupuje auto na jeden, dva roky to nemusí být výhra.
Srpen 26, 20196 r https://www.auto.cz/kia-ceed-1-0-t-gdi-vs-skoda-scala-1-0-tsi-kdyz-chcete-normalni-auto-130718 Upraveno Srpen 26, 20196 r od Qual
Září 26, 20195 r Autor Toho chromu na nárazníku trochu moc, ale siuleta stále stejná, celek se povedl https://autoroad.cz/novinky/97770-novy-volkswagen-golf-8-2020-jak-se-vam-libi?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku
Říjen 7, 20195 r Jiná cesta konkurence......neříkám ani špatně ani dobře.....jen si myslím, že spousta lidí by dala přednost jednoduššímu a levnějšímu vozu, před dražším, ale zase nabitým moderními technologiemi..... https://www.autorevue.cz/hyundai-i30-nove-koupite-nejlevneji-v-historii-scala-by-se-mela-jeste-ucit
Říjen 7, 20195 r Autor Jj cena fajn, za to není ani snad FabieTa diskuze pod tím je záživná, kohouti na dvorku [emoji16]
Říjen 9, 20195 r Kdyz pominu bulvarni nadpis clanku, tak nerika nic jineho nez "neplnime prodejni cile, musime zlevnit a do konce roku to dohnat za kazdou cenu".
Říjen 9, 20195 r To v Nošovicích dost klesli, oni tvrdili že i30 je konkurence Octavie III, nikoli Scaly. Jedna věc jsou tyto novinové články, druhá realita když přijdete k nim na saloon a chcete se tím svézt aby jste to koupili. Naprostý nezájem. U škody se sice též nehýkají nadšením že jste si přišli pro jedno auto, ale nabídku udělají a když hodně chcete tak se i svezete. Sem rád že mam zas na 5 let pokoj, to doprošování mne moc nebaví.
Říjen 9, 20195 r Hlavne i30 nie je stavana pre ludi s detmi. Prezentuje sa to ako hatchback s peknym cca 400l kufrom, no priestorova katastrofa. S octaviou sa to moze tak porovnavat po priestorovej stranke s max o1. S obchodnikom som ja problem nemal ani s ponukou. Dokonca bol aj uprimny a pravdivo potvrdil to co som cital, ze mozem oproti skode, astre cakat vyssiu spotrebu u diesla. Problem i30 je podla mna jednoznacne priestor. Ked som sadol za seba, mal som cca 6-7cm miesta od kolien po sedak. V astre j mam cca 10, astra k mala 13, scala 17. Nevraviac o par detailoch co ten pocit stiesnenia este umocnovali. Kudor pekny, ale na scalu to nema. Co by som u nich videl ako plus, bolo spracovanie interieru, ergonomika a kvalita. Nemyslim si, ze scala je na tom zle, ale i30 mi prisla ergonomickejsia. Ale k tomuto sa vyjadrim vo vlastnom vlakne, ked cosi zajazdim. Po 2t km na scale este nejdem robit podrobnu recenziu :D Velke plus i30 je ta zaruka bez obmedzenia km. To som si podrobne predebatil, co to vsetko zahrna i podmienky a to bol najvacsi tahun u nich. U mna ale z porovnanych aut, bola i 30 posledna. Mozno to umocnil i dojem, ze predtym pol hodinu som bol v skodovke a tam scala proste bodovala. Priestor, kufor, detsky bicykel a ine veci na test co som priniesol hltala o 106 :) tie iste veci pri i30uz davali zabratz a bol to tetris.
Říjen 9, 20195 r Autor Já se Scalou také nejvíce 16km okruh, jakýkoliv autosalon v Praze to hned nabídne. Chybí mi jen 70kW a litr s automatem.
Říjen 9, 20195 r Autor Uvidí se, co registrace na konci roku. Nedávno jsem viděl nabídku i30 za 300 + 16 zimní kola a výkupní bonus. Tz. za 250 nové auto bez filtru, tubroefektu a mraky p.. kolem toho za to není ani Fabia. Pro 2 na cesty kolem komína lepší řešení v ČR asi teď není.
Říjen 9, 20195 r to zvezenie pocujem prvy krat, ze by s tym bol problem ist na skusobnu. ja som s tym nikde nemal problem. akurat v skode v jednej mi vraveli, ze mam prist dalsi den, lebo auto je stiahnute na nejakej akcii, kde ho prezentuju. ale tak to pri novinke beriem ako samozrejmost. jedine v com mi nevyhoveli, bolo zapozicat auto na noc s tym, ze pred zaverecnou by zapozicali a druhy den rano by som im ho vratil. chcel som to na nocnu jazdu skrz lediek. teda okrem opla kde ma poznaju a dali mi auto na noc domov, aby som vyskusal led matrixi bezproblemov. ale zas to beriem uz ako poziadavku nad ramec, no z mojej strany je to tak, ked za nieco uctuju dost vysoky priplatok rad by som to niekde i vyskusal realne Upraveno Říjen 9, 20195 r od csabac
Říjen 9, 20195 r Fabia se dá s bonusy v MPI Active sehnat kolem 220tis. Ale ano, i30 za 250 je dobrá nabídka, pokud někomu stačí hodně ořezaná výbava a dýchavičný motor. jak chce člověk něco "více", cena letí nahoru (ale to není výtka, to je u všech modelů a značek).
Říjen 9, 20195 r Autor Jj cena, kdo je ochoten vydat za segment C. Dá se ke Scale koupit i taková desingovka, ale raketa s 1.4T automat a je to přes 6kil.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.