Přejít na obsah

Scala a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

Ahojte, 

chcel by som sa Vás opytat aký je váš názor na novú kiu ceed sw. Uvažoval som o malom rodinnom aute a kedze môj rozpočet bol obmedzený skončil som pri scale. Zatiaľ na ňu ešte čakám, ale včera som si pozeral technické údaje a cenník pre novú ceedku combi. Samozrejme ze batozinovy priestor je podstatne väčší ako v scale. Na druhu stranu je motorizáciu litrových trojvalcov porovnateľná. Podľa špecifikácie je dynamika auta nižšia a hmotnosť o poznanie vyššia. Cenovka je približne na rovnakej úrovni. Aký je váš názor v porovnaní so scalou pri potrebe rodinného auta? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem o ní chvilku uvažoval, ale nakonec jsem šel do koncernu prostě ze zvyku, protože vím co od toho zhruba čekat. Ceed SW je rozměrově jinde než Scala. Nejvíc mě odrazovaly od Kie/Hyundai motory, protože ani v testech ani od uživatelů se neline žádná chvála co do projevu, tak spolehlivosti a naopak o 1.0 TSi všude jen pozitiva. Auto za tebe nikdo nevybere a tady bude většina pro Scalu a ni Kia fóru pro Ceeda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ja_som_laci podla mna auto je vydarene a kvalitne spracovane. Kamos ju ma a je spokojny. Po motorovej stranke je spotreba ale vyssia, to sa tu uz omielalo. V ceede som nesedel, ale bol som pozriet dvojicku i30, miesta vzadu na nohy, bolo ale katastrofalne malo. Najmenej z tych co som testoval a este menej ako predchodca scaly. A ak mas deti, vies, co to znamena pri dlhsej trase. Masaz chrbta od noh dietata. U mna priestor bol ten, co i 30odpisal. Ale ja som pozeral HTB, no combi bolo priestorom tak isto, lebo ma chcel ukecat na kombi, kedze videl, ze sme dosli s kombickom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som najskôr uvažoval na Fabiou combi. Vzhľadom ale na to, že žena má 180cm si nedokázala za mna ani sadnúť a autosedačka naklonená proti smeru jazdy za spolujazdcom bolo peklo. Až vtedy som si uvedomil aký je vnútorným priestor pre mna dôležitý. No a scala je v tomto geniálna. Väčší priestor ako v citroene c3 picasso čo má žena a tam toho pristoru je naozaj veľa.

Ceed ma láka batožinovým priestorom. Čo sa týka servisu neviem. Osobne mám Ceed I Hatchback 1.6 CCTV. A vymenil som okrem motora na tam aute už asi všetko. Ale možno sa KIA zlepšila od tých čias.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, ja_som_laci napsal:

Ja som najskôr uvažoval na Fabiou combi. Vzhľadom ale na to, že žena má 180cm si nedokázala za mna ani sadnúť a autosedačka naklonená proti smeru jazdy za spolujazdcom bolo peklo. Až vtedy som si uvedomil aký je vnútorným priestor pre mna dôležitý. No a scala je v tomto geniálna. Väčší priestor ako v citroene c3 picasso čo má žena a tam toho pristoru je naozaj veľa.

Ceed ma láka batožinovým priestorom. Čo sa týka servisu neviem. Osobne mám Ceed I Hatchback 1.6 CCTV. A vymenil som okrem motora na tam aute už asi všetko. Ale možno sa KIA zlepšila od tých čias.

Presne ako pises Scalu som bral koli vnutornemu priestoru ale nevedel som , že mi gratis pribalili mnozstvo problémov s kvalitou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dílenské spracovanie je myslím si nafúknutá bublina VW. Nechcem nikoho uraziť, ale kto sedel i v konkurencii, či roky sa vozil v inom (nap. ja tak oplúvaný opel), tak zistí, že VW teda žiaden zázrak nie je. Ale táto mýtická bublina drží ich ceny pri oäatovnom predaji hore. To jediné ako plus beriem z našich aút. Radšej by som ale tú mýtickú kvalitu i osobne zažíval. Žial včera som videl svoju starú astru u suseda stáť vonku a povzdychol som si, že to bolo bezproblémové auto, čo sa týka vozenia. A pritom len taký kúsoček chýba tej scale, aby fakt nenasierala. A to tá kvalita.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ceed je určitě fajn auto, líbí se mi. Největší problém je motorizace, 1.0 T-GDi se na TSI nechytá v žádném směru. Ale jestli máš benevolentnější rozpočet a přihodíš na 1.4 T-GDi, tak ten může být super. Za zmínku ještě stojí, že proti Scale nemá v základu LED světla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 minutes ago, csabac said:

Dílenské spracovanie je myslím si nafúknutá bublina VW. Nechcem nikoho uraziť, ale kto sedel i v konkurencii, či roky sa vozil v inom (nap. ja tak oplúvaný opel), tak zistí, že VW teda žiaden zázrak nie je. Ale táto mýtická bublina drží ich ceny pri oäatovnom predaji hore. To jediné ako plus beriem z našich aút. Radšej by som ale tú mýtickú kvalitu i osobne zažíval. Žial včera som videl svoju starú astru u suseda stáť vonku a povzdychol som si, že to bolo bezproblémové auto, čo sa týka vozenia. A pritom len taký kúsoček chýba tej scale, aby fakt nenasierala. A to tá kvalita.

Měl jsem astru a tam bylo dílenské zpracování dobré až na trochu koroze. Pak jsem měl citroen a tam to nebylo zdaleko ono. Teď škodu a je to zase na úrovni, která mi vyhovuje. Jinak mám zkušenosti ještě s renaultem a korejci a to +- jako ta škoda. Ale ono asi dycky záleží na tom, na jaké auto člověk narazí. Někdo je v servisu tak často, že si tam už s nima i tyká a jinej s tím samým modelem jen mění provozní kapaliny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 15. 4. 2020 na 15:31, Twisted napsal:

Ceed je určitě fajn auto, líbí se mi. Největší problém je motorizace, 1.0 T-GDi se na TSI nechytá v žádném směru. Ale jestli máš benevolentnější rozpočet a přihodíš na 1.4 T-GDi, tak ten může být super. Za zmínku ještě stojí, že proti Scale nemá v základu LED světla.

Ahoj, sranda je, že skladovka Ceed 1.4 T-GDI vyjde na stejno jako podobně vybavená Scala 1.0 TSI 85kw. Tady rozdíl je nebetyčný neje výkonem, ale i kultivovaností. O tom že Ceed je poctivý kompakt šírší o vícerocentimetrů zvenku i zevnitř už jsem pojednával dřív, nepočíteje multiprvkovou zadní nápravu v Ceedu vs. tyčku ve Scale :-) Scala je na podvozku Pola, s tím se člověk musí srovnat, proto vzadu je jen o 2cm širší, než Rapid... Ale tohle je na vyzkoušení, mě stačilo jak si sednu ze Scaly do Megane IV, zvenku už je zastaralý, ale komfort je prostě parádní a zase za cenu Scaly 1.0 TSI 85kw ve střední výbavě mám Megane 4válec 1.33 TCe 140k, kurnik a to je trochu jiné kafé, to se pozná při plném naložení pak :-)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každá mince má dvě strany, Ceed si zase tak snadno nenakonfiguruješ jako Scalu (a některé prvky v nižších výbavách citelně chybí), ceníkově už to dávno není taková sláva a 1.4 T-GDI si taky vezme více než Scala 1.0. Ale neříkám, že to není zajímavá možnost. Mégane je pro mě osobně ve všem kromě motoru nezajímavý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A opět je tu teoretik s podvozkem z pola. Kdy už tuhle kravinu přestanete šířit? Protože je to jednoznačně lež. O tom, že uvnitř ceed znatelně větší a prostornější, to bych teda taky silně pochyboval. Když si vezmu, že i30 je na tom oproti scale jednoznačně hůře. Ale v ceedu jsem nakonec neseděl, takže pravda to být může.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

@boonno ? Auto emocion❤

Ten nadpis článku je trochu mimoAle cenovka? Za to je Superb nebo už i nějaký osekaný Arteon a to sakra jiná liga.

Koukal jsem dnes na jednoho na Sauto, teda bez kůže s látkou a bez panoramy 890tis... total full, kolik?

Šel jsem dál? 

A pokud toto někdo porovnává se Scalou v total full za 700 tak to je na tom Scala líp než píše kolega @Husita??

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak by ste sa mali rozhodnúť medzi scalou a ceedom ktoré auto by ste zvolili a prečo? cena vychádza cca narovnako. Ceed 1.4 tgdi 140k gold + led pack. alebo scala výbava style + virtual kokpit 1.0 tsi 85kw ? v ceede ma laka motor predsa mam obcas auto úplne obsadene a plny kufor v scale je to zase priestor a výbava aj keď na druhú stranu neviem či mi treba až taku vybavu a možno polovicu veci ani nevyuzijem. neviem fakt ??‍♀️ obidve vozidla sú skladom ihneď k odberu 

Editováno: , autor: petka1892
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...