Přejít na obsah

Karoq a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Od včera naváží po Praze do showroomů, zajímala mě realita

Většinou má nad Karoqem navrch, ale je to až moc extravagantní, ten Karoq hlavně ve sportlinu mi přijde stylovější.

Materiály, provedení palubky, tapece v tom navrch má, ale některá řešení - kamera bez ostřiku a moc velku, zadní stěrač zvrchu, kufr opět plastový, ten klavírovaný plast na dveřích jak bude vypadat po 5.ti letech, madlo nahoru je více ergo, pod dnem žádný organizér rezerva a malý prostor  ....

Jo ten displej na správném místě mírně natočený k řidiči je fajn, za poslední dva měsíce 4 novinky a displej dole, snad už to výrobci pochopili).

Za mě ne

125026751_914016532461006_8314440988710060936_n.jpg

125066204_406413574101243_5854380504014725846_n.jpg

125180753_734774777385418_2486828573136472584_n.jpg

Snímek obrazovky 2020-11-13 v 17.54.28.png

Snímek obrazovky 2020-11-13 v 17.55.19.png

Snímek obrazovky 2020-11-13 v 17.56.31.png

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

No paskvil, nefím ... každopádně za paskvil někdy považuji svého klokana ... naposledy dnes ráno v poloprázdném městě mě skočil do dvoutaktu ... tvl. to je občas v tomto režimu rezonance a zvuk, jak by se to chtělo rozpadnout, zlatý třípísťák HTP, občasné rozjezdy pořád jak postřelená veverka, o pseudokonektivitě, která věčně nefunguje, nemluvím ... pár věcí a dokáže to zcela znechutit jinak povedené auto. Každopádně se pomalu připravuji na operaci výměny, uvidíme, co přinese příští rok facelift, protože když by se povedl a karoqa bych pořídil s  jiným motorem než 1.5 TSi, dal bych mu ještě šanci.

 

Každopádně jsem se v tom paskvilu od korejců projel a za mě by to šlo, motor 1.5 je kultivovaný, nehopsající, byť trochu líný, prostoru dost, výbava taky celkem v poho. Co mě vadí, jsou čidla ve ventilku a spotřeba je taky větší než u klokana ... no a je to krachující korejec, takže v současné době bych nekoupil ani za půlku, bo až firma za dva roky klekne ouplně, abych si pak nechal náhradní díly soustružit někde od vietnamců ve večerce ...

 

Dále výše zmiňovaný korejec z Nošovic. V tom jsem zatím nejel, jen jsem prolezl v salůnu. Ve skutečnosti to vypadá lépe, než na foto, sedí se v tom dobře, ovládací prvky taky celkem OK, kvalita materiálu dost dobrá ... jenomže, zasejc čidla ve ventilku, pokud jde o spotřebu a náklady servisu, o tom mě stačí, když mě vypráví kamarád, co má předchozí verzi. Takže do toho bych šel, jen jestli mě embéčko hodně nase.e (což není až tak nereálné).  Na druhou stranu, když jsem viděl poprvé yetiho, tak jsem také řekl, že taková příšera do baráku nepůjde ... no a měl jsem dva a byly to nejlepší embéčka, co jsem měl ... že já blbec se toho zbavoval ... 

 

Ono to sice není konkurence pro karoqa, ale začínám pokukovat po nějakém vytuněném litrovém kamiqu (ale to je chtě nechtě malé, byť by se dalo přežít), nebo dvoulitrovém Kodiaqu (s tím, že holt nebudu parkovat v garáži, protože ta byla stavěna předky na Š 120 a je malá i pro klokana, a pořídím mu nezávislé topení) ... protože mě nic jiného normálního a použitelného, než zasejc embéčko, nenapadá ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Textu hromada nic jsem se nedozvěděl :).

Ventilky a servis, jednoduché započítáš do provozu jako cokoliv jiného. Navíc ventilek je jednorázovka. Technic nepohodlne řešení, ale funguje to.

Co se týče cen servisu moje zkušenost velmi podobná, jako jinde. O ročním cyklu prohlídek je už na každé, aby se s podmínkami seznámil a jestli koupí nebo ne je na něm.

Rozhodně H se za 10 let dostal tam, kam se Francou a další nikdy nepodívá. A musí se nechat, jde jim to dobře. Více podobných výrobců je ku prospěchu nás zákazníků, čím bude větší konkurence se dá předpokládat rozumnější cena.

Nový Tucson kloubouk dolů, že šli do rizika s designem, a nedrželi se konzervativně při zemi. Předchozí generace byla designově hodně povedená.

Exteriér je na mě osobně za hranou, interiér povedený, možná zbytečně moc dotykového ovládání.

 

Díky za to, že je z čeho vybárat a v krámě není jen Trabant a S120 jako tomu bývalo :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky něco s mých zkušeností. Sice už jsem to tady někde psál, ale co už. Pro mně vždy byla škodovka srdcovka (105l, 120GLX, Felicia 1,3 MPI) ( pitkin , Mitshubishi Colt- manželka, Hovnei i 30 2x a nové 1 x i 10 - manželka). A opět jsem koupil ŠA a nelituji. Vždy jsem měl benzín. Jak jsem chtěl Karoqa, tak můj záměr byl 1,5. Kámoš mě varoval a poslechl jsem ho a myslím si, že jsem udělal dobře. Mám 1,6 TDI DSG a jsem na výsost spokojený. A jinou verzi co se týče benzín - nafta bych nebral. Nejsem trhač asfaltu ani brzdič kolon, a ani hltač km. Najedu 18 000 km ročně. Většinou město. A tak 1/3 dálkovky. Pokud neudělají normální benzínový motor a nebo nevyhraju miliony , To bych bral el.

A musím říct, že Pitkin nikdy více. Micák možná, Hovnei nikdy, 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tom to cele je, vybava, nabidka, cena, servis a dohromady to musi byt pro zakaznika zajimave.

Coz letos u Karoqa bylo. Moje zkusenost z let minulych byla se Skoda prodejci znacne negativni od samotneho vstupu do salonu az po jednani a cenu.

Letos mile prekvapeni, a dokonce se naucili i pujcovat vozy na vikend !!! A tresinka bylo financovani bez navyseni.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Já jsem si nakonfiguroval to co jsem chtěl a pak to poslal asi deseti prodejcům v okolí. Většina poslala slevu okolo 5%, místní mi nabídl 9% a pak se ozvali druzí nejbližší a ti mi nabídli 17% tak jsem si přihodil pár "drobností" a hlavně DSG. 

Editováno: , autor: nextcz
gramatika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Není třeba čekat, koukni na skladovky, nech si zaslat cenovou nabídku, pokud bude nějaká vhodná, případně si nakonfiguruj a nech si rovněž nacenit (u několka prodejců). Tiguan má jedinou nevýhodu ... není to škodovka :-) ... Cenově to versus karoq není až tak dražší, skoro bych řekl až srovnatelný. Mě se třeba nelíbí, protože z něj až moc čiší německá sterilnost, to auto nemá žádný náboj, jiskru ... ale to vlastně karoq skoro taky ne ... obejít salůny budeš moci, až budeš vědět, na čem si ...

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík, zkusím něco rozeslat. Bohužel chci naftu a tam je to se skladovkama mizerný a pokud jsou tak ve 4x4 a velké výbavě ... kde skladovka není aspoň podle webu pod 900t.  Já právě mám golf IV a VW se mi líbí. Karoq samozřejmě taky, ale jsou drobnosti ve kterých vítězí Tiguan, třeba lemy blatníků jsou dělané jiným stylem .. a mám rád hranatější design. Jsem prostě konzerva. Ale třeba se cenově nevejdu a půjdu do Karoqa, event. i Ateca by šla ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...