Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Před koncem roku provedli srovnání litrových tříválců

 

Podle výsledků z měření, konstrukce, pružného zrychllení, spotřeby

 

1. FORD 1.0 Ecoboost 92kW

2. Honda 1.0 VTEC 93kW

3. Suzuki 1.0 82kW

4. VW 1.0 81kW - nový filtr s katalyzátorem stojí 34370,-

5. Fiat 1.0 88kW

6. Opel 1.0 77kW

7. Kia/Hyundai 1.0 88kW

Dvouhmotový setrvačník má jen Ford a Fiat

 

Je tomu věnován celý 60.stránkový časopis

 

Ešte by bolo vhodné doplniť nejaký link alebo aspoň napísať, ktorý 60-stránkový časopis to robil. ;)

A je třeba doplnit, že tu dvouhmotu má i koncern, jen oni testovali Fábii a ta ji spolu s Rapidem nemá. Ale od Golfu/Leonu výše ji mají (u Pola a Ibizy si nejsem jistý).

  • Autor

JJ má ji Octavia, Scala ji podle mě dostane, když z toho chtějí mít Golfa VIII.

 

Ano Speciál Svět Motorů, překvapině nevyhrála Škoda, jak si každý myslí, že je platí. U Fordu je to pochopitelné, x-let už to vyrábí, nedávno se zjistil konstrukční nedostatek, toto už je inovované provedení.

  • 2 měsíce později...
  • Autor

70kW bez dvouhmoty, silnější 85kW ji má, CNG zatím nepopsali.

Ano, to platí u všech 85kW verzích. Bez dvouhmoty jsou verze 81kW ve Fabii a Rapidu.

  • Autor

Kultura chodu bude lepší, ale při poskakování po městě jakou bude mít životnost.

  • 1 měsíc později...

Měl jsem půjčenou 1,0 TSI 6st. manuál a za mě velmi dobrý motůrek. Tichoučký krásně pružný na danou třídu super.

  • 1 měsíc později...

Tenhle motor bude v klidu, já mam 1.2 TSI 63kW z 11/2010 a 450.000km najeto :) ... konkretne v motoru vse puvodni ... asi to bude zaneseny karbonem, ale je to usporny a obcas do toho naleju deci oleje :) takze do toho nenecham nikoho stourat :) ... tady je o valec mene, ale po rozborce toho Rapida si myslim, ze to bude OK.

Upraveno od ajkpark

  • 3 měsíce později...

V tom speciálu to byl nerovný souboj, protože Fábie kombi je lehčí o 200kg, než Focus, Astra, Civic atd...

Každopádně mimo soutěž byl nejlépe ohodnocený PSA 1.2 Puretech díky zátahu od spodu, holt objem nenahradíš ;-)

Když k tomu připočtu nový 4-válec 1.33TCe od Renaultu v ceně Scaly 1.0 TSI, tak asi vím co bych bral :-), navíc těch 9cm navíc v zadní náprave Meganu půjde poznat :-O

Jasně koncern má 1.5 TSI, jenže cena...

 

Osobně jsem pár stovek km najezdil v Hnůjdaj Kona 1,0 T-GDI 88 kW 
6 ST. MANUÁLNÍ (cca400km) a v

Škodě Kamzik 1,0 TSI 85kW 6 ST. MAN.(cca300km)

Pocitově se mi jednoznačně víc líbil 1.0T-GDI 88 KW. (hromada řeči jak to či ono jezdí tak jsem vyzkoušel.... A už nikdy více ??

Megane je super, vychází i cenově dobře, jen škoda že vzadu je sice širší, ale místa na nohy skoro jako Fabie...

 

Jel jsem tu 1.33 TCe 88kW (nepamatuji si úplně přesně, tu nejslabší co dávají). A jelo to hezky, spotřeba taky dobrá. Pocitově mi to hodně připomínalo 1.2TSI EA211, jen tomu docela nepříjemně poslali turbo v zátěži (prý je to normální).

 

  • 10 měsíců později...
On 10/1/2019 at 4:17 PM, bobanHTP said:

V tom speciálu to byl nerovný souboj, protože Fábie kombi je lehčí o 200kg, než Focus, Astra, Civic atd...

Každopádně mimo soutěž byl nejlépe ohodnocený PSA 1.2 Puretech díky zátahu od spodu, holt objem nenahradíš ;-)

Když k tomu připočtu nový 4-válec 1.33TCe od Renaultu v ceně Scaly 1.0 TSI, tak asi vím co bych bral :-), navíc těch 9cm navíc v zadní náprave Meganu půjde poznat :-O

Jasně koncern má 1.5 TSI, jenže cena...

 

 

1.2 puretech som skusal, ide pekne, ale nejaky zasadny rozdiel som nezaznamenal, dokonca rozjazdy ma lepsie vyladene TSI.

A co bolo pre mna dost dolezite - spotreba 1.2 puretech je tak o liter vyssia ako 1.0  TSI.

1,33 (85kw) v Megane mi bral o skoro dva litre viac ako TSI. A to je uz dost velky rozdiel

 

  • 2 roky později...

Mam tento motor v 81kw prevedeni s dsg sice iba mesiac,ale skutocne ho musim pochvali.Ci uz jeho ukazkove odhlucnenie,pruznost,spotrebu,zatial sa javi pre Scalu ako uplne vpoho motor,ale kvoli emisiam je aj riadne podtoceny a vkuse plachti,ale zase nieje problem hodit paku do rezimu S a hned je to o 2 prevodove menej...

Upraveno od Patrik1971

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.