Jump to content
Jan R.

1.0 TSi ve srovnání

Recommended Posts

Před koncem roku provedli srovnání litrových tříválců

 

Podle výsledků z měření, konstrukce, pružného zrychllení, spotřeby

 

1. FORD 1.0 Ecoboost 92kW

2. Honda 1.0 VTEC 93kW

3. Suzuki 1.0 82kW

4. VW 1.0 81kW - nový filtr s katalyzátorem stojí 34370,-

5. Fiat 1.0 88kW

6. Opel 1.0 77kW

7. Kia/Hyundai 1.0 88kW

Dvouhmotový setrvačník má jen Ford a Fiat

 

Je tomu věnován celý 60.stránkový časopis

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ešte by bolo vhodné doplniť nejaký link alebo aspoň napísať, ktorý 60-stránkový časopis to robil. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A je třeba doplnit, že tu dvouhmotu má i koncern, jen oni testovali Fábii a ta ji spolu s Rapidem nemá. Ale od Golfu/Leonu výše ji mají (u Pola a Ibizy si nejsem jistý).

Share this post


Link to post
Share on other sites

JJ má ji Octavia, Scala ji podle mě dostane, když z toho chtějí mít Golfa VIII.

 

Ano Speciál Svět Motorů, překvapině nevyhrála Škoda, jak si každý myslí, že je platí. U Fordu je to pochopitelné, x-let už to vyrábí, nedávno se zjistil konstrukční nedostatek, toto už je inovované provedení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

70kW bez dvouhmoty, silnější 85kW ji má, CNG zatím nepopsali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, to platí u všech 85kW verzích. Bez dvouhmoty jsou verze 81kW ve Fabii a Rapidu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kultura chodu bude lepší, ale při poskakování po městě jakou bude mít životnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem půjčenou 1,0 TSI 6st. manuál a za mě velmi dobrý motůrek. Tichoučký krásně pružný na danou třídu super.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tenhle motor bude v klidu, já mam 1.2 TSI 63kW z 11/2010 a 450.000km najeto :) ... konkretne v motoru vse puvodni ... asi to bude zaneseny karbonem, ale je to usporny a obcas do toho naleju deci oleje :) takze do toho nenecham nikoho stourat :) ... tady je o valec mene, ale po rozborce toho Rapida si myslim, ze to bude OK.

Edited by ajkpark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Michal Tvrdík
      Mam na tri dny pujcenou Scalu 1.0 TSI 85kW v manualu v zakladni Style vybave. Ac bylo primarni otestovani jizdy na 18” kolech, pisu sem neco k motoru. V bodech:
       
      Motor:
      - ve dvou lidech, s lehce nalozenym kufrem Scala jela vskutku slusne
      - lehke duneni trivalce ucitite pri startu/na jednicce pri rozjezdu, jinak se motor chova tise a kultuvovane
      - duneni muzete slyset, pokud pouzivate “radce” razeni, ktery napr. pri jizde do lehkeho kopce radi pouzit o stupen vyssi rychlost a ma tendenci motor pridusovat. Idelane ridit se citem a sluchem :)
      - aby auto vic zrychlilo treba pri predjizdeni, je idealni vic podradit, jinak plyn musi dost na podlahu a motor oziva kousek pred 2000 otackama
      - na klidnou, nenarocnou jizdu myslim idealni motor, spotreba viz. screeny
       
      Dalsi postrehy v obecném vlaknu. 
       
      Nize screeny spotreby. Oboji vetsinu cesty dalnice 120-130, jinak okresky s AC na polovine cesty. Horsi spotreba ovlivnena kolonami na dalnici. Velmi slusne myslim. 
       
       
       
       



    • By chipik
      Prodám náhradní díly z motoru BXE z Octavie, r.v. 04/2009. Ve 2013 při 212000km praskla ojnice - klasika. Vozidlo ale jezdilo převážnou většinu cest z Prahy do Bratislavy, takže motor byl i přes velký nájezd km naprosto v pořádku.
      Na prodej: vstřikovače, lišta, turbodmychadlo, pokud by někdo sháněl písty, vačka, hadice okolo motoru, el. instalace, tandemové čerpadlo, váha vzduchu, všechny ostatní čidla a snímače, setrvačník, alternátor, dále mám k dispozici velký setrvačník, spojkovou lamelu a přítlačný talíř..
      Pokud si ještě na něco vzpomenu, ještě dopíšu. Leží mi to doma v garáži od 2013 a zatím jsem neměl čas to rozebrat, nafotit a nacenit. V případě zájmu o některý díl napište dotaz spolu s cenovou nabídkou a po dohodě daný díl demontuji.
      Kontakt prosím do SZ.
      Děkuji.
       
      Je na tom ještě chladič spalin, EGR ventil, škrtící klapka sání, atd...
    • By Bubu2427
      Ahoj,
      potřeboval bych poradit. Kámoš mi nabízí ke koupi za pěknou cenu 1.9TDi s motorem BLS, bohužel s vykuchaným DPF (najeto 220000km a cena 25000). Díky tomu se nedostanu na přijatelnou cenu nového DPF, protože se starý musí vrátit. Chtěl bych tedy koupit nějaký jetý, který nechám vyčistit a dostanu se na cenu toho nového. Jenže nevím, jestli musím dodržet přesně OEM toho vykuchaného, které mi nadiktoval nebo můžu vzít jakýkoliv, který je určen pro motor 1.9 BLS? Poslal mi číslo dílu: 1K0254700NX.
      Díky za případné rady
    • By Bricciolo
      Mám Superb 2 2,0TDI, 103Kw. Najeto 270t. 
      Dneska se mi stalo, že jsem přidal plyn a najednou se ozval zvvuk, jako když odpojíte hadici od kompresoru. Navíc se poté přidalo rachtání z přední části. Jakoby od motoru. Chci se zeptat, co to může být? Mám se připravit na turbo? Nebo je to jen něco z výfuku? 

      Díky
×
×
  • Create New...