Jump to content
skarvada.radek

škubání motoru po zahřátí

Recommended Posts

Zdravím, mám Oct 92kw r.v. 97. Začalo mě trápit škubání motoru(téměř úplně ztratí výkon, bouchá).. Toto se projevuje, když se motor začne ohřívat(za studena nedělá), nedělá to pořád, někdy při nižších otáčkách(1500-2000) při plném plynu začne škubat a nejede, po chvíli se třeba chytne a poté ve vyšších (nad 4000) poškubává téměř vždy a není žádný výkon... Diagnostika ukáže pouze závadu v základním nastavení škrtící klapky, zkoušel jsme základní nastavení,ale vždy skončí chybou, ale tato chyba se projevuje už delší dobu i když cukání nebylo vůbec.. Zajímavé je - po přečtení některých diskuzí jsem podezříval(i vyměnil) váhu vzduchu, nezlepšilo se,ale patrný rozdíl poznám, když jedu s odpojenou váhou, cukání se velmi zmírní v nízkých otáčkách a ve vyšších je to také lepší - necuká tolik,ale výkon pořád chybí.. konektor váhy a vedení vypadá OK..

Prosím nějaké nápady co zkontrolovat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By Agraelos
      Zdravim,
       
      chtěl bych se, prosim, zeptat. Mám problém - už nějakou dobu se motor při volnoběhu (cca 800 ot./min) skoro pořád hejbe pod kapotou v motor. prostoru, jak za studena i za tepla, při různejch teplotách. V interiéru je chvění nepříjemně cejtit, občas to lze poznat i z venku. Ručička otáčkoměru při volnoběhu nikam nekmitá. Při držení plynu a následným zvýšení otáček (cca 1000 ot./min a víc) se motor téměř uklidní, dokud nepustím plynovej pedál. Sešlápnutí spojky nemá žádnej vliv. Během jízdy je vše v pořádku, jízda je plynulá, auto správně akceleruje. Nikde nic nebouchá, starty bezproblémový, vejfuk nadměrně nekouří, standardní spotřeba (tankování na Benzině), neztrácí se žádná kapalina, žádná větší netěsnost oleje, nesvítí žádná kontrolka. Olej měněnej (Mogul 5W-40, správná hladina) + všechny filtry (MANN, Bosch), EGR není zaslepenej, diagnostika neukázala související chybu.
      Napadlo mě, jestli není špatná nějaká část uložení motoru. Někdo řikal i vstřiky, ale řikám si, zda by to pak nemělo nadměrně kouřit, nebo běžet nepravidelně při jízdě. Slyšel sem, že i příp. dvouhmout. setrvák, avšak zespoda není slyšet žádný hluk (obecně spojka zabírá, jak má). Někoho i napadlo popř. zvednout volnoběžný otáčky, pokud to lze. Dostalo se ke mně, jestli není problém s vejfukem.
      Auto: Octavia II, 2.0 TDI-PD, 103 kW, 16V (BKD), r. v. 2004, najeto cca 240 tis. km
       
      Děkuju Vám za rady a odpovědi.
×
×
  • Create New...