Publikováno Březen 6, 20196 r Ahoj. Nevím kam to zařadit tak to dávám tady. Zkoušel už někdo s Karoqem terén? Mám 4x4 2.0 D 6st manuál a jsem z toho dost zklamán. Tu převodovku navrhoval někdo pro dálnici. Podvozek a převodovka má na dálnici velice slušné chování, málem bych to přirovnal k Oktávce. Ale do terénu se to fakt nehodí. Ani do lehkého. Proč? 1. První rychlostní stupeň na volnoběh 8 km/hod. Na pomalou jízdu terénem to fakt nestačí. Několik kamenů které chcete projet pomalu a spojka smrdí jako prase. Dvojka 16km/hod 2. Rozjezd do kopce díky rychlé jedničce je tragédie. I na asfaltu. Zkušenost z Itálie. 4 lidi a nebyl jsem schopen se rozjet do prudkého kopce u supermarketu kde místní s fiatama Panda zastavovali na pokec se sousedama. Motor chcípal a nebo jsem musel dát dost vysoké otáčky a pak smrděla spojka. Nepomůže ani tlačítko OffRoad... (to má snad kromě přepnutí obrazovky na nevzhledné budíky jedinou funkci a to zapnutí sjíždění z kopce) Za mne jsou terénní vlastnosti silné zklamání. Proti Yetimu palec dolů :-(
Březen 7, 20196 r 8 km/h jezdí i služební OIII. Ono, v terénu s tím stejně prakticky nikdo jezdit nebude.
Březen 7, 20196 r Čo znamená skratka SUV? Mnoho vodičov si dnes kupuje tzv. SUV vozy. Čo táto skratka znamená a aké sú výhody týchto vozidiel? Sú naozaj vhodné do terénu, ako si stále myslí veľa motoristov? Skratka SUV pochádza z anglického originálu sport utility vehicle, čo v slovenskom preklade znamená športové úžitkové vozidlo. Tieto vozidlá kombinujú výhody terénnych vozidiel s komfortom a vlastnosťami klasických osobných automobilov. Z tých terénnych si vzali predovšetkým mohutnosť, vyššiu svetlú výšku, teda aj schopnosť pohybu mimo cesty, a väčší priestor vo vnútri a v batožinovom priestore. Zároveň zostali komfortné a ľahko ovládateľné, tak aby sa čo najviac priblížili bežným autám. Sú navrhnuté hlavne na pohodlný pohyb v meste i mimo cesty, ale nie sú to terénne autá, s ktorými bývajú často zamieňané.
Březen 7, 20196 r Je to vše dáno stálým převodem ,ten je u manuálu moc do rychla. Když se nemohl rozjet do kopce s posádkou ani na asfaltu, tak je něco špatně! DSG je na tom o něco lépe.Je jasné že to není auto vyloženě do terénu ale základní rozjezd do kopce by měl být zachován.Jsme v kopcovitém terénu jsou stoupání/klesání 12 i více procent no a jestli se tam nemůže rozjet aniž by nesmrděla spojka tak potěš pánbůh. Tohle pěkně zavání . TD-KAROQ-cz.pdf 1.pdf Upraveno Březen 7, 20196 r od man.kar
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.