Alma Vloženo 9. Únor 2016 Sdílet Vloženo 9. Únor 2016 No vidíš to a taková blbost to byla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 9. Únor 2016 Sdílet Vloženo 9. Únor 2016 tak jasne,.. kdyz je vsechno nachysane,.. nemusi se nic upouset ja jen aby to bylo presny a nebyl pak treba poblitej motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koltmen Vloženo 29. Březen 2016 Sdílet Vloženo 29. Březen 2016 (editace) Zdravím, před 2 měsící (2500km) jsem vyměnil termostat na Fabii 1.4 MPi 50kW za originál včetně těsnění, ale teď mi začala okolo spoje prosakovat voda. Je možné že by se tak rychle zkroutil? Díky za odpověď Ed. : Tak jsem termostat vyndal a skutečně byl v místě příruby zkroucenej. Tak zkusím ještě jednou original a pak holt polský. Editováno: 31. Březen 2016, autor: Koltmen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koltmen Vloženo 7. Duben 2016 Sdílet Vloženo 7. Duben 2016 (editace) Tak jsem tu zase Po 7 dnech od výměny(700km) se termostat opět zkroutil u příruby. Je možný že to může být způsobeno něčím jiným než právě víkem termostatu? Díky Editováno: 7. Duben 2016, autor: Koltmen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Na prirubu daj tmel a mas pokoj .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 v živote som tmel na origo nemusel použiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Pokud jse příruba zkroutila,tak silně pochybuji,že to je originál. To jsem nikdy nezažil ani neslyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koltmen Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Je to přímo ze škoda-dílů - http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047121111sterm-termostat-mpi-cz-5229.html - česká prvovýroba , voda přímo teče po ohřátí motoru okolo příruby. Nemohlo by to odcházet vlivem špatného těsnění pod hlavou a následným tlakováním? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 Kup to priamo v ŠA a bude pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 zdravim, po 100000 mi rupol origos termostat, kupil som nový original z prvovýroby-komplet cele teleso, ktorý vydržal niečo cez rok a znovu to riešim - začal prepušťať, ručička sa dostala tak na štvrťku cca 45 stupnov, tak som kupil ten polský so segerkov, funguje, ale nie dobre, zrejme tiež prepúšťa, lebo motor sa ohrieva citelne dlhšie, to znamená dlhší chod na sytič - vyššia spotreba a teraz v zime to bude o to horšie......čo by ste mi doporučili kupiť, aby to konečne fungovalo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 Ahoj,tak nejlíp je original. Asi jsi trefil na špatný kus,ale taky odchází.. Náhrady-řešení se ségrovkou je dobré,ale přesně jak píšeš jsou nepřesné,ale zase ne všechny! Zkus tu náhradu koupit od jiného dodavatele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 kupil som origoš cele teleso termostatu, vcera som ho vymenil a fachčí dobre - na prevadzkovu teplotu sa dostane za 1/3 času polskeho termostatu !!! mam tam čidlo teploty so žltou bodkou, neviem či tam ma byt toto, alebo ine - mechanik vravel že su viacere typy, neviete niekto ake je vhodne ? mam 44kw 2002 ročnik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2016 ak si kúpil origo celé teleso,tak muselo byť aj s čidlom teploty teleso 047121111S čidlo teploty 06A919501A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 (editace) tak to znova riešim, ručička teploty mi ostava stáť pár milimetrov pred ryskou, tam sa dostane až po dlhšom čase, čo to zamená ? že jemne prepúšťa termostat ? tak isto sa mi začala špiniť nádržka chladiacej kvapaliny, takže začalo prepúšťať tesnenie pod hlavou, dostáva sa olej do chladiacej a tým pádom zrejme zanáša aj termostat....alebo sa mýlim? ? už ma to serie, každý rok riešim termostat a každé 2 roky tesnenie pod hlavou, naposledy bola hlava prebrúsená - zrovnaná, aj tak to nepomohlo.... Editováno: 17. Listopad 2017, autor: acylpyrin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Choroba týchto motorov ...ale olej nema nič spoločné s termostatom môže byť zle.cidlo termostat alebo ručička na palubovke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 22. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2017 V 17. 11. 2017 na 22:50, stukator napsal: Choroba týchto motorov ...ale olej nema nič spoločné s termostatom môže byť zle.cidlo termostat alebo ručička na palubovke tesne ako vybehne ručička na rysku - 90 stupnov pustím kurenie a ručička sa mi o nejake 3mm posunie, to by sa nemalo stať pri funkčnom termostate všakže ? alebo sa mýlim ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3dclub Vloženo 4. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2018 Zdravím , trošku se blbě zeptám :) Je něco špatně , pokud po pár minutách jízdy topí topení , ale ručička teploty chlad. kapaliny je stále na nule ? Ručička se mi začne pozvolna zvedat tak po cca pěti minutách jízdy , pak se drží přesně na polovině. Podotýkám , že jsem po výměně chladiče a náplně. 1.4 MPI 50kW Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepo316 Vloženo 10. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2018 (editace) Je úplne normálne, že auto už kúri a teplota ešte ešte nevystúpila nad tych cca.30-40 C, kde sa začína merianie... Inak ja tiež som už menil pred rokom a pol tesnenie pod hlavou (prenikal mi olej do chladiacej zmesi a potom už voda do oleja) a bol kľud asi rok. Teraz opätovne to isté (olej vo vode) ale už je8em na to, nebaví ma to, jazdím tak ďalej, všetko ide ako má, navyše je to auto len do mesta nechodím dalej ako 5-10 km... Imho termostat som už tiež menil ako ako aj čerpadlo... A keď vidím že problémy su aj po prebrúsení hlavy isto do toho nebudem ďalej investovať... Editováno: 10. Listopad 2018, autor: pepo316 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3dclub Vloženo 30. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2018 Čaute, tak jsem teď vypozoroval, že po zahřátí motoru na 90°C a následné jízdě z kopce (bez plynu) klesne ručička teploty na nějakých zhruba 70-80°C. Předpokládám, že termostat je off a výměna se mi nevyhne ?Díky. .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 31. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2018 Jestli ty ten teploměr nějak moc nesleduješ.Po otevření termostatu se může stát,že klesne teplota,tím i ručička teploměru.Zejména u motoru,který se ohřívá a jde tedy o první otevření.Větší problém by byl,kdyby termostat neotevřel a teplota stále stoupala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
3dclub Vloženo 1. leden 2019 Sdílet Vloženo 1. leden 2019 Tak lepší sledovat, než na to kašlat :) Přijde mi prostě divný když to 40 minut valím po dálnici a pak sjíždim Barrandov dolů a teplota si jen tak klesne.. VAG bohužel nemám abych se podíval jestli něco ukazuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 18. Únor 2019 Sdílet Vloženo 18. Únor 2019 V 1. 1. 2019 na 12:47, 3dclub napsal: Tak lepší sledovat, než na to kašlat :) Přijde mi prostě divný když to 40 minut valím po dálnici a pak sjíždim Barrandov dolů a teplota si jen tak klesne.. VAG bohužel nemám abych se podíval jestli něco ukazuje. jasne že je to zle, buď je to termostat, alebo čidlo teploty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza Čáp Vloženo 22. Březen 2019 Sdílet Vloženo 22. Březen 2019 Ahoj, chci se zeptat, měním termostat a mám tu 2 rozdílné termostaty chladiva (celý termostat vypadá na chlup stejně). Tak se chci zeptat zda tam může tenhle být, nebo tam tuhle konkrétní součástku mám nechat raději původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 21. Červen 2019 Sdílet Vloženo 21. Červen 2019 ahojte, odkial kupujete termostat ? mám stálen ten istý problém, vydrží pár mesiacov, potom ho skrúti a začne tiecť cez prírubu....kupoval som prvovýrobu od https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/047121111sterm-termostat-mpi-cz-5229.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 24. Červen 2019 Sdílet Vloženo 24. Červen 2019 Môžem použiť tento termostat ? https://www.autodoc.sk/valeo/8122317 mam 1,4MPi 44kw 2002 AZF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.