Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Zdravím, před 2 měsící (2500km) jsem vyměnil termostat na Fabii 1.4 MPi 50kW za originál včetně těsnění, ale teď mi začala okolo spoje prosakovat voda. Je možné že by se tak rychle zkroutil?

 

Díky za odpověď

 

Ed. : Tak jsem termostat vyndal a skutečně byl v místě příruby zkroucenej. Tak zkusím ještě jednou original a pak holt polský.

Editováno: , autor: Koltmen
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Tak jsem tu zase :kol-32:

Po 7 dnech od výměny(700km) se termostat opět zkroutil u příruby. Je možný že to může být způsobeno něčím jiným než právě víkem termostatu?

 

Díky

Editováno: , autor: Koltmen
  • o 7 měsíců později...
Vloženo

zdravim, po 100000 mi rupol origos termostat, kupil som nový original z prvovýroby-komplet cele teleso, ktorý vydržal niečo cez rok a znovu to riešim - začal prepušťať, ručička sa dostala tak na štvrťku cca 45 stupnov, tak som kupil ten polský so segerkov, funguje, ale nie dobre, zrejme tiež prepúšťa, lebo motor sa ohrieva citelne dlhšie, to znamená dlhší chod na sytič - vyššia spotreba a teraz v zime to bude o to horšie......čo by ste mi doporučili kupiť, aby to konečne fungovalo ?

Vloženo

Ahoj,tak nejlíp je original. Asi jsi trefil na špatný kus,ale taky odchází.. Náhrady-řešení se ségrovkou  je dobré,ale přesně jak píšeš jsou nepřesné,ale zase ne všechny! Zkus tu náhradu koupit od jiného dodavatele.

Vloženo

kupil som origoš cele teleso termostatu, vcera som ho vymenil a fachčí dobre - na prevadzkovu teplotu sa dostane za 1/3 času polskeho termostatu !!!  mam tam čidlo teploty so žltou bodkou, neviem či tam ma byt toto, alebo ine - mechanik vravel že su viacere typy, neviete niekto ake je vhodne ?  mam 44kw 2002 ročnik

  • o 11 měsíců později...
Vloženo (editace)

tak to znova riešim, ručička teploty mi ostava stáť pár milimetrov pred ryskou, tam sa dostane až po dlhšom čase, čo to zamená ? že jemne prepúšťa termostat ? tak isto sa mi začala špiniť nádržka chladiacej kvapaliny, takže začalo prepúšťať tesnenie pod hlavou, dostáva sa olej do chladiacej a tým pádom zrejme zanáša aj termostat....alebo sa mýlim? ?

už ma to serie, každý rok riešim termostat a  každé 2 roky tesnenie pod hlavou, naposledy bola hlava prebrúsená - zrovnaná, aj tak to nepomohlo....

Editováno: , autor: acylpyrin
Vloženo
V 17. 11. 2017 na 22:50, stukator napsal:

Choroba týchto motorov ...ale olej nema nič spoločné s termostatom môže byť zle.cidlo termostat alebo ručička na palubovke 

 

 

tesne ako vybehne ručička na rysku - 90 stupnov pustím kurenie a ručička sa mi o nejake 3mm posunie, to by sa nemalo stať pri funkčnom termostate všakže ? alebo sa mýlim ?

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Zdravím , trošku se blbě zeptám :)
Je něco špatně , pokud po pár minutách jízdy topí topení , ale ručička teploty chlad. kapaliny je stále na nule ?
Ručička se mi začne pozvolna zvedat tak po cca pěti minutách jízdy , pak se drží přesně na polovině.

Podotýkám , že jsem po výměně chladiče a náplně.

1.4 MPI 50kW

Díky.

Vloženo (editace)

Je úplne normálne, že auto už kúri a teplota ešte ešte nevystúpila nad tych cca.30-40 C, kde sa začína merianie... 

Inak ja tiež som už menil pred rokom a pol tesnenie pod hlavou (prenikal mi olej do chladiacej zmesi a potom už voda do oleja) a bol kľud asi rok. Teraz opätovne to isté (olej vo vode) ale už je8em na to, nebaví ma to, jazdím tak ďalej, všetko ide ako má, navyše je to auto len do mesta nechodím dalej ako 5-10 km...

Imho termostat som už tiež menil ako ako aj čerpadlo... A keď vidím že problémy su aj po prebrúsení hlavy isto do toho nebudem ďalej investovať...

Editováno: , autor: pepo316
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Čaute, tak jsem teď vypozoroval, že po zahřátí motoru na 90°C a následné jízdě z kopce (bez plynu) klesne ručička teploty na nějakých zhruba 70-80°C.

Předpokládám, že termostat je off a výměna se mi nevyhne ?
Díky. .)

Vloženo

Jestli ty ten teploměr nějak moc nesleduješ.Po otevření termostatu se může stát,že klesne teplota,tím i ručička teploměru.Zejména u motoru,který se ohřívá a jde tedy o první otevření.Větší problém by byl,kdyby termostat neotevřel a teplota stále stoupala.

Vloženo

Tak lepší sledovat, než na to kašlat :)
Přijde mi prostě divný když to 40 minut valím po dálnici a pak sjíždim Barrandov dolů a teplota si jen tak klesne..

VAG bohužel nemám abych se podíval jestli něco ukazuje.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
V 1. 1. 2019 na 12:47, 3dclub napsal:

Tak lepší sledovat, než na to kašlat :)
Přijde mi prostě divný když to 40 minut valím po dálnici a pak sjíždim Barrandov dolů a teplota si jen tak klesne..

VAG bohužel nemám abych se podíval jestli něco ukazuje.

 

jasne že je to zle, buď je to termostat, alebo čidlo teploty

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, chci se zeptat, měním termostat a mám tu 2 rozdílné termostaty chladiva (celý termostat vypadá na chlup stejně). Tak se chci zeptat zda tam může tenhle být, nebo tam tuhle konkrétní součástku mám nechat raději původní.

 

termostat1.jpg

termostat2.jpg

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...