Přejít na obsah

Automobilky vs. nařízení EU


MilanHos

Doporučené příspěvky

Nu a proč jsem kupoval teď nové auto s tzv. "ubohým" motorem 1.0 Mpi. No protože chci s tímto autem a motorem dožít a aby něco ještě vydrželo,  i když to není žádný trhač asfaltu, ale i s tímto  se dá vyblbnout . Celý život jsem si jezdil podle svého vědomí, svědomí a řidičského umu, nikdy jsem vážně neboural, auto mi nekecalo do řízení a neomezovalo mě.  Ježdění  autem mě vždy bavilo. Za nějaký čas to bude jen  "bezpohlavní" dozorovaná  přeprava z místa na místo. Koho bude bavit jízda autem, tak si bude muset zaplatit jízdu na závodním okruhu a ještě si k tomu půjčit speciální sportovní auto. Ostatní budou jezdit od nabíječky k nabíječce a "Velký bratr"  je bude na dálku kontrolovat , omezovat a pokutovat. 

"Vstříc zářným zítřkům" - nepřipomíná Vám  tento slogan nějakou tu temnou , minulou dobu ..............?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není o nějakých klíčích. Pokud bych si měl vybrat to, co tu bylo před rokem 89 a to, kam spěje EU nyní, tak zcela jednoznačně volím nynější EU. To ale neznamená, že se mi některé věci eurobuzeranismu musí líbit.

Už jen to, že můžeš svobodně napsat názor. Za totáče by Tě již vyšetřovala STB a i s rodinou by Tě vyhodili ze zaměstnání, …..

Navíc by takováto diskuse nikdy nevznikla. Nepovolili by ji. A protože se auto nedalo pořádně koupit, byla by i fóra vlastně zbytečná.

Historicky - cokoliv přišlo z východu bylo vždy katastrofa. Tak tomu bylo, je i bude.

Mimochodem, připadá mi to, že trochu odbočujeme od tématu (mj. i mojí vinou). Vraťme se tedy k autům a nařízením EU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokud si do europarlamentu budou lidé volit takové zástupce, kteří tam vymýšlejí mimo jiné takové hovadiny, lepší to asi nebude. 

A nemyslím si, že i kdybychom v EU nebyli, že by to bylo pro nás o moc lepší. 

A vlastně si za to můžeme sami, jen se podívejte kolik lidí zde na fóru chválí různé asistenty... a od toho se to odvíjí, je o to zájem, tak to vnutíme všem. A automobilky proti tomu protestovat nebudou. 

Něco jiného je ta histerie okolo emisí, jenže tu už asi těžko někdo zastaví. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Četl sem ještě zajímavý článek, který mimo jiného obsahoval:

Citovat

Evropský parlament schválil snížení automobilových emisí CO2 do roku 2030 o 40 procent oproti stavu z roku 2021

Podle dnes platných pravidel by to znamenalo průměrnou spotřebu 2,4 l/100 km

O návrhu budou ještě jednat členské státy a Evropská komise. Pokud projde, hluboce zasáhne nejvýznamnější průmyslové odvětví v EU i životy milionů lidí

Na zpomalení klimatických změn se přitom toto snížení nemůže výrazněji projevit

zdroj:https://autobible.euro.cz/

 

Od roku 2030 si už asi nikdo z nás nekoupí auto s klasickým spalovacím motorem.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blbé je, že tyto výmysly tvoří ouřadové z evropské komise a jejich volbu nikdo z nás neovlivní protože je běžní občané nevolí. My volíme až ty co tyto návrhy schvalují. A ti tyto návrhy minimálně o 50% zmírnili. Bohužel někteří nýmandi ani nevědí pro co hlasují. 

Věřím, že se s tím wv group nějak poperou a vytvoří tu nejmírnější cestu jak tyto asistenty do aut napasují. Jako příklad třeba zmíním levnou variantu hlídání tlaku v pneu. 

Pokud třeba půjde vypnout akustické upozornění na rychlost a jen se objeví hláška na maxidotu tak budu spokojenej, občas přemýšlím jak rychle můžu v některých úsecích jet, protože značení stojí za hovno. Automatické brždění naštěstí odpískali takže cajk. 

Přečtěte si to resumé v článku na auto.cz.

 

A pokud ty návrhy tvoří podobní bezmozkové co třeba ten trpaslík ve videu co jsem tady postnul tak teda potěš. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DušanV Velmi hezky řečeno. Taky tu někdo dobře zmínil tu přípravu na start letadla. Dnes všichni vypínáme S/S, za 5 let budeme před každou jízdou projíždět infotainment a vypínat další tři polofunkční nesmysly. Pak už je otázka, jestli časem vypnout půjdou. EU údajně argumentuje tím, že chce připravit řidiče na autonomní řízení a převzít od nich část kontroly nad vozidlem. No není to úžasné? S takovou za 20 let budeme všichni jezdit jedním standardizovaným eurovozidlem a maximálně 30 km/h... Tak hlavně běžte letos k volbám.

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To prolomení nulové hranice alkoholu za volantem od ODS s tím asi souvisí ?

V podstatě Teslu brzo zastavíš u hospody, během kalení odvozí x lidí domů jen tak autonomě, tobě se tím naplní elektronická peněženka k zaplacení útraty a ještě tě obveze dom ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, Twisted napsal:

...EU údajně argumentuje tím, že chce připravit řidiče na autonomní řízení a převzít od nich část kontroly nad vozidlem. No není to úžasné? ...

Ať převezmou, ale ať potom převezmou i zodpovědnost za následky když takový systém udělá chybu.

 

U toho aktivního omezení rychlosti se nemusíme ani bavit o nějakém překračování rychlosti. Tachometr není cejchované měřidlo a nepamatuji si auto, ve kterém by tachometr ukazoval 90 a auto těch 90 reálně jelo, vždy je to něco mezi 85-87km/h reálně. Už vidím jak se tak dojedou dvě auta na od dvou výrobců, kde jedno pojede 85 a druhé 87 a začnou se předjíždět...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, s tou rychlostou uz to zacina byt podivne aj dnes. Napr novy WV Touareg pri zapnutom adaptivnom tempomate sleduje mapove podklady a dle toho upravuje rychlost. Dle jedneho testu, ktory som videl, v zakrutach az zbytocne  moc brzdi.

A riesenie? Adaptivny tempomat nepouzivat alebo manualne pridat plyn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, MilanHos napsal:

To prolomení nulové hranice alkoholu za volantem od ODS s tím asi souvisí ?

V podstatě Teslu brzo zastavíš u hospody, během kalení odvozí x lidí domů jen tak autonomě, tobě se tím naplní elektronická peněženka k zaplacení útraty a ještě tě obveze dom ??

ale prd, to je jen ubohý populismus ptáků páč jsou v koncích, jsme v česku a všichni víme jak by to dopadlo v reálu. A k euvolbám. koho volit? Po volbách budou všichni loajální a stejný euroovce. Jsem i veteranista, to co provedli naši nýmandi s obnovením kšeftu pro ČKP stačí a to ještě mělo platit POV dle EU i na zahradní sekačky a vergly co nikdy veřejnou komunikaci neuvidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co by se stalo po toleranci 0,5 promile? Nic. Ti, co mají šest zákazů řízení nebo šet piv sednou za volant stejně jako teď. Akorát nebudou o řidičáky přicházet lidi se zbytkovým alkoholem, kteří jsou reálně ve většině případů násobně méně nebezpeční než nevyježdění teoretici hypnotizující rychloměr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

@Rada007 v jiných tématech už se zbytečně moc rozepisuješ o emisních problémech automobilek, to se může řešit třeba tady, v ostatních tématech to jen láká odbíhat od tématu.

 

To že automobilky nějakým způsobem podváděly v testech emisí je jen určitá obrana vůči nesmyslnému, příliš rychle nucenému snižování emisí. A teď když tyto emise musí automobilky testovat pod přísným dohledem se teprve ukazuje do jakýho kopru by se motory dostaly už daleko dřív. Všechny tyto kroky se snížováním emisí jsou jen vykořisťovací praktiky států, aby z automobilek kterým se donedávna skvěle finančně dařilo část jejich zisků získaly. Ale už je jim u prdele kde mají vzít peníze na vývoj nových motorů které musí rok co rok revidovat a alternativních pohonů na které není zdaleka připravena infrastruktura. No prostě si to musí vzít na zákaznících. A takhle to půjde dál a dál dokud se domeček z karet uplně nezhroutí a nastane krize která nemá obdoby.

Editováno: , autor: MilanHos
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...