Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ohledně klimatizace, za sebe rozhodně automatickou, v F1 mam ten poloautomat a člověk to jednou nastaví a sahá na to minimálně. U F3 a automatické klimatizace to je podobné. Když jsem jezdil s auty a manuální AC, vždy to bylo o neustálém nastavování “teploty” podle toho zda se jelo ve stínu nebo ne…

Vloženo

@ohler, ak jazdíš 25-30 tisíc km ročne, nebolo by lepšie kúpiť Fabiu s motorom 1.4 TDI? Viem, že s LPG sa dajú náklady naftového motora podliezť, ale tá spotreba u TDI je viac než rozumná, nemusíš riešiť prerábku na plyn a s tým spojené prípadné problémy a ku všetkému to má aj nejaký výkon/dynamiku a vzhľadom na vyššiu obstarávaciu cenu nového vozidla, určite nájdeš aj kúsky s vyššou výbavou. V tvojom cenovom limite sa dá z tých nafťákov pekne vyberať a ak akceptuješ vyšší kilometrový nájazd, nemusíš minúť ani celý svoj rozpočet.

Vloženo
41 minutes ago, Ondra16V said:

Tak zrovna F3 s 1.4TDI bych nechtěl :wacko:

Tiež to nie je moja šálka kávy (málo valcov), ale ak by som si mal vybrať pre vyššie uvedený ročný nájazd medzi 1.0 MPI a 1.4 TDI, tak to už radšej tá nafta.

Vloženo (editace)

1.0 mpi s  automatickou klimatizaci taky nebude moc. Novejsich malo jetych 1.0 mpi moc neni (f3). Nejsem si jist, jestli te v bazaru nechaji merit komprese.

Editováno: , autor: lemra79
Vloženo

Za mna nafta v F3 nema vyznam, tam jedine benzin. Pokial mu nevadi 1,0 MPI 55kW 95Nm a doteraz mu staci  HTP 47kW a 112Nm, tak asi vie do coho ide. Pise ze chce jednoduchy motor a to to MPI je. Ono ani TSI nie je zase tak komplikovany a s dnesneho pohladu hybridov uz vobec nie.

Fabie 1,4 TDI sa vacsinou fasovali ako firemne, kde bude najazd urcite vacsi. Zatial tu zaznel iba rocny najazd ale nepadlo tu o dobe pouzivania vlastnenia vozidla kolko sa predpoklada. Tiez dolezity udaj.

 

https://www.autobazar.eu/detail-autoesa/skoda-fabia-combi-iii-10-mpi-clever/AbSVtOxTnP0/

 

https://www.autobazar.eu/detail-aaa/skoda-fabia-combi-10style-servkniha-tempomat/AeKlmqZs3Ej/

 

toto som nasiel ale najazd uz cez 150tkm, ono celkovo tieto MPI su vacsinou vybava active, v lepsich vybavach je malokedy to byvali TSI.

Vloženo

Když byly tyto motory MPI uvedeny na trh, tak jsem tuším někde četl, že jejich samotná mechanika je stejná a lze snadno udělat ze 44kW přehráním softu verzi 55kW, ale jistý si nejsem 🤔

Vloženo

Měl bych ještě otázku. Zkontroloval jsem auta přes cebii. Ale záznam o kilometrech je až když auto bylo dovezeno. Jde nějak přímo přes škoda servis zjistit kilometry pokud bylo servisované ve škodovce?

Díky 

Vloženo
před 4 hodinami, tom01 napsal:

Když byly tyto motory MPI uvedeny na trh, tak jsem tuším někde četl, že jejich samotná mechanika je stejná a lze snadno udělat ze 44kW přehráním softu verzi 55kW, ale jistý si nejsem 🤔

Mělo by to tak být. Pak je to právě už jen spekulace s převodovkou. Matně si vybavuji, že kolega kdysi hledal kombíka pro ženu v německu, protože tam se dělal i kombík se 44kW motorem. Tady z toho pak dělal 55kW verzi, ale měl tu delší převodovku, takže kombinaci, co koupit nešla.

Vloženo
před 5 minutami, ohler napsal:

Měl bych ještě otázku. Zkontroloval jsem auta přes cebii. Ale záznam o kilometrech je až když auto bylo dovezeno. Jde nějak přímo přes škoda servis zjistit kilometry pokud bylo servisované ve škodovce?

Díky 

Pokud do škodovky chodilo pak ano. Potřebuješ tam jen někoho známého, nebo nemít ostych přijít za někým s nějakou tou stovkou.

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...