Martab Vloženo 29. Prosinec 2024 Vloženo 29. Prosinec 2024 Ohledně klimatizace, za sebe rozhodně automatickou, v F1 mam ten poloautomat a člověk to jednou nastaví a sahá na to minimálně. U F3 a automatické klimatizace to je podobné. Když jsem jezdil s auty a manuální AC, vždy to bylo o neustálém nastavování “teploty” podle toho zda se jelo ve stínu nebo ne… Citovat
e1. Vloženo 29. Prosinec 2024 Vloženo 29. Prosinec 2024 @ohler, ak jazdíš 25-30 tisíc km ročne, nebolo by lepšie kúpiť Fabiu s motorom 1.4 TDI? Viem, že s LPG sa dajú náklady naftového motora podliezť, ale tá spotreba u TDI je viac než rozumná, nemusíš riešiť prerábku na plyn a s tým spojené prípadné problémy a ku všetkému to má aj nejaký výkon/dynamiku a vzhľadom na vyššiu obstarávaciu cenu nového vozidla, určite nájdeš aj kúsky s vyššou výbavou. V tvojom cenovom limite sa dá z tých nafťákov pekne vyberať a ak akceptuješ vyšší kilometrový nájazd, nemusíš minúť ani celý svoj rozpočet. Citovat
Ondra16V Vloženo 29. Prosinec 2024 Vloženo 29. Prosinec 2024 Tak zrovna F3 s 1.4TDI bych nechtěl Citovat
denial Vloženo 29. Prosinec 2024 Vloženo 29. Prosinec 2024 furt 3valec a 5gang. v akych rocnikoch sa pohybujeme? co rapid, na ceskom bazosi je ich hned 5 aj s plynom a v tvojom cenovom limite Citovat
Ondra16V Vloženo 29. Prosinec 2024 Vloženo 29. Prosinec 2024 Rapida řeš ve vedlejším vlákně. Není to poprvé, co píšeš v daném tématu o něčem jiném, než o čem dané téma je. Citovat
ohler Vloženo 29. Prosinec 2024 Vloženo 29. Prosinec 2024 Já jsem rozhodnutý pro 1.0 mpi beru ten motor jako jednoduchý. Určitě nechci naftu!!! Ale díky moc za reakce všem! 😉 2 Citovat
e1. Vloženo 29. Prosinec 2024 Vloženo 29. Prosinec 2024 41 minutes ago, Ondra16V said: Tak zrovna F3 s 1.4TDI bych nechtěl Tiež to nie je moja šálka kávy (málo valcov), ale ak by som si mal vybrať pre vyššie uvedený ročný nájazd medzi 1.0 MPI a 1.4 TDI, tak to už radšej tá nafta. Citovat
lemra79 Vloženo 30. Prosinec 2024 Vloženo 30. Prosinec 2024 (editace) 1.0 mpi s automatickou klimatizaci taky nebude moc. Novejsich malo jetych 1.0 mpi moc neni (f3). Nejsem si jist, jestli te v bazaru nechaji merit komprese. Editováno: 30. Prosinec 2024, autor: lemra79 Citovat
houmr Vloženo 30. Prosinec 2024 Vloženo 30. Prosinec 2024 Za mna nafta v F3 nema vyznam, tam jedine benzin. Pokial mu nevadi 1,0 MPI 55kW 95Nm a doteraz mu staci HTP 47kW a 112Nm, tak asi vie do coho ide. Pise ze chce jednoduchy motor a to to MPI je. Ono ani TSI nie je zase tak komplikovany a s dnesneho pohladu hybridov uz vobec nie. Fabie 1,4 TDI sa vacsinou fasovali ako firemne, kde bude najazd urcite vacsi. Zatial tu zaznel iba rocny najazd ale nepadlo tu o dobe pouzivania vlastnenia vozidla kolko sa predpoklada. Tiez dolezity udaj. https://www.autobazar.eu/detail-autoesa/skoda-fabia-combi-iii-10-mpi-clever/AbSVtOxTnP0/ https://www.autobazar.eu/detail-aaa/skoda-fabia-combi-10style-servkniha-tempomat/AeKlmqZs3Ej/ toto som nasiel ale najazd uz cez 150tkm, ono celkovo tieto MPI su vacsinou vybava active, v lepsich vybavach je malokedy to byvali TSI. Citovat
ohler Vloženo 30. Prosinec 2024 Vloženo 30. Prosinec 2024 Předpokládám že budu vlastnit auto dokud bude jezdit. Uvidím ještě co koupím. Zatím jsem vybral toto https://auto.bazos.cz/inzerat/195949280/skoda-fabia-10-mpi-joy-benzin-manual-44-kw.php https://auto.bazos.cz/inzerat/194866467/skoda-fabia-combi-10-55kw.php Citovat
lemra79 Vloženo 30. Prosinec 2024 Vloženo 30. Prosinec 2024 to to letí, pozejtra jim bude 9 let Citovat
MIgráček Vloženo 30. Prosinec 2024 Vloženo 30. Prosinec 2024 Volbu auta a motorizace asi umím pochopit, ale jestli 44 nebo 55kW by sis měl ujasnit. Citovat
ohler Vloženo 30. Prosinec 2024 Vloženo 30. Prosinec 2024 Je mezi 44 a 55 kW nějaký rozdíl kromě výkonu? Já myslel že není. Citovat
Dodi 15 Vloženo 30. Prosinec 2024 Vloženo 30. Prosinec 2024 Do určitých otáček je průběh křivky stejný, rozdíl je myslím ještě i v převodovce, někdo určitě potvrdí. Citovat
Malta Vloženo 30. Prosinec 2024 Vloženo 30. Prosinec 2024 44 má delší převody, na dálnici točí o něco méně Citovat
tom01 Vloženo 31. Prosinec 2024 Vloženo 31. Prosinec 2024 Když byly tyto motory MPI uvedeny na trh, tak jsem tuším někde četl, že jejich samotná mechanika je stejná a lze snadno udělat ze 44kW přehráním softu verzi 55kW, ale jistý si nejsem 🤔 Citovat
ohler Vloženo 31. Prosinec 2024 Vloženo 31. Prosinec 2024 Měl bych ještě otázku. Zkontroloval jsem auta přes cebii. Ale záznam o kilometrech je až když auto bylo dovezeno. Jde nějak přímo přes škoda servis zjistit kilometry pokud bylo servisované ve škodovce? Díky Citovat
MIgráček Vloženo 31. Prosinec 2024 Vloženo 31. Prosinec 2024 před 4 hodinami, tom01 napsal: Když byly tyto motory MPI uvedeny na trh, tak jsem tuším někde četl, že jejich samotná mechanika je stejná a lze snadno udělat ze 44kW přehráním softu verzi 55kW, ale jistý si nejsem 🤔 Mělo by to tak být. Pak je to právě už jen spekulace s převodovkou. Matně si vybavuji, že kolega kdysi hledal kombíka pro ženu v německu, protože tam se dělal i kombík se 44kW motorem. Tady z toho pak dělal 55kW verzi, ale měl tu delší převodovku, takže kombinaci, co koupit nešla. Citovat
MIgráček Vloženo 31. Prosinec 2024 Vloženo 31. Prosinec 2024 před 5 minutami, ohler napsal: Měl bych ještě otázku. Zkontroloval jsem auta přes cebii. Ale záznam o kilometrech je až když auto bylo dovezeno. Jde nějak přímo přes škoda servis zjistit kilometry pokud bylo servisované ve škodovce? Díky Pokud do škodovky chodilo pak ano. Potřebuješ tam jen někoho známého, nebo nemít ostych přijít za někým s nějakou tou stovkou. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.