Torontik Vloženo 15. Červen 2019 Sdílet Vloženo 15. Červen 2019 (editace) Zdravím, koupil jsem ojetou Fabii 1,4 MPI 44KW, po výměně provozních náplní a drážkového řemene pořád světla a palubovka mění intenzitu světla. Občas se rozsvítí oranžový volant... Takže budu objednávat snímač natočení volantu. Dostal jsem se k nádržce servooleje. bylo tam asi deci oleje navíc, tak jsem jej odsál, ale asi to nijak nevadilo v provozu protože v servisní knížce o nějaké výměně oleje nebyla zmínka. Pak jsem náhodou změřil napětí nabíjení. Při volnoběhu i vyšších otáčkách tam bylo 15,2V. Nějak moc, že? Tak jsem se díval na regulátory a jsem z toho zmatený. Jsou tam regulátory 12V, 14V, 14,5V a 14,7V. U regulátorů 14V je ještě nějaké jmenovité napětí 14,5V. Tak který regulátor vlastně vybrat? Dočet jsem se, že baterie se nemá dobíjet vyšším napětím než 14,4V. Tak proč jsou v prodeji ty 14,5V a 14,7V regulátory? Předem děkuji za vysvětlení a radu. Editováno: 18. Červen 2019, autor: Torontik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Torontik Vloženo 18. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 18. Červen 2019 Tak měl jsem nějaký vadný multimetr. Profi elektrikářský naměřil 14,2 - 14.4V takže předpisové hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.