Martab Vloženo 25. Červen 2019 Sdílet Vloženo 25. Červen 2019 V 24. 6. 2019 na 7:22, Eska-monter napsal: ... Problem je, ze to MUSI byt Superb. Ale aby som nekecal, este to moze byt Mercedes C, BMW 3, Audi A4. Musi to byt 2.0 t-diesel. ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 Korporát je proste svet, ktorý nepochopí nikto, kto to nezažil. A to môže byť rád, že neriešia emisné limity (ako napr. Microsoft alebo Cisco). Musím povedať, že netuším, či je možné jednoducho vymeniť motor za bitdi a co všetko by to mohlo obnasat. Odpoveď na toto by som skôr hľadal v menších autoservisoch a u tuneroch ako tu na fóre. Keby som bol v podobnej situácii, tak by som asi zvolil možnosť jazdiť súkromným autom a firemnú novú trojku dal do rúk žene. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eska-monter Vloženo 29. Srpen 2020 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2020 Viem, ze sa to nedalo, ani to nikoho nazaujimalo, ale operacia sa podarila. Mame tu asi prvy superb 176kw bi-tdi. Motor, kabelaz, chladice, jednotky, dsg, poloosy, panel pristrojov (ten siel z ciny, iba sa na nom prehodila "zakladova doska" z originalu, vie zrkadlit android auto/app carplay za cca 500 eur). Darcom bol Arteon 2019 ktory siel cez strechu, bez poskodenia predku. S odpredajom protiuctom mojich povodnych veci som na 5500eur s pracou a odladenim na 310ps na brzde a tyzden prace. Tymto Vas pozdravujem a dakujem za hodnotne rady. Ak budem potrebovat dalsiu radu okrem toho ako sa poistit tak aby z toho mal @Aleš_BX co najvyssiu proviziu, pripadne si kupit dlhopisy Arca Capital urcite sa znova ozvem. Pekny den 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 29. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2020 No, za tvé milé vyjadřování doufám, že co nejdřív (a nejlépe někde v zahraničí) ti to někdo odhalí a nedovolí auto používat... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 29. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2020 nejake foto??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 29. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2020 Tu je vidieť prípad, že keď sa chce tak sa dá. Tento superb by som rad aj na živo videl ako to ide. @Eska-monter Máš to tam aj s DPFkom ?? Prevodovku si dal DQ500 či inú ? Keď som bol merať výkon, tak som sa pýtal úpravcu, že či by mi vedel naladiť motor ak by sa tam dali turba s BiTDi a v podstate povedal, že realizovateľné to určite je. Před hodinou, LiveBomb napsal: No, za tvé milé vyjadřování doufám, že co nejdřív (a nejlépe někde v zahraničí) ti to někdo odhalí a nedovolí auto používat... Myslím, že ak to má s DPFkom tak to nikto nezistí. Ten motor vypadá z vrchu rovnako ako každý iný 2.0TDi v Superbe 3/Octavii 3. Jedine čo je iné s horného pohľadu tak to je červená hadica od turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2020 Taky bych byl rád za detaily, zkušenosti, podrobnosti. před 9 hodinami, LiveBomb napsal: No, za tvé milé vyjadřování doufám, že co nejdřív (a nejlépe někde v zahraničí) ti to někdo odhalí a nedovolí auto používat... Vzpamatuj se. Nikomu tady nic neudělal, nikoho neohrožuje. Nechceš ho rovnou udat? Jinak vcelku vtipné je, že zrovna tady "Aleš_BX" mluvil o vystupování pod jinými přezdívkami a má tady asi třetí, nebo kolikátou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 (editace) @Eska-monter Hmmm smekám?, převodovku jsi také měnil? Nikde se o ní nezmiňuješ, pokud ano co spojky? Dával jsi nějaké lepší nebo série z DQ 500? Na 220Kw to už je docela síla na 2.0TDi kolik máš NM? Dáš to auto někde k dispoci do časopisu? Bylo by to docela zajímavé?? Díky?? Editováno: 14. Září 2020, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foji Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 Tohle je hroznej cringe, jak už vyjadřováním tak snahou místo špatnýho motoru dát jen o pár procent lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 Nevidím v tom akože problém. Niektorý menia motor v Caddy z 1.6TDi 55kw na 2.0TDi po úprave 160kw. Myslím, že Caddy na to nieje moc stavane kdežto superb je. Reči pár jedincov tu už pár ľudí odradilo prispievať o netradičných, zaujímavých veciach. Takáto prestavba sa mi viac páči ako keď nejaký típci vykuchajú DPFko v dvojkovej Octavii pridá im to 5koní vo výsledku a zadok majú čierny od sadzí a pri miernom predbiehaní im to dymí ako lokomotíva. Takúto prestavbu som videl na nejakom zahraničnom fóre, kde ešte upravili väčšie turbo a ešte nejak upravili vysokotlake čerpadlo, vo výsledku mali výkon okolo 350koní a chceli pokračovať vyššie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 @Eska-monter gratulujem, ze sa ti to podarilo. uzivaj si novy setup a pripadne sa podel aj o dalsie detaily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 V tomhle ohledám mám problém, stejně jako naše legislativa. Už německá, natož US legislativa na tom je líp, ale je to o tom dát TÜV money, a pak je to legální včetně dokladů a limitů na ME, což u auta, kde je za 5 let zbytková hodnota v nižších statisících, nedává význam, ne mně. V USA MOT povinná není (liší se dle státu..., ale když vidím výplody OCC je mi zle - a to ne kvůli dB, motoru, emisím, ale kvůli hranám, světlům, bezpečnosti ostatních), takže podle toho to taky vypadá a tamějším obětem/účastníkům silničních nehod přeju pevný nervy. Tady je to jednoduchý - kouknou na motor a pneu do TP a je to. Jak pojištění, tak vina. Na druhou stranu moc nechápu, proč se některý úpravy nesmyslně zakazujou(*) - no proč, koupím si FIII se 70kw a předělám si ji na tu dražší doma. -$$ pro výrobce nebo Dekru. (*) hlavně u starších aut, u (vnitřních) věcí, kde není žádný riziko. Dnes už jde leda chipovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 (editace) @foji ? hele neurážej 2.0 TDi? máš strach že Tě eska-monter výpráská se svým Superbem 220Kw jak pofičíš na pohodu v Mustangu žejo? a co teprve až osedlá svoji weekend car se 350KW+ nebo PS? Jen doufám že jezdí aspoň trochu předpisově a ne jak debil... Podle toho že má něco společněho se Strabagem, doufám že bude věnovat stejnou píli a vytrvalost kvalitě staveb? Jinak s tebou plný souhlas?? Ale ta přestavba mě zajímá, tak jsem zvědav na fotky, popř na grafy ap.? Editováno: 14. Září 2020, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foji Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 Nemyslim to zle ohledně 2.0TDI má svůj smysl, stejně i končící 2.0 BiTDI kterej končí díky emisním limitům a ne díky nezájmu zákazníků, stejně tak pochopím swap třeba za desetinásobný motor roku inline 5 2.5 TFSI kterej jsem zkoušel v RS3, ale tohle že někdo podstupuje mě hlava nebere ;) Do toho skvělej přístup firmy která ti nedovolí passata ale dovolí kejkle se změnou motoru atp. I přes internetový proklamace realita ČR (vozový park, hustota dopravy) je taková že tě kromě sprintů nevypráská skoro nikdy nic pokud máš těch 200kW+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 Z ekonomického hladiska ako to aj napísal eska-monter tak to nevychádza až tak zle. Z technického hladiska sa to môže zdať veľmi zložité, ale Arteon by mal byť v podstate prezlečený Superb u VW. Swap na 2.5Tfsi nebude stáť 5500€. Na nete je jedna Octavia 3 s týmto motorom spolu s 4x4 a cena bola tuším 45000€. Podľa mňa si chcel eska-monter pre seba postaviť také auto aké sa malo dať objednať priamo od Škodovky. Nevidím problém vtom, že popri benzinovej verzie by bola aj takáto dieslová. (výkonom dosť blízko seba). Tak isto aj pri Octavii RS by dával tento motor viac zmysel. Ono ten motor nieje nejak odlišný od 2.0TDi 135/140kw. Má lepšie vysokotlaké čerpadlo, biturbo a k tomu prevodovku na viac NM ostatok je skoro rovnaký. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 16. Září 2020 Sdílet Vloženo 16. Září 2020 V 14. 9. 2020 na 15:51, marfan napsal: Ono ten motor nieje nejak odlišný od 2.0TDi 135/140kw. Má lepšie vysokotlaké čerpadlo, biturbo a k tomu prevodovku na viac NM ostatok je skoro rovnaký. Motor není stejný. Blok, klika a písty jsou zesílené (pro spalovací tlak 200 barů), jiná je i hlava - překopané sací a výfukové kanály. Jiné je sání a výfuk. Vstřiky taky nebudou stejné, tyto pracují s tlakem 2.500 bar Jak jsi psal čerpadlo, biturbo (tlačí až 3,8 bar) a DSG DQ500 je stavěná na 600 Nm.Eska-monter Doufám, že si takto překopaný superb zasloužil i brzdy z Aertona. Protože motor jede slušně, tak by měly odpovídat i brzdy. Akumulátor si dal do kufru? Máš foto, jak si se s tím popral? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 16. Září 2020 Sdílet Vloženo 16. Září 2020 Za mě také fail - auto nemá homologaci, tzn. při každé sebemenší nehodě je prohrávající. Policie, pojišťovna to bude řešit, nebude plnit škodu z havarijního a hůř, ani povinného ručení, v konečném důsledku je ta pojistka neplatná, protože je pojištěné vlastně jiné auto, na pojistné smlouvě jsou jiné údaje. Pak je jedno kdo to zavinil, to auto nemá na silnici co dělat a je otázka času, kdy se to posere. Navíc, bude i neprodejné dále. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Září 2020 Sdílet Vloženo 20. Září 2020 Ja treba na pojistce cislo motoru nemam a nejsem si jist, zda i kdyby pojistne podminky byly takhle striktni, jestli to likvidatora vubec napadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 20. Září 2020 Sdílet Vloženo 20. Září 2020 Motor je považovaný za náhradní díl, proto se jeho číslo už neuvádí v techničáku. Ovšem na STK se kontroluje jeho 4 místný "part number" vůči TP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 20. Září 2020 Sdílet Vloženo 20. Září 2020 Likvidator da vycitaj aj obsah rj motora, aby zistil ci nebude cipnute. Ale tu mu staci part list a pohlad pod kapotu. A nic sa platit nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Září 2020 Sdílet Vloženo 20. Září 2020 před 10 hodinami, LiveBomb napsal: Ovšem na STK se kontroluje jeho 4 místný "part number" vůči TP Nezjištěno, zakrytováno - poslední STK. Na pojistne podminky se pro zajimavost vyhledove podivam. Kazdopadne, co si pamatuju, tak musela byt pricinna souvislost. Pokud do nekoho nacouvam, motor za to nemuze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 20. Září 2020 Sdílet Vloženo 20. Září 2020 Pokud někoho nacouváš nehomologovaným autem? Resp. pracovním strojem nebo závodním speciálem (nebo jak to budeme nazývat), který na silnici nemá co pohledávat? Aha, ale vy máte povinné ručení pouze na původní osobní automobil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelB1011 Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 Před sedmi lety jsem řešil něco podobného. Potkal se mi u mého tehdejšího auta pro zábavu motor a chtěl jsem toho využít a dát tam něco jiného, silnějšího. Technicky to bylo docela jednoduché, už měl i můj mechanik plán a rozjednané díly. Nakonec to bouchlo právě na pojišťovně. Někde bych ta vyjádření asi i dohledal. Ve zkratce Uniqa, Allianz i ČP chtěly novou homologaci vozu pro provoz na veřejných komunikacích. I to jsem začal s TÜV řešit, ale bylo to tolik papírování, že jsem se na to nakonec vykašlal a do auta šel stejný motor, jako tam byl. Ono třeba jen udělat dokumentaci pro schválení není sranda. A to se bavíme o době před několika lety, dnes, když jsou auta homologována jako celek, si to vůbec neumím představit. Nicméně této přestavbě na BiTDi Superb hodně fandím, je to odvážný krok. Obávám se ale, že to je taky jednou nohou v průseru a před případným prodejem by se vše muselo vrátit zpět, protože auto nikdo ani nepřehlásí, nemůže totiž projít ani evidenční kontrolou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 To souhlasím, pokud člověk přijde rovnou s tím, že chce dělat přestavbu, nic jiného se ani dozvědět nemůže. Jde to proti všem standardním procesům. Jen proboha nedělejme z auta s vyměněným motorem nebezpečného zabijáka. Nesnáším tunery s "prasklým" výfukem, HIDy a já nevím jakým dalším balastem, ale tohle je neškodný počin. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 Ony asi úřady to vidí jinak, ale myslím že swap za BiTDI je stále "čistší" a bezpečnější úprava než spousta TDI bez DPF a s chipem kdy to kouří jak menší obec v tuhých mrazech a vzhledem ke stáří a vůlím většinou má podvozek problém zvládat standardní výkon, než tyto úpravy... Všechny tyto právní věci jsou problém majitele v podstatě... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.