Přejít na obsah

MaxiDot


ntr23

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

dneska som si všimol po jazde na maxidote, ked som chladil turbo, že nesvieti podsvietenie pristrojovej dosky v casti z rýchlostami od 0 km az do 40 km, od 40 km potom pekne klasicky podsvietenie svietilo, taktiež nesvietil na polovičku ukazovateľ pohoných hmot....Následne som vypol motor a zasvietil som stretávacie svetlá len prostredníctvom baterky, a podsvietenie pekne svietilo. Neviete mi poradit v čom by mal byt problém?  Taktiež sa mi raz stalo, že po nastartovaní vozidla som hned zapnul stretávacie svetlá a na maxidote v budíkoch s rýclostami blikalo podsvietenie ako stroboskop a neskor to prestalo. Mohlo by to byť slabou baterkou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 27. 7. 2016 at 22:10, podhrjan napsal:

dneska som si všimol po jazde na maxidote, ked som chladil turbo, že nesvieti podsvietenie pristrojovej dosky v casti z rýchlostami od 0 km az do 40 km, od 40 km potom pekne klasicky podsvietenie svietilo, taktiež nesvietil na polovičku ukazovateľ pohoných hmot....Následne som vypol motor a zasvietil som stretávacie svetlá len prostredníctvom baterky, a podsvietenie pekne svietilo. Neviete mi poradit v čom by mal byt problém?  Taktiež sa mi raz stalo, že po nastartovaní vozidla som hned zapnul stretávacie svetlá a na maxidote v budíkoch s rýclostami blikalo podsvietenie ako stroboskop a neskor to prestalo. Mohlo by to byť slabou baterkou?

......

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem trošku zoufalej, tak hledám příčinu všude :D Není možné, že když jsem vyměnil polodoty za MaxiDota, že by se něco stalo s radiem Dance?? 

Věc se má takto: Koupil jsem Fabii II, měla polodoty a rádio Dance. Při opravě byla déle vytažená z auta baterie, proto chtělo radio znovu PIN. Tak jsem si řekl, že to mě to vyčtou elektrikáři, až mě budou přehazovat budíky na MaxiDoty. Budíky přehodili, ale Pin nevyčetli, tak jsem zajel do Škodovky. Tam mě dali PIN a rádio fungovalo... Pak jsem půl dne auto nepoužíval a po cca 6 hod jsem nastartoval radio nešlo. Už předtím byl na displeji jeden nefunkční pruh, tak jsem ho vyndal, že bude povytaženej káblík nebo tak něco... nic. Tak jsem si řekl, že jsem vůl a koupil přes inzerát nové radio s Pinem. Zapojil, dal PIN, hrálo a opět po pár hodinách nepoužívání auta po nastartování rádio nešlo. Úplně mrtvé... tak nevím. 

Někdo nějakou radu? :(

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ráno sadnem do auta, zapnem zapaľovanie prebehne mi pretocenie ručičiek(staging) a keď naštartujem motor komplet celé budíky zhasnú, nefunguje otackomer, rýchlomer ani nič iné na budikoch. Ale ak je zapnutá len elektrika tak všetko ide. V čom je problém?

 

EDIT: Odpojenie baterky nepomohlo. Napojil som auto na diagnostiku a mam nasledujuce chybove hlasenia. Nejake nazory?

 

Address 17: Instruments       Labels: 5K0-920-xxx-17.clb

13893888 - Function Restricted due to Exessive Voltage 
          U1401 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 17
                    Reset counter: 110
                    Mileage: 38952 km
                    Date: 2017.01.19
                    Time: 03:41:05

 

13636096 - Supply voltage 
          U1012 00 [008] - Voltage too High
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 8
                    Reset counter: 110
                    Mileage: 38952 km
                    Date: 2017.01.19
                    Time: 03:41:05
 

 

 

Editováno: , autor: PyroSVK
chyby z diagnostiky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, nesetkali jste se u Maxidotu (auto 2011, po FL) s následujícím problémem? Navolím na obr. teplotu oleje, tu tam nechám, zastavím, vypnu motor, vytáhnu klíček a pak když nastartuji anebo jen dám klíček do polohy na rozsvícení kontrolek, tak už tam mám Rychlost varování (nebo jak se přesně jmenuje). Prostě samo od sebe se to převolí na jinou položku, ale jen u této. U všeho ostatního to funguje. Kde může být chyba? V páčce, resp. tlačítku na boku páčky. díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to normální. Dělá mě to taky 2010 facelift. On ti stejně teplotu oleje ukazuje až od 50°C. Asi se čidl které měří teplotu spíná až po nastartování a tak to prostě neukáže hned. Ale je to normální věc. Žádná chyba.

 

Mohl by jsi zkusit v menu maxidotu vypnout položku rychlostní varování :) Ale to jsem nezkoušel. Já to neřešil. Možná ti tam pak místo teploty oleje naskočí třeba aktuální spotřeba a nebo tam zůstane teplota oleje ale to podle mě ne.

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to nedělá. Přes zimu tam mám teplotu oleje skoro pořád a když jí tam při vypnutí motoru nechám, při nastartování tam zase je.

 

Ale kraviny včetně rychlostního varování mám v menu vypnuté, abych se tím balastem nemusel proklikávat. Polovina těch položek jsou zbytečnosti, takže tam bych začal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Ahoj. Koupil jsem čerstvým majitelem Fabie II Elegance 1.2 TSI. V návodu píší, že na displeji se může digitálně zobrazovat aktuální rychlost. Jde přepnout na všechno možný - spotřeba, dojezd, průměrná rychlost apod. Ale na aktuální rychlost ne.  Je to nejspíše příplatková funkce a předchozí majitelka ji asi nekoupila. Jde sice zapnout zobrazování druhé rychlosti, ale to je bohužel v mph.

 

Počítám, že dodatečné doinstalování digitální zobrazování rychlosti je jen softwarový problém?

 

 

 

palubka.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může mít jen přípravu pro prodloužený interval. Už jsme o tom kdysi taky spolu debatovali někde tady na foru.

 

Našel jsem to, ale nejde mně vložit odkaz.

Je to vlákno Elektrika - Palubní počítač 2. a 3. stránka

 

https://forum.skodahome.cz/topic/116761-palubni-pocitac/?do=findComment&comment=1777867

 

už to šlo

Editováno: , autor: jipol57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím :D mám možnost koupit budíky s maxidotem (f2/R 2008) z UK.

1.dotaz je zda rozchodím budíky s mílema na eu verzi

2.jaký je postup při výměně budíků :) pin imobilizéru půbodních znám ...

Někde jsem četl že stačil zadat pin z původních do nových a přizpůsobit klíčky a hotovo ale neni mi jasné kam zadat ten pin z původních :)
Díky za odpověď :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...