Twisted Vloženo 27. Září 2022 Sdílet Vloženo 27. Září 2022 Došli jsme ke konečné konfiguraci, ale náš prodejce chytil covid. Každopádně, je to oranžová F IV 1,0 81 kW DSG Style Plus + navi, vyhřívaný volant, vyhřívané sklo, 16", kotouče, el. sklopná zrcátka se zatmavením, ACC, tažné zařízení, aut. dálková, hnědý dekor, kamera, zadní LED světla, zimní 16", 50l palivová nádrž. Co v konfiguraci není: Travel Assist (Lane Assist+, čtení značek, prediktivní tempomat, virtuální kokpit) - pro zamýšlený provoz to působí jako overkill. Funkční paket (volič režimů a pár dalších blbostí) - zřejmě není nutné pro plachtění. Dodání do února 2022 - slot pro skladovku, pokud se to nepokazí. Sleva obligátních 10 tisíc Kč tak jako u předchozích aut (no tam byly ještě slušné akce na financování) a podařilo se vysomrovat povinnou výbavu atd. Co by pro někoho mohlo být užitečné, včera mě napadlo si projít manuál a podle něj skutečně Fabia podporuje prediktivní tempomat. Klasický ACC zahrnuje s automatem funkci Stop & Go, zatímco manuální převodovka nepodporuje rychlost pod 30 km/h. Proč má DSG tak vysokou normovanou spotřebu, jsem nerozluštil. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 27. Září 2022 Sdílet Vloženo 27. Září 2022 Neuvažoval si o 1.5 mě ten litr přijde s DSG hrozně ucukaný. Při rozjedu nejprve nic a pak to vystřeli jak na gumě a moc příjemný to není a celé je to takové ucukanější. Za mě je DSG s 1.5 podstatně lépe sladěna a hlavně točí o 500 otáček míň na 7q a to je hozně znát. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 27. Září 2022 Sdílet Vloženo 27. Září 2022 @Boleslaváktakhle... já zjistil až teď, že za 1.5 bychom připláceli jen 27 tisíc. Jenže 1. máme výbornou zkušenost s 1.0, i když s tou původní, která je živější. 2. auto bude jezdit město, okresky, dálnice 120 km/h. Je pro staršího člověka - nemusí zarážet do sedačky. 3. DSG vykryje problematický projev 1.0. 4. Dávno jsme překročili finanční limit. 5. SM se o 1.5 nevyjadřuje až tak nadšeně co do provozních nákladů, prý je dost složitý. Ale jo, být to moje auto, vyhodím navi paket a jezdím radši s 1.5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 27. Září 2022 Sdílet Vloženo 27. Září 2022 osobně bych ty vyšší provozní náklady bral trochu s rezervou... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 27. Září 2022 Sdílet Vloženo 27. Září 2022 Tak s přihlédnutím k tomu, že nevím, jak dlouho to auto budu mít na starost, se nechci pouštět na tenký led. Ale hlavně mě děsí, že bychom byli pomalu na ceně Yaris Crossu v hybridu, u kterého jsme se shodli, že je to trošku moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 27. Září 2022 Sdílet Vloženo 27. Září 2022 Ano ty náklady 1.5 jsou děsivé. Za 10, 15 let se budou majitelé divit. Z mých zkušeností je litr do rodiny vhodnější, kdo už je vyježděný, hlavně nižší spotřeba, pojistka. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 27. Září 2022 Sdílet Vloženo 27. Září 2022 Nevím jestli to ještě patří do tohoto tématu, ale v čem je 1.5 složitější/nákladnější oproti 1.0? Rozvody stejné, kvůli emisím předpokládám, že nastavení (které u 1.5 zmiňoval Vaculík) bude nutno udělat u obou poctivě. Přestavovače vaček (které u 1.5 zmiňoval vaculík) mají oba, plasmatický nástřik válců taky oba, GPF oba. Prostě tam nevidím v čem by ta 1.5 měla být oproti litru za 10-15 let servisně dražší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MIgráček Vloženo 27. Září 2022 Sdílet Vloženo 27. Září 2022 Tak třeba já, jakožto konzervativní člověk, bych se dlouhodobě dost bál vypínání válců. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 27. Září 2022 Sdílet Vloženo 27. Září 2022 Celé je to v sekci Kamiq nafocené. Ale u litru ty přestavovače nezlobí, jen za takovou ,,blbost" 16 tis a Franta z horní dolní to asi nedá. Určitě dříve odejdou suché spojky v DSG ( jen díly 18 tis), jak to ACT bude fungovat za 10 let a 300 tkm asi neví ani automobilka, atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 27. Září 2022 Sdílet Vloženo 27. Září 2022 Nejsem expert, nevím v čem se mohou lišit (má ACT i mechanickou funkcionalitu?), ale Vaculík říká, že u Kamiqu odchází variátor sací vačkové hřídele a sestava vodní pumpy, a že jsou opravy 1.5 velmi náročné. Mám pocit, že o tom motoru někde detailněji mluvil, ale už nevím kde. Mně nezbývá, než mu věřit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Září 2022 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2022 ACT je samozřejmě mechanická a elektrická záležitost. No a Vaculík by se měl podívat do dílenské příručky pro motory 1.0 TSI, nastavení rozvodů má 8 stran, stejně jako pro 1.5 TSI. Pouhá kontrola časování dvě a půl stránky pro oba motory. A tím zde podobné debaty končím. Téma je o něčem jiném. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 27. Září 2022 Sdílet Vloženo 27. Září 2022 @Pawouk nešlo by založit třeba téma "Výběr motoru do F4" a tam to přesunout, ať se diskutuje k věci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Září 2022 Autor Sdílet Vloženo 27. Září 2022 To už existuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 30. Září 2022 Sdílet Vloženo 30. Září 2022 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 1. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2022 (editace) Tak tahle je krásná. Škoda, že MC nemůže mít tažné. :-/ Editováno: 1. Říjen 2022, autor: Twisted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 5. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2022 Test Škoda Fabia Monte Carlo (2021) – Zaostřeno na technologie | fDrive.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 12. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2022 V 27. 9. 2022 na 21:10, Twisted napsal: Nejsem expert, nevím v čem se mohou lišit (má ACT i mechanickou funkcionalitu?), ale Vaculík říká, že u Kamiqu odchází variátor sací vačkové hřídele a sestava vodní pumpy, a že jsou opravy 1.5 velmi náročné. Mám pocit, že o tom motoru někde detailněji mluvil, ale už nevím kde. Mně nezbývá, než mu věřit. Tady třeba postup, jak se zbavit zhoršování ACT s kilometry. To u litru nehrozí a kdo si to bude nechat chtít vyčistit, za 100 mu to asi neudělají ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 15. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2022 Na 18” opticky to je dobrá koza By chtělo v D sehnat KW tak - 40mm aby to vypadalo 17” daleko lepší pohled a i na těch 17 nic moc komfort Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 15. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2022 Je možnost to maličko snížit fabrickým sportovním podvozkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 15. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2022 To budeš mít? -10, 15 umí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 15. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2022 O 15 mm je snížení. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pb1 Vloženo 15. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2022 Na 18" se mi snad nejméně líbí to vystavování miniaturních zadních kotoučů, jinak to celkem jde. Ale taky mám zatím v objednávce 17" + sportovní podvozek. -40, to už bych se hodně bál obrubníků. Nicméně, tady do toho někdo šel: https://www.skodacommunity.de/threads/die-ersten-tuning-teile-sind-da.143217/post-2279854 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 15. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2022 To vypadá hodně dobře, jen kdyby zahodil ty Aero kryty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 15. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2022 https://autoroad.cz/testy-aut/103792-test-skoda-fabia-1-5-tsi-monte-carlo-naslapnuta-stylovka-ktera-potesi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 15. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2022 Tady právě psali i na 17 nic moc komfort. Chce si to zkusit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.