Přejít na obsah

Škoda Fabia IV


Pawouk

Doporučené příspěvky

Udělal jsem modelovou verzi, odpověď.

 

1.0 81kW manuální převodovka, výbava Style, litá kola 17" Procyon šedé, modrá metalíza, vyhřívané čelní sklo, tažné zařízení, adaptivní tempomat, bezdrátový Smartlink, 8 reproduktorů, záruka na 5 let - ceníkovka 489tis.

Jestli to je hodně / málo musí zvážit potencionální kupci, určitě bych do toho nešel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Jan R. napsal:

Udělal jsem modelovou verzi, odpověď.

 

1.0 81kW manuální převodovka, výbava Style, litá kola 17" Procyon šedé, modrá metalíza, vyhřívané čelní sklo, tažné zařízení, adaptivní tempomat, bezdrátový Smartlink, 8 reproduktorů, záruka na 5 let - ceníkovka 489tis.

Jestli to je hodně / málo musí zvážit potencionální kupci, určitě bych do toho nešel.

@ski1961 No tak jestli je 489 tisíc Kč ceníková cena za 1.0 Tsi 81kW ve výbavě Style, tak si tam u toho 1.5 Tsi s DSG (bez automatu prý zatím ne) připočítej cca 80.000,- Kč (takový je rozdíl např. u Scaly) a máš tam cenu 569.000,- Kč. Pokud tam nebudeš chtít takovou palbu výbavy jako si nakonfiguroval Jan R., tak stejně to 1/2 miliónu  Kč asi dá. 

PS: Už se těším na FIV ve výbavě Active, s 1.0 Mpi 59 KW, nakonec já mám osobně auto na přepravu z A do B a aby aspoň solidně vypadalo a solidně jezdilo. Vše ostatní je mi fuk.

Kdo chce výbavu par excelanc,  ať platí. :-)

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, DušanV napsal:

Právě, že si myslím, že na tohle bude čekat vícero soukromých zájemců o nové auto a i o tu Fabii IV. Rozhodně to asi nebude hned, ale kdo chce,  tak si počká. 

Oni zatím vychytají mouchy ( snad ne rok a půl jako O4) a bude to fajn auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý to máme nastaveno jinak, ale mě v současné době jaksi nedává moc smysl kupovat  auto velikosti Fabie  za cenu přesahující 1/2 miliónu korun. Snad jen nějaký mimořádný model Fabie,  jako to má teď Toyota Yaris  s tím sportovním modelem (ale tam je cena cca 1 mil) a budoucím neklesajícím potenciálem v ceně nebo jako  budoucí sběratelskou raritu , ale jinak proč? Za cenu 1/2 miliónu už bych kupoval úplně něco jiného, ale jak píši proti gustu...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, mě to přijde mimo. Nějakou výbavu nemám, kterou bych plně nevyužil, ale za to auto 4,7m. 

Ale jsou kupci malých nabušených verzích třeba velikostí garáže, lepší parkování v centru, nepotřebují 600l, atd.

 

2. soupis takový universální základ

1.0 70 kW manuální převodovka, výbava Ambition, litá kola 16" Proxima šedé, šedá metalíza, zadní el. okna, kožený paket, zadní parkovací senzory, tempomat, Smartlink, 8 reproduktorů, záruka na 5 let

za 423500,-  ( stále s man. klimou, bez světelného senzoru, 5st. převodovka,...)

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám soupis z katalogu základní výbavy, nemám dokument šířit, ale deštník a přední halogen mlhovky bude vždy, interiéry se jmenují Kota a Nuba. Že není v základu světelný senzor, za mě největší fail. Chrom lišta jako u Rapidu v základu Style, Paket Ambition Plus-tempomat, kožený MuFu a zimní paket.

Bederní opěrky vpředu základ pro Style !

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...