Přejít na obsah

Vrzani, drnceni a jine zvuky


jamescze

Doporučené příspěvky

Taky mám 1.5 TSi DSG a musím říct, že jsem si šplouchání taky všiml. Souhlasím s tím že to nejspíš jde od nádrže a ne od dveří, určitě to jde směrem od kufru. Nejčastěji si toho všímam když je nádrž plná, nejlépe hned po naplnění a vždy je to jen po silnějším zabrždění, kdy to jednou šplouchne a pak je zase ticho. Možná jak palivo přeteče zpět do zadní části nádrže? Jinak moc hlasitý zvuk to tedy není, je to teda slyšet i přes rádio ale jen když není moc hlasité.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

to šplouchání dělala všechna má předchozí auta - Fabie 1 - 3. Je to normální jev, rozhodně bych se tím neznepokojoval. Nejznatelnější je to vždy při plné nádrži. Ono těch 50 litrů je někde znát. Nádrž má různé přepážky apod., ale toto je dle mého naprosto normální jev.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádný normální jev, mám jak F1 tak Rapida 1.0 tsi a nic mi nešplouchá a to jsem na ruchy hodně alergický a vyreklamoval na novým Rapidovi jak Denso tak palivové čerpadlo. 

7-10 litrů vody ve dveřích to bude asi dost hodně přehnaný (mám před sebou akorát 10 l kanystr).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi to nedalo a vnitřek vnějšího madla dveří u spolujezdce jsem stříknul antivibračním sprejem, který na povrchu vytvoří takový lehký pružný gumový film.
Zlepšení je znatelné a při běžném uchopení madla je klid. Pokud ho začnu fakt dost rvát a kroutit, sem tam vrzne. Otázka je, jestli to není už tření nějakých dalších neošetřených plastů ve dveřích.

antivrzani.thumb.jpg.3362924385d20ace22eaf81baf3e3b06.jpg

 

Strana řidiče bude následovat. Zadní madla moc nevržou, ale je to dost možná tím, že vzadu většinou nikdo necestuje.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 4. 2020 na 9:21, vormen napsal:

Je to slyšet i přes zapnutý rádio nebo jenom potichu? Na svým autě jsem si ničeho zatím nevšiml.

je to slyšet celkem zřetelně, neřikám že moc, ale zezačátku jsem si několikrát říkaal co to je, než mi docvaklo, že jsem zrovna tankoval. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravdepodobne som identifikoval zdroj buchania A stlpiku. Buchanie pocut len pri teplotach cca 15-20C vonku. Najintenzivnejsie pri 15. Robi to spoj tapaciru prichadzajuceho z ponad dveri s plastovym na A stlpiku. Ten jemny zhora neprilieha na 100% na konci a plastovy sa takym zubkom opre nad neho. A pri urcitej teplote to pracuje viac a vznika pohyb a ten zvuk. Akurat to riesim kuskom obojstranne pasky, ktorou chcem prichytit horny za ktorym nie je airbag

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak by to bola odflaknuta montaž, tak by si to dotlačil cvaklo by a bolo by OK. Avsak ak musis nieco podliepat alebo inac rieist je to nedostatocne konstrukcne riesenie. Tak isto ako samovolne uvolnovanie operadla. 

Automobilka by mala mat nejakeho asistenta, co by studoval fora a daval info , kde je chyba aby sa mala riesit. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si osobně myslím, že ve Škodovce tohle fórum (a nejenom tohle) čtou, nebo možná někdo z nás, co tady má svůj nick jim tohle může předávat, ale určitě nebudou reagovat na každý náš podnět a kritiku. Zas takhle, jako v pohádce to určitě nefunguje. ale byli by hloupí, pokud by takhle ty informace a názory nesbírali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Smutne na tom je to, ze som to reklamoval 2x. Ak sa o tom vie, ze na zaciatku to robilo, co viem z UK, DE fora, preco nevydali TPI. Keby nie som technicky zdatny, tak bud chodim zase na klavirohodiny do servisu, alebo to pocuvam. Toto nie je teda spravny pristup. Cele to je tym airbagom, ze to dali do stlpika a proste nema plast perforovanu cast si myslim a tym padom odlieta cely kus, aby to fungovalo. preto ten spoj bol rieseny tak ako bol si myslim. A to je dost limitujuce i pri podliepani, lebo toho plastoveho sa radsej "bnedotykat", aby to fungovalo ako ma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se nám tu s rostoucí teplotou objevil nový nešvar - vrzání z oblasti dveří - subjektivně z oblasti B sloupku. Včera při odjezdu z výletu směr domů, kdy bylo auto celý den na slunci a pořádně se vyhřálo, bylo v nízké rychlosti dost slyšet povrzávání z oblasti dvěří. Zaznamenal jsem to sem tam i dříve při zatáčení plným rejdem při najíždění do garáže. Ale vyšší teplota evidentně udělala své - při vyjíždění a zatáčení z "parkovacího stání" se auto hezky pohupovalo, evidentně se kroutí kastle a něco se někde tře a vrže to. Když už se jede rychleji, tak je klid. Googlil jsem a nejčastější příčiny jsou u vozů z VW koncernu prý zámky dveří a gumová těsnění kolem dveří. Zkoušel jsem je ošetřit impregnací a dnes byl klid - ale situaci prověří až nějaký delší pobyt na slunci.

 

Setkal jste se s tím u Scaly někdo?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...