Přejít na obsah

Vrzani, drnceni a jine zvuky


jamescze

Doporučené příspěvky

V 18. 12. 2020 na 9:19, ben06 napsal:

A to je právě chyba. Vypnout AC na podzim a na jaře ho zapnout po několika měsicích a to kompresoru už vůbec neprospívá. 

Admin promine, ale jen pár slov mimo téma neb reagovat musím, abych nebyl za troubu.

A/C vypínám zcela běžně a to už u Spacebacka. Kompresor je samozřejmě v pohodě, protože používám vnitřní cirkulaci a při té se A/C zapne automaticky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

I když je auto i v zimě ve stavu "ticho", tak přeci jen na dlažebních kostkách nebo vlnitém betonu se sem tam ozvalo zadrnčení od kapličky budíků. Což mě samozřejmě vytáčí a zase mi to nedalo.... :)

 

Přijde mi, že vrže nejvíc ten dekorativní vnější ovál, resp. jeho styk s okolními částmi palubovky. Po dnu přemýšlení čím to utlumit, když styčné plochy jsou relativně malé, padla volba na sanitární silikon. Z tuby se dá dobře dávkovat a z rovných částí plastů jde i při troše snahy dobře seškrábat kdyby bylo potřeba. Navíc je aplikovaný na nepohledové části, takže když se vám nepovede super housenka, vidět to nebude ;)

 

Takže rozborka:

vrzani_budiky.thumb.jpg.67572eafefb105ff444e4c23cd0500c8.jpg

 

1) Nutno dát páku nastavení volantu dolů a stejně tak volant dát do nejnižší polohy.

2) Pak se opatrně vycvakne (směrem k sobě a lehce nahoru) spodní část toho krytu a postupuje se k dalším zámkům. Jde to relativně snadno.

3) Zejména na modře zvýrazněné plochy jsem nanesl housenku silikonu a nechal den vysychat. A teď je při pomačkávání toho rámečku prakticky ticho. Ještě mám vytipovené další části (při extrémním "kroucení") kde může docházet ke tření, ale uvidím jak se to bude chovat za jízdy - první test ale přinesl svoje ovoce :)

 

Vliv na to má zřejmě i usazení budíků, které lze doštelovat dvěma torxy (červeně). U mně třeba pravý doraz nebyl zcela na zarážce, takže dekorativní kryt byl v pravé části trošku víc nahoře a lehce koukal (zelený) zoubek dekoru palubovky a kryt díky tomu v jednom zámečku nebyl nadoraz. Normální člověk si toho nevšimne, hnidopich jako já jo. Ale po doštelování OK.

 

Co ještě povrzává (ale jen při dotyku, při jízdě naštěstí ne) je ten dekor palubní desky. Ale jelikož je to za jízdy zticha, do toho se pouštět nebudu. Navíc mi přijdě, že i v příručce pro montáže v interiéru to není moc podrobně popsané jak do toho...

 

Vím že vrzání od budíků tu zmiňovalo více lidí, tak to třeba někomu pomůže.

 

  • Líbí se mi 3
  • Díky 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super. Ja si chcem konecne ten nightpanel spravit, ze krytku na budiky, kde zostane len okienko pre rychlost. aj to chcem dymovou foliou. resp ten stredny display.

toto ako si dal demontaz toho plastu je super, lebo potom viem pekne obkreslit rozmer toho skla budikov.

Parada. 

A daval si to dole vo vyhriatej garazi, ci si sa pustal do toho ked bolo auto zohriate?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Řešili jste někdo problém viz video? Teď v zimě to takový problém úplně není, ale v létě, když je interiér rozpálený a začne chladit klima, tak je to docela síla. 

Asi navštívím servis kvůli rachotu a sloupku u spolujezdce, nechce se mi v tom samotnému hrabat, ikdyz horší to snad být už nemůže. 

Je to docela smutné, když presedam z firemní dacie, kde interiér naprosto bez jakýchkoliv pazvuků, do rozvrzane Scaly. :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém prostě je, že to auto vrže a drnčí celé :-(  Mně to také vrže, ale naštěstí ne za jízdy. Co furt řeším, je lupání od A sloupku spojujezdce, kde vypodložení chvíli fungovalo, ale teď to zase začalo. Dále řeším vrzání vnitřního plastového rámečku kapličky, chystám se to vypodložit nějakým kouskem pěnové gumy. Pak mi začalo něco rezonovat (zřejmě v interiéru) při poklesu otáček pod 2 000 (mám 1,6 TDi).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako bolo napísané vyššie to auto cele vrzga 😂. Tiež keď zstlacim na to zavrzga ale počas jazdy nie. To isté vrzga rámček okolo tabletu, stlpik pred spolijazdcom, tapacir na vodicovych dverach, tie ostatné v mieste okna tiež nie sú pevne. No proste mame špičkové auto. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak holt je vidět, že ne vždy se jim to povede sestavit správně. Je otázka jeslti jsou špatní ti co to sestavují a nebo to z čeho to sestavují. Každopádně mě krom jednoho místa po stlačení nevrže nic dalšího. Sice mi to vadí, ale žít se s tím dá. Upřímně ve všech autech mi vždycky něco vrzalo. Scala zatím nejmíň :) Ale mám najeto teprve 30 tisíc km, takže více si povíme po tak dalších padesáti tisících.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...