frfr Vloženo 3. Únor 2020 Vloženo 3. Únor 2020 Ahojte, pri predvadzacej jazde som si vobec nevsimol zmeneny zvuk motora v rezime dvoch valcov. Teraz ked jazdim (na 6st. MAN), tak auto, ked prejde do rezimu dvoch valcov, zacnem pocut take dunenie. Deje sa to rozne pri otackach 1800-2200. Vsimli ste si to tiez? Je to normalne, a pri skusobnej jazde som si to proste nevsimol, alebo to je vada? Mam najazdene asi 950km. Citovat
frfr Vloženo 4. Únor 2020 Autor Vloženo 4. Únor 2020 (editace) no tak ok. ale pri predvadzacke som to fakt nespoznal pokial to nenapisalo na displayi. ale je pravda ze som sie len po rovinke viacmenej. Editováno: 4. Únor 2020, autor: frfr Citovat
Pawouk Vloženo 4. Únor 2020 Vloženo 4. Únor 2020 Takže abych tady tomu učinil přítrž - respektujte rozdělení fora na jednotlivé modely, SIII, OIII a Kodiaq opravdu není Scala! Název tématu a tím pádem jeho zaměření je opravdu jednoznačné. V tomto smyslu bylo téma pročištěno. 1 Citovat
Dczek Vloženo 8. Únor 2020 Vloženo 8. Únor 2020 Nevím tedy jestli se tady téma vyřešilo nebo ne, ale mám auto s DSG a změnu zvuku zaznamenám jen pokud mám převodovku v S modu a drží motor v otáčkách nad 2000 RPM. Když jsou otáčky pod 2000 tak rozdíl není slyšet a v 90% případů není ani cítit škubnutí. Citovat
frfr Vloženo 10. Únor 2020 Autor Vloženo 10. Únor 2020 skubnuti necitim, len take dunenie. pri cca 2500 otackach som si vsimol ze to uz nieje.. nieje to ani ziadna rezonacia niecoho uvolneneho.. rposte ten motor tak divne huci.. ale neviem ci to vobec riesit.. Citovat
xtrack Vloženo 29. Únor 2020 Vloženo 29. Únor 2020 Zkoušel jsem teď 1.5tsi s DSG a ten přechod a chod na dva válce byl neznatelný i v tomto rozsahu otáček které uvádíš, schválně jsem se na to soustředil. Motor byl syrový 45km a najeli jsme 450km a jak říkám neprojevilo se to, jezdím s DSG výhradně na režim sport. Být tebou nechám to sednout aspoň než se motor zaběhne řekněme do 2000km, kdyby bylo něco echt špatně rozletí se to a na záruku dostaneš nový motor. 1 Citovat
frfr Vloženo 22. Březen 2020 Autor Vloženo 22. Březen 2020 teraz uz mam najadene 3400km a dunenie je pocut stale, ked sa na to sustredim, ale myslim ze je to o nieco lepsie :) Citovat
Martin9999 Vloženo 2. Duben 2020 Vloženo 2. Duben 2020 mám octavku 1.5 110kW a duní mi to fest při 2-válcovém režimu, při delší jízdě z toho zaléhá v uších. Reklamovat se to nedá, že to je konstrukční věc. Škoda už nikdy víc, nikdy! A závidím těm co tu píšou, že je to neznatelné, buď jsou hluší, nebo jezdí s rádiem naplnekule. :) 2 2 Citovat
Michal T. Vloženo 2. Duben 2020 Vloženo 2. Duben 2020 @Martin9999 A na jaké otáčky? Já mám sluch dobrý, vnímám každý nepěkný zvuk a žádného dunění jsem si ani po 3800 km nevšiml. A to i když se motor snaží jet na vyšší převodový stupeň s nižšími otáčkami. Když se na to člověk opravdu soustředí a sleduje ECO ikonu, tak je poznat že zvuk lehoučce zhrubne - ale fakt neznatelně. Citovat
frfr Vloženo 2. Duben 2020 Autor Vloženo 2. Duben 2020 @Michal Tvrdík @Martin9999 automat? na automate som si to nevsimol ani ja.. na predvadzacke.. ale na mojom manualy si to celkom vsimam.. mne to duni hlavne medzi 2000-2200 otackach.. vyssie to uz nieje tak pocut/citit Citovat
Michal T. Vloženo 2. Duben 2020 Vloženo 2. Duben 2020 @frfr jj, je to automat. Ale i 2000-2200 otacek je v pohode. Je zajimave, ze by na to mel vliv druh prevodovky. 1 Citovat
xtrack Vloženo 6. Duben 2020 Vloženo 6. Duben 2020 A není to tím, že u 1.5 TSi DSG má dvojhmotový setrvačník a manuál obyčejný který vibrace méně tlumí? Byl jsem překvapen jaký je to rozdíl, sice 1.6 TDi vs 2.0TDi ale i tak je to dost. 1 Citovat
sheep-master Vloženo 15. Červen 2020 Vloženo 15. Červen 2020 Co vím tak DSG i manuál má u 1.5 TSI dvouhmotu. Citovat
thejohndoe Vloženo 15. Červenec 2020 Vloženo 15. Červenec 2020 Ten zvuk co to vydává je protivný. Docela mi to vadí. Ale nejsou to vibrace jak někdo naznačuje a se spojkou nebo převodovkou to nemá co dělat. Podle mě to je prostě zvuk otevřených válců - musí tam být nějaké udělátko které z nich odstraní kompresi. Citovat
Luboun Vloženo 20. Červenec 2020 Vloženo 20. Červenec 2020 Máme 1,5 s DSG, taky radši jezdíme na S. To bohužel znamená, že automat častěji drží otáčky okolo 2200ot a tam jsou 2 válce tak nějak nepříjemně slyšet. Když mě to štve, přepnu na D, většinou přeřadí automat nahoru, spadnou otáčky na cca 1600 a tam ten dvouválcový režim opravdu není skoro slyšet. Je to bohužel taková vlastnost, ne vada. Ale mohla by ŠA zauvažovat o deaktivaci 2 válcového režimu ve "sportovním" módu.... Citovat
bouchy Vloženo 20. Červenec 2020 Vloženo 20. Červenec 2020 V 15. 7. 2020 na 19:56, thejohndoe napsal: Ten zvuk co to vydává je protivný. Můžeš zkusit reklamovat, ať s tím něco udělají, upozorňuju, že u těchto subjektivních věcí je to o technikovi a 90% z nich tě odpálí "vlastností motoru". Tohle by mi vadilo. Rány od nápravy asi snesu, ale nestandardní hluk motoru by mě vytáčel. Co já si protrpěl s výfukem, který se při akceleraci třásl tak, že jsem myslel, že tam tlumič není. A vlastně trpím furt na druhém autě, kde je Tyll. Citovat
thejohndoe Vloženo 20. Červenec 2020 Vloženo 20. Červenec 2020 před 10 hodinami, bouchy napsal: Můžeš zkusit reklamovat, ať s tím něco udělají, upozorňuju, že u těchto subjektivních věcí je to o technikovi a 90% z nich tě odpálí "vlastností motoru". Tohle by mi vadilo. Rány od nápravy asi snesu, ale nestandardní hluk motoru by mě vytáčel. Co já si protrpěl s výfukem, který se při akceleraci třásl tak, že jsem myslel, že tam tlumič není. A vlastně trpím furt na druhém autě, kde je Tyll. Tak on ten zvuk je asi docela "standardní" pro motor který otevře dva válce ... prostě má jiný zvuk a trochu jiný chod. Drtivá většina lidí s toho ani nevšimne. Vezl jsem kamaráda a ten si podle zvuku myslel, že to má takový ten simulátor zvuku motoru (soundaktor). Citovat
Adarko Vloženo 14. Září 2020 Vloženo 14. Září 2020 Ahojte, na mojom Kamiqu s motorom 1,5 manuál nie je vôbec počas prechodu zo 4. na 2 válce nič ani počuť , ani cítiť na výkone. Pracuje ako má. Dnes už mám nachodených 4200km. Pekný deň. ivča Citovat
Hejo Vloženo 14. Září 2020 Vloženo 14. Září 2020 Ahoj. Mám tiež 1,5tsi manuál vyrobené máj 2020. Nechaj ho ísť po rovine, 2000ot/min, rýchlosť okolo 90km/h(tempomat), počúvaj a hlavne cíť. Ja to rozoznám okamžite. Samozrejme z kopca, pri zaradenom kvalte, to nie je až tak rozoznateľné, ale skús tú rovinu. 1 Citovat
losllanos1 Vloženo 29. Listopad 2020 Vloženo 29. Listopad 2020 Tak chlapci neviem co mate vy za motori v scale ale v 1,5 Tsi z automatom Dsg ani po 70000 km som nezaznamenal ziadny rozdiel medzy 4-2 valcami akonahle sa prepne motor na dva valce je to znatelne len podla ikony eco alebo ak mate zapnutu spotrebu tak z napisom rezim 2 valcov . Ziadna zmena zvuku nie je znatelna ani z vypnutym radiom . Takze by som vam chlapci odporucal ze ak tam mate dunenie ci ine zvuky aby ste stym urychlene bezali do servisu pretoze od roku 2019 uz nesmie byt prechod v jednotlivych rezimoch pocutelny a ak ano je to zavada v motore Citovat
slots Vloženo 29. Listopad 2020 Vloženo 29. Listopad 2020 Každý motor při aktivní práci vytváří rázy, jak mechanické, tak i akustické. Ty se přenáší do karoserie i vnitřního prostoru. Tzn., že když místo 4 detonací ve válcích během dvou otáček motoru budou 2 detonace chybět, tak se to musí projevit jak zvukově, tak i vibracemi. Samozřejmě když motor jede bez zatížení, tak detonace ve válcích nevznikají, a rozdíl mezi čtyř a dvouválcovým režimem je neznatelný. Já tedy považuji projev při dvouválcovém režimu vyloženě za nepříjemný ! Je to něco podobného jako rozdíl mezi sametovým chodem šestiválce a chodem tříválcového "polomotoru". 1 Citovat
frfr Vloženo 29. Listopad 2020 Autor Vloženo 29. Listopad 2020 @slots to ano, nieje to moc prijemne, ale casom sa to jednak trochu zlepsilo a druhak som si na to uz nejak zvykol.. Citovat
thejohndoe Vloženo 29. Listopad 2020 Vloženo 29. Listopad 2020 před 12 hodinami, losllanos1 napsal: ... som nezaznamenal ziadny rozdiel medzy 4-2 valcami ... takze by som vam chlapci odporucal ze ak tam mate dunenie ci ine zvuky aby ste stym urychlene bezali do servisu pretoze od roku 2019 uz nesmie byt prechod v jednotlivych rezimoch pocutelny a ak ano je to zavada v motore Já bych ti zase doporučil ušní ordinaci. Ono není problém ten přechod, on je problém dunivý zvuk na dva válce. Ale každopádně bych rád viděl nějaký podklad, kde jsi vyčetl, že od roku 2019 se to počítá jako závadu motoru? Citovat
thejohndoe Vloženo 29. Listopad 2020 Vloženo 29. Listopad 2020 před 9 hodinami, slots napsal: Tzn., že když místo 4 detonací ve válcích během dvou otáček motoru budou 2 detonace chybět, tak se to musí projevit jak zvukově, tak i vibracemi. Tak pochopitelně vibrovat to nemusí a nevibruje. Když se vypnou "správné válce tak k žádnému nepravidelnému chodu, ani rozvážení nedochází." JIný - otravný zvuk to bohužel má Citovat
slots Vloženo 29. Listopad 2020 Vloženo 29. Listopad 2020 Co je to zvuk ? Vibrace molekul vzduchu. A tak stejně se přenáší vibrace motoru do karoserie, tomu se říká rezonance. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.