Publikováno Únor 4, 20205 r Dobry den..Vcera mi odpadol aky plech co sa nachadza za brzdovym kotucom. Chcem sa opytat ci mozem s tym este jazdit kedze som v zahranici...tak cca 500 km? a este jedna otazka: aku ma vlastne funkciu ten plech....som lail co sa tyka aut...dakujem za odpoved
Únor 4, 20205 r Já bych s tím v klidu jezdil. Plech je tam snad na to, aby na kotouč necákala tolika voda, případně může usměrňovat proudění vzduchu (chlazení kotouče).
Únor 4, 20205 r Taky bych se toho nějak moc nebál. Jen předpokládám, že se tam můše podstatně snáze dostat něco, co tam nepatří
Duben 20, 20205 r Tal dnes taky vyměněn plech na LP brzdě, není to železný je to hliníkový a jako papír zoxidovalo to kolem šroubu a vypadlo to jako podložka, v servise říkali že to mění každou chvíly, holt uspora váhy. Upraveno Duben 20, 20205 r od kacer1
Únor 27, 20214 r V 80.000km na 4,5 roku staré Octavii totálně vyrezlý zoxidovaný krycí plech kotouče vpředu - včera se při jízdě ohlásil hlučným kraválem. Do druhého krytu jsem přes disk poklepal a drží taky už jen silou vůle, takže to vezmu rovnou na obou stranách.
Květen 23, 20232 r Ahoj, když budete měnit ten plech za kotoučem - musí se sundat kotouč. Ale otázka je - stačí sundat držák třmenu a tím i sundat celý třemen s destičkama, nebo se musí sundat třmen, destičky, držák třmenu a půjde ten kotouč vyndat? Kdybych měl v híji destičky, měnil bych to komplet, kotouč, desky, plech, ale desky jsou ještě na 50procentech a přijde mi to škoda. Díky za rady
Květen 25, 20232 r Záleží jak jseš šikovný. Někdy stačí sundat komplet držák i s brzdičem a destičkama, někdy to musíš rozebrat jednotlivě. Ale pokud se brzdy dlouho nerozdělávaly kvůli údržbě (měly by se co dva roky rozebrat, očistit a promazat), tak bych doporučil do rozebrat jednotlivě a při té příležitosti to hned i pročistil.
Květen 25, 20232 r Čaute, Nejdem zakladať novú tému.. Budem meniť brzdy, konkrétne vpredu, priemer 288mm. Pozeral som dielenskú príručku, a tam píšu že skrutku držiaka strmeňa treba dotiahnuť na 200nm, není to veľa? Neviem či to je preklep, alebo sa mám držať toho, čo je v priručke. Ide o Octavia Combi III 2.0Tdi 110kw DSG 2016. Dík :)
Květen 30, 20232 r Mně se ještě nepodařilo subndat kotouč. Destičky šly sundat i s držákem brzdiče a zase v klidu nandat zpět, ale kotouč ne a ne povolit :-(
Květen 30, 20232 r Já sem použil sprej - uvolňovač šroubů a nastříkal to přes otvory pro šrouby, kladivo bych z důvodu nepoškození ložiska použil až jako poslední prostředek :-
Květen 30, 20232 r já použil povolovač, ale jen na středový kroužek. Zkusím tedy i ty otvory pro šrouby
Březen 17Bře 17 ked menite tie plechy, davate stale original? alebo staci nejaka ina znacka? maxgear, febi? skoda-diely ponuka nejaku variatnu europska unia, ale znacku neuvadzaju. cena voci origo polovicna
Březen 17Bře 17 já kupoval tenkrát toto: 1 × Ochranný plech proti rozstřikování, brzdový kotouč FEBI BILSTEIN 176752 259 Kč s DPH
Březen 18Bře 18 Jestli můžu přidat svoji zkušenost, tak plechy za brzdami můžou být hliníkové nebo pozinkovaný ocelový plech. Já měl na autě hliníkové a vyhnily okolo připevňovacích šroubů. Nevím, školy nemám, ale je něco jako elektrochemická koroze. Proto jsem dal nové ocelové. https://www.kutil.cz/dilna/galvanicka-koroze-kovu-ii-zvolte-spravnou-kombinaci-materialu/ Upraveno Březen 18Bře 18 od McMatej
Březen 18Bře 18 tak povodne originaly vydrzali asi 253 000 km. ak by aj nove (kludne i spominane Febi) vydrzali dalsich aspon 100 000 km, tak budem rad. len viem, ze pri niektorych veciach je lepsie dat original. preto som sa pytal na vhodnu znacku
Březen 19Bře 19 mas to jedno , davam origo lebo mam skladom a su za par korun , ale ak nemas moznost kludne febi , mal som to v ruke nie je to zle
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.