Duben 2, 200718 r chcem sa spytat, mam 1.4 16V 74kW a musim vymenit obe hadicky od motorceka - je to rv 2000 a us boli take nijake...su proste prasknute, kadial su vedene hadicky od motorceka? staci obe potom napojit na spoj za RJ? dik.
Listopad 19, 200717 r Prosimte, nemas nekde fotky, co a jak jsi tam delal - ja jsem zjistil, ze mi to taky tece nekde v motoru - dival jsem se na to na rampe a tece to nekde z vrchu pres kabelovy svazek a pres predni napravu... kama ta hadicka vede? diky za info Tak to bylo rozpojený pod řídící jednotkou. Stačilo jí dát na stranu a rukou tam ty trubičky nasměrovat proti sobě a secvaknout. Šli do sebe hodně lehce,tak se ani nedivim,že to vyskakuje...
Listopad 19, 200717 r Jak lze co nejjednodušší cestou vyměnit motorek? Dle DP je potřeba sundat nárazník. Jde to třeba i jinak? Přidávám se, kde přesně je motorek?
Listopad 19, 200717 r Přidávám se, kde přesně je motorek? Já už na to přišel. Nastartuj a natoč kola úplně doprava (s posilovačem se ti natočí víc a budeš tam mít víc místa.) - pak vypni zapalování. Před LP kolem je podběh, jsou tam šrouby. Odšroubuj je (hlavně dole). Ten podběh pak ohni směrem ke kolu. Jde to blbě, ale jde to - ktyž tak odšroubuješ další šroub. Úplně dole je pak motorek (musíš tam nakouknout, je špatně vidět). Vyndavá se vikláním a musíš docela dost zabrat. Nejdřív ale když tak z něj sundej hadičky. Já jsem kdysi koupil u Kelly motorek, dal jsem ho tam a zjistil, že to ve fabrice nějak zku*vili. Když jsem si chtěl očistit přední sklo, tak stěrače jely nasucho a ze zadní trysky mi tekla kapalina. Samozřejmě mi jel taky zadní stěrač a teklo to vepředu. Ve Škodovce navíc šetřej i na hadičkách. Na motorku jsou dost na fest, chtěl jsem je přehodit, ale nešlo to.
Listopad 26, 200717 r Tak závada je opravena - díky za info od Plecháče Tonyho! Hadička rozpojená v motoru za ŘJ... Přidávám fotky, jak to vypadá... Je tam přístup na prd, a je teda lepší vyhodit i vzduchový filtr... Přikládám nějaké fotky Po spojení jsem to ještě pro jistotu omotal páskou a zandal zpátky... Bohužel šikovnost zapracovala a podařilo se mi nakonec ulomit plastové uchycení ŘJ, tak jsem to musel trochu "vytunit"
Listopad 26, 200717 r Luky nič si s toho držiaka nerob ja som ho odlomil tiež,mam ho chytený gumou na batožinu takou tenšou
Listopad 27, 200717 r Luky nič si s toho držiaka nerob ja som ho odlomil tiež,mam ho chytený gumou na batožinu takou tenšou mne sa tiez pri manupulacii s RJ uyebala jedna nozicka z toho drziaku a novy drziak stal cez 400 slovenskych korun. bauuuuu..... v chlade je ten plast safra citlivy. pozor.
Listopad 27, 200717 r 400Sk za kus plastu??? Tak to je vazne moc! No nic, vrakac nebo spis stahovaci paska to jisti...
Listopad 27, 200717 r To ještě nic není zjistil jsem, že mě teče kapalina s ostřikovačů tak jsem to rozdělal a teklo to z toho rozdělovače co je pod motorkem, tak to vezmu a jdu do škodule a borec mě říká nemáme, ale stojí 1300kč !!! mám ho objednat, tak jsem myslel, že ho vezmu něčím přes hubu, ale on za to nemůže.
Prosinec 2, 200717 r prosím o pomoc. I já mám problém s ostřikovačem na krátké fábce. Ale mě kapalina teče za přední nápravou uprostřed auta. kde je závada ??? Díky za info
Prosinec 9, 200717 r Nevíte náhodou někdo, jestli jsou v základu u FRS trisky odstřikovačů vyhřívané??
Prosinec 10, 200717 r Nevíte náhodou někdo, jestli jsou v základu u FRS trisky odstřikovačů vyhřívané?? neee
Prosinec 26, 200717 r Jo jo takže nejsem sám kdo má podobný problém. Já jsem si to ale zavinil sám. V létě používám letní směs a v zimě zimní. Než začaly mrazy tak jsem vyměnil směs v nádobce a všechno bylo v pohodě. Zapoměl jsem ale na to že v zadní části zůstala letní směs. A když jsem potom chtěl použít zadní ostřikovač, tak byl zamrzlý. Pár dní nato polevily mrazy a ejhle ostřikovač už jenom slabě stříkal a zbytek tekl kolem motorku. Když jsem otevřel dveře od kufru , tak to teklo do kufru. V mototechně jsem zjistil že na to nejsou žádné náhradní díly. Takže jsem rád že jsem si přečetl pár informací jak na to.
Leden 6, 200817 r 400Sk za kus plastu??? Tak to je vazne moc! No nic, vrakac nebo spis stahovaci paska to jisti... To ještě nic není zjistil jsem, že mě teče kapalina s ostřikovačů tak jsem to rozdělal a teklo to z toho rozdělovače co je pod motorkem, tak to vezmu a jdu do škodule a borec mě říká nemáme, ale stojí 1300kč !!! mám ho objednat, tak jsem myslel, že ho vezmu něčím přes hubu, ale on za to nemůže. I mě řekl chlápek ve škodováckém servisu cenu 1300,- Objednal jsem ho tedy v jednom malém obchůdku na autodíly a vyšel mě na 250,-. Výměna motůrku mi trvala asi 10 minut. Bohužel jsem tuto diskusi objevil až poté,takže třeba zjistit,jak se k motorku dostat mi také nějakou dobu trvalo. A na šroubky v podběhu jsem musel použít speciální šroubovák od kamaráda.
Leden 8, 200817 r Mě dnes nabízeli motorek za 295,- kč, což se taky jistě dá. Mám na vás dotaz: To je tam jenom jeden motorek? Na přední i zadní sklo společný? Díky za odpověď!
Leden 8, 200817 r Myslim si, ze jsou tam dva-na predni a na zadni...Vzadu je primo ve dverich ne??Tak by tezko hnal i predni ostrik... Upraveno Prosinec 21, 200915 r od Standis
Leden 9, 200817 r To mě zarazilo. Dva vývody a na konektoru jen dva piny. Jediná možnost, že z jednoho vývodu stříká zvlášť a když se přepóluje, tak z druhého vývodu. A je to tak. Po zakoupení nového motorku jsem se to dočetl v návodu. 1J6 955 651 je pro Fabie Hatchback a Combi a 1J5 955 651 je pro Sedan. (Jinak celá VW group.) Koupil jsem ho za 295,-
Leden 30, 200817 r Mě to zase pro změnu teče u 5tých dveří to napojení hadičky do motorku/v místě mezi plastovou přírubkou?a plechem motorku..Jak je to tam přidělané?Jen nasunuté?Je možné,že se to uvolnilo boucháním dveřmi?-opatlal jsem to vteřinovým lepidlem,ale zatím jsem ostřikovač nepouštěl./mimochodem zpětná montáž PVC krytu 5tých dveří je pěkná pakárna!To mohl vymyslet jenom pořádný debil-hlavně desítky těch plíšků
Únor 11, 200817 r Neviem čo pindáš na plast piatych dverí, akoby si to musel robiť každý deň a mimo to, je to jednoduchšie v teple ako v tomto počasí.
Březen 23, 200817 r Zdravím všechny kolega má krátkou Fabii r.v. 2002 a nedávno mu přestal fungovat zadní ostřikovač, kdy jakmile ho použil tak voda tekla z tohoto ostřikovače do kufru. Ve Škodě mu řekli, že je tam ukroucená nějaká meděná tyčinka a že se to musí vyměnit i s celým motorkem což je asi 5.000,- Kč. Neví te zda se to dá opravit nebo nemátě někdo doma tento celý motor ve kterém je zabudovaný ostřikovač zadního skla. Díky za rady. Zdravím řekni kamarádovi ať se nato koukne jestli to nepujde přilepit.
Březen 27, 200817 r Ahoj chlapi . Jestli můžu poradit tak skus vyčistit tu trysku ostřikovače zadního okna,měl jsem ji ucpanou,jestli se ti ulomila trubička je nejjednodušší když ten zbytek trubičky v motorku zad.stěrače zvětšíš vrtákem vyčistíš a nalepíš novou odpovidající trubičku a nekupuj zbytečně motorek . Zdravím
Duben 2, 200817 r Cau chlapi, muzu dostat radu k ostrikovacum? Co jsem to tak procital, tak se tu resi problem prevazne zadniho ostrikovace. Me nejdou vsechny, z duvodu uniku media, akorat nevim kde presne... vydrzi to tam 10 dni ( pri par strikanich ). Na co bych se mel nejdrive soustredit = kam bych mel nejdrive sahnout, co udelat ... nemam moc casu, jsem ted dost vytizeny, takze prosim o radu. Diky moc za kazdou pomoc ...
Duben 2, 200817 r Niekde ti to musí tiecť .Par krát stlač páčku ostrekovačov a pozri pod auto kde sa bude robiť kaluž . Potom hladaj vadný spoj!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.